וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי הוכתר כשחקן הטורניר, חאמס זכה בנעל הזהב

סגן אלוף העולם הטרי נבחר למצטיין, הכוכב הקולומביאני סיים עם שישה שערים. נוייר השוער המצטיין, פוגבה השחקן הצעיר וקולומביה היא הנבחרת ההוגנת. חמישה גרמנים בנבחרת הטורניר, גם דויד לואיז בפנים

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי עולה לקבל את תואר השחקן המצטיין במונדיאל. רויטרס
התואר הזה לא ינחם אותו. מסי מאוכזב במהלך הגמר/רויטרס

עם סיום הטורניר המצוין בברזיל והזכייה הפנטסטית של גרמניה בתואר אלופת העולם, הושלמה גם חלוקת התארים האישיים והקבוצתיים. ליאונל מסי שסיים כסגן אלוף העולם נבחר לשחקן המצטיין של הטורניר. מסי אמנם לא הצליח להרשים במשחק הגמר כמו יתר חבריו לנבחרת ולא עמד בלחץ כששבת מהבקעה בכל שלבי הנוקאאוט, אבל הוא בכל זאת זכה לכבוד האישי היוקרתי בעקבות ארבעת שעריו בשלב הבתים.

למעשה, חמשת הזוכים האחרונים בתואר השחקן המצטיין של המונדיאל לא זכו בתואר: רונאלדו ב-1998, אוליבר קאן ב-2002, זינדין זידאן ב-2006, דייגו פורלאן ב-2010 וכעת גם מסי ב-2014.

מי שהוכתר כמלך השערים של הטורניר הוא חאמס רודריגס, שחקנה של נבחרת קולומביה, שסיים עם שישה שערים ושני בישולים. חאמס הקדים את תומאס מולר שהסתפק בחמישה שערים ושלושה בישולים, ניימאר שהבקיע ארבעה, כמו גם מסי ורובין ואן פרסי.

מנואל נוייר נבחר לשוער המצטיין של ברזיל 2014. רויטרס
מגיע לו. נוייר עם תואר השוער המצטיין/רויטרס

ואילו תארים עוד חולקו הערב? קולומביה, שזכתה לביקורות רבות על המשחק האגרסיבי שלה מול ברזיל ברבע הגמר, הוכתרה כנבחרת ההוגנת. פול פוגבה, שחקנה של נבחרת צרפת הוכתר כשחקן הצעיר הטוב ביותר, ומנואל נוייר, נציגה של אלופת העולם הטרייה, הוכתר כשוער המצטיין של הטורניר.

ה-11 של הטורניר על פי פיפ"א: מנואל נוייר, פיליפ לאהם, מאטס הומלס, דויד לואיז, מרקוס רוחו, בסטיאן שווינשטייגר, טוני קרוס, אריאן רובן, חאמס רודריגס, ליאונל מסי, תומאס מולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully