וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 28.7

רונאלדיניו שחקן חופשי, פ.ס.ז' מציעה 80 מיליון יורו על די מריה, ברצלונה חזרה לאופציית מירנדה. אתלטיקו רכשה את גריזמן, גם גיא לוזון התחדש. מאבק על פביאן שאר, רומא הציבה תג מחיר על ליאיץ'

שחקן אוסאסונה, אלחנדרו אריבאס. GettyImages
נשאר בליגה הראשונה. אריבאס/GettyImages

העברות

* ארסנל הודיעה על החתמתו של המגן בן ה-19 קאלום צ'יימברס, שנרכש מסאות'המפטון תמורת 12 מיליון ליש"ט - בדיוק הסכום ששילמה הקבוצה על מתיו דבושי, אותו אמור צ'יימברס האנגלי לגבות. לידיעה המלאה

* אתלטיקו מדריד הודיעה רשמית כי היא רכשה את אנטואן גריזמן מריאל סוסיאדד. המחיר: 30 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* ריאל סוסיאדד הודיעה על רכישתו של אסטבן גראנרו, קשר ריאל מדריד לשעבר ששיחק אצלה בעונה שעברה כמושאל מק.פ.ר. גראנרו בן ה-27 חתם על חוזה לארבע שנים והאנגלים קיבלו עבורו כ-3 מיליון ליש"ט.

* זו לא ממש העברה, אבל רונאלדיניו ואתלטיקו מיניירו סיכמו על התרת החוזה. המאסטרו הברזילאי כעת שחקן חופשי.

* רכש לגיא לוזון: המאמן הישראלי של סטנדרד ליאז' רצה חיזוק להתקפה וקיבל את טוני וואט הסקוטי, שנרכש תמורת 1.2 מיליון ליש"ט מסלטיק וחתם לחמש שנים. וואט בן ה-20, שחקן הנבחרת הצעירה של סקוטלנד, כבש שישה שערים ב-13 משחקים כמושאל במדי לירסה בעונה שעברה. הוא זכור בעיקר בזכות השער שכבש לרשת ברצלונה לפני כשנתיים.

* אברטון הודיעה על החתמתו של הקשר הבוסני מוחמד בשיץ', שמגיע מפרנצברוש תמורת כ-4 מיליון ליש"ט. הקשר בן ה-21 חתם על חוזה לחמש שנים.

* הקשר הצרפתי בן ה-19, טיימואה בקאיוקו, חתם לחמש שנים במונאקו. אשתקד רשם 24 הופעות במדי ראן.

* לוריין החתימה את ג'ורדן איוו, חלוצה של מארסיי שסיים את העונה כמושאל בסושו, על חוזה לארבע שנים. שחקן נבחרת גאנה בן ה-23 הוצג וקיבל את החולצה מספר 11.

* מיקאל אנטונסון חזר לפ.צ קופנהגן שבמדיה הוא שיחק בשנים 2011-2014. הבלם השבדי (33) שיחק בשלוש השנים האחרונות בבולוניה האיטלקית.

* הבלם הספרדי אלחנדרו אריבאס (25) חתם בסביליה לשנתיים. הוא שוחרר מאוסאסונה אחרי שהיא ירדה לליגת המשנה.

* בנפיקה השאילה לדפורטיבו לה קורוניה את הקשר ההתקפי לואיס פאריניה. הארגנטינאי בן ה-23 הושאל בעונה שעברה לבאניאס מאיחוד האמירויות.

בלם באזל פביאן שר. GettyImages
מבוקש בליגות הבכירות. שאר/GettyImages

שמועות

* פריס סן ז'רמן מציעה 80 מיליון יורו על אנחל די מריה והמכירה היא עניין של ימים ספורים, כך כותב הבוקר ה"מארקה". מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי, הבהיר שמבחינתו הקשר צריך להתייצב לאימונים בעוד שבוע.

* סאות'המפטון בדרך לאבד עוד שני שחקנים? באנגליה טוענים שטוטנהאם על סף צירוף ג'יי רודריגס ומורגן שניידרלין.

* על פי דיווח ב"ספורט" הקטלאני, ברצלונה חזרה לאופציית מירנדה, בלמה הברזילאי של אתלטיקו מדריד. כזכור, הצדדים ניהלו מגעים בחודש שעבר וכעת האפשרות שוב עלתה על הפרק כשברצלונה מוכנה לשלם את סעיף השחרור של השחקן, שעומד על 30 מיליון יורו.

* ב"גאזטה דלו ספורט" מספרים שמנצ'טסר יונייטד הגישה ליובנטוס הצעה על סך 60 מיליון יורו על ארתורו וידאל.

* ווסטהאם הציעה לסמואל אטו חוזה על סך 100 אלף ליש"ט לשבוע והחלוץ הקמרוני עשוי להצטרף לפטישים.

* המאבק על שירותיו של בלם פ.צ באזל ונבחרת שוויץ, פביאן שאר, בעיצומו. ולנסיה, בורוסיה דורטמונד ואתלטיקו מדריד מעוניינות בשחקן בן ה-22.

* על פי התקשורת ההולנדית, לאציו היא הקבוצה היחידה שמגלה עניין רציני בבלם פיינורד ונבחרת הולנד, סטפן דה פריי. הצעה בגובה 7 מיליון יורו כבר נדחתה, אבל הביאנקוצ'לסטי מוכנים להגיש הצעה חדשה של 9 מיליון יורו. דה פריי קיווה לעבור למנצ'סטר יונייטד של לואי ואן חאל, אבל זו לא הגישה הצעה.

* באיטליה מדווחים שרומא תהיה מוכנה למכור את הקשר הסרבי אדם ליאיץ' תמורת 15 מיליון יורו. ארסנל ומנצ'סטר סיטי הוזכרו כמי שעוקבות אחר ההתפתחויות בגזרה שלו.

* מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "ג'ון סוויפט, נת'ניאל צ'אלובה ופטריק במפורד יושאלו לקבוצות אחרות. בעוד כמה שנים נקבל אותם במצב האופטימלי והם יהיו חלק מהסגל".

* חלוץ פולהאם, הוגו רודאייגה, הצהיר שהוא מעוניין לעבור לריבר פלייט הארגנטינאית, שמאוד רוצה אותו. שחקן אחר של הקוטג'רז, אשקן דז'אגה, קרוב לאל-עראבי הקטארית. היא תשלם לפולהאם כ-5 מיליון ליש"ט.

* ויאריאל הגישה הצעה בגובה 5 מיליון יורו על שחקן ראסינג קלוב, לוסיאנו וייטו. ליריבה לחבל הארץ, ולנסיה, יש זכות ראשונים על החלוץ בן ה-20, אבל אם היא לא תגיש הצעה משלה, הוא ככל הנראה יחתום במדי הצוללת הצהובה.

* "או ז'וגו" הפורטוגלי מספר שפורטו ממשיכה במיני-מהפכה שלה בסגל ושהיא קרובה להחתמת שני ספרדים: השוער אנדרס פרננדס מאוסאסונה, והבלם איבן מרקאנו מרובין קאזאן.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן ראסינג קלוב, לוסיאנו וייטו. AP
בדרך לוויאריאל. וייטו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully