וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 114 הופעות: סטיבן ג'רארד פרש מנבחרת אנגליה

קפטן שלושת האריות סיים את הקריירה הבינלאומית שלו בגיל 34 ואחרי 114 הופעות: ”נהניתי מכל דקה, זה יום עצוב בשבילי”

סטיבן ג'רארד שחקן נבחרת אנגליה. GettyImages
תולה את הנעליים אחרי 114 הופעות. ג'רארד בהופעת הבכורה שלו מול אוקראינה ב-2000/GettyImages

סטיבן ג'רארד הודיע היום (שני) על פרישה מנבחרת אנגליה, אחרי 14 שנות קריירה בינלאומית. סטיבי ג'י, שערך את הופעת הבכורה שלו בשנת 2000 ב-0:2 על אוקראינה בוומבלי ורשם מאז 114 הופעות בשלושת האריות.

למרות שנעדר מגביע העולם ב-2002, ג'רארד שיחק ב-12 משחקים בגביע העולם וכבש שלושה שערים. קשר ליברפול היה הקפטן של אנגליה ב-38 משחקים והוא שלישי בכמות ההופעות בכל הזמנים אחרי דייויד בקהאם (115) ופיטר שילטון (125). ההתאחדות האנגלית מסרה שג'רארד ימשיך בעבודתו כשגריר של הכדורגל במדינה.

"נהניתי מכל דקה של ייצוג המדינה שלי וזה יום עצוב עבורי, יום בו אני יודע שלא אלבש יותר את חולצת אנגליה", אמר ג'רארד, "למרות זאת, אני מסתכל קדימה כדי להמשיך ביחסים שלי עם ההתאחדות ולחזור בכל דרך שאני יכול. אני רוצה להודות למשפחה שלי ולחברים על כל התמיכה שלהם לאורך המסע שלי בנבחרת. אני רוצה גם להודות לכל המנג'רים ששיחקתי תחתם בנבחרת, לצוות בהתאחדות וכמובן לכל השחקנים שהייתי בר מזל לשחק לצידם.

"במיוחד אני מעוניין להודות לאוהדים שהיו מדהימים, במיוחד בברזיל כשהם עמדו מאחורינו ועודדו על אף שהתוצאות היו מאכזבות. אני רוצה להודות לרוי הודג'סון, שנתן לי את סרט הקפטן כשהוא קיבל את העבודה והפך אותי לאיש הגאה ביותר במדינה ועזר לי להגשים חלום ילדות. הוא היה מדהים בשבועות האחרונים והוא אדם שתמיד אשמור לו חסד.

"זו הייתה החלטה קשה מאוד, אחת הקשות שלקחתי לאורך כל הקריירה שלי. התלבטתי לגבי ההחלטה הזו מאז שחזרתי מברזיל ושוחחתי עם המשפחה, החברים שלי והאנשים שקרובים אלי. הדבר הכי חשוב הוא שברנדאן רוג'רס היה פנטסטי וכמובן שאני צריך לדאוג לגוף שלי כדי לוודא שאוכל לתת הכל על המגרש.

"כדי לדעת בוודאות שאוכל להמשיך לשחק ברמה גבוהה ולתת הכל לליברפול אני מאמין שזו ההחלטה הנכונה, והעובדה שליגת האלופות חוזרת לאנפילד גם היוותה משקל בהחלטה שלי".

רוי הודג'סון, מאמן נבחרת אנגליה. GettyImages
"מאוכזב מההחלטה". הודג'סון/GettyImages

הודג'סון: "קפטן נהדר, מודל לחיקוי"

מנג'ר אנגליה רוי הודג'סון מסר: "אני מאוכזב מההחלטה, אבל יכול בהחלט להבין את המצב בו הוא נמצא ולא יכול להתלונן על ההחלטה שלו אחרי השירות הנהדר שהוא נתן למדינה שלו. אני חייב לכבד את הבקשה שלו לאור השיחות שהיו בינינו. הוא אדם מדהים וכדורגלן פנטסטי שכולנו בורכנו לראות במדי נבחרת אנגליה. זה אף פעם לא צירוף מקרים ששחקן מגיע ל-114 הופעות, זה סימן של לכישרון הנהדר שלו.

"הוא לא רק שחקן שמקפיץ אוהדים על הרגליים עם רגעים נהדרים, אלא גם קפטן נהדר ומודל לחיקוי יוצא דופן לכולם שהיו ברי מזל להיות קשורים אליו. איכויות ההנהגה שלו יחסרו לנו. אני מאחל לו כל טוב לעתיד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני נבחרת אנגליה ויין רוני, סטיבן ג'רארד. רויטרס
אחרי משחק הפרידה מול קוסטה ריקה. ג'רארד מנחם את רוני/רויטרס

ג'רארד, המספרים:

הופעות: 114 (שלישי בכל הזמנים)
שערים: 21 (מקום 18 בכל הזמנים באנגליה)
הופעת בכורה: 31 במאי, 2000, ב-0:2 מול אוקראינה במשחק ידידות בוומבלי.
שער בכורה: ב-1 בספטמבר 2001 מול גרמניה במוקדמות גביע העולם במינכן.
הופעות כקפטן: 38 (חמישי בכל הזמנים באנגליה), ענד את סרט הקפטן לראשונה ב-31 במרץ 2004 מול שבדיה.
טורנירי גמר בהם שותף: יורו 2000, יורו 2004, גביע העולם 2006, גביע העולם 2010, יורו 2012, גביע העולם 2014
הופעה אחרונה: ב-24 ביוני 2014 מול קוסטה ריקה בבלו הוריזונטה

פראנדלי עם ביקורת חריפה נגד הכדורגל האיטלקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully