וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 9.7

מנדז'וקיץ' באתלטיקו, מוראטה ביובנטוס, דודו הושאל מרומא לאינטר, צ'לסי הקדימה את המתחרות במאבק על פשאליץ', ברצלונה ויתרה על דוס סנטוס, שיא העברות בצ'מפיונשיפ האנגלית, התעניינות אדירה באנר ולנסיה

דודו במדי רומא. GettyImages
הצטרף לאינטר. דודו/GettyImages

העברות

* צ'לסי רכשה מהיידוק ספליט את הקשר המבטיח מריו פשאליץ' (19) תמורת כ-3 מיליון ליש"ט. הוא נכלל בסגל הרחב של נבחרת קרואטיה לקראת המונדיאל, אבל לא שרד את הניפוי האחרון.

* ריאל מדריד ויובנטוס הגיעו לסיכום: אלברו מוראטה עובר לאיטליה תמורת 22 מיליון יורו. לסיפור המלא לחצו כאן.

* מתיאס זאמר, המנהל הספורטיבי של באיירן מינכן אישר: "מריו מנדז'וקיץ' יעבור לאתלטיקו, יש סיכום בעל פה". לסיפור המלא לחצו כאן.

* רומא השאילה לאינטר את המגן השמאלי הברזילאי דודו (22). הנראזורי שילמו 1.2 מיליון יורו ושאלו אותו לשנתיים, אבל יוכלו לרכוש אותו לצמיתות תמורת כ-8 מיליון יורו נוספים.

* ברצלונה הודיעה שהקשר ג'ונתן דוס סנטוס (24) יעבור לוויאריאל תמורת 2 מיליון יורו ולמעשה יחבור שוב לאחיו ג'יו. לבארסה תהיה אופציה לרכוש אותו בחזרה.

* העברת ענק בצ'מפיונשיפ האנגלית: פולהאם רכשה מלידס את הקשר-חלוץ רוס מקורמק תמורת כ-11 מיליון ליש"ט - שיא ההעברות של ליגת המשנה באנגליה. הסקוטי בן ה-27 כבש בעונה שעברה 28 שערי ליגה. הקוטג'רז צירפו גם את המגן השמאלי היווני קוסטאס סטפיילידיס, שהגיע אליהם בהשאלה מבאייר לברקוזן.

* זה ללא ספק היה יום בכיכובה של פולהאם. הקבוצה מלונדון מכרה לאולימפיאקוס את הקשר השוויצרי, פאיטים קסאמי. סכום ההעברה לא פורסם, אבל מוערך בין 4 ל-5 מיליון ליש"ט. קסאמי בן ה-22 חתם במדי אלופת יוון לשלוש שנים.

* קלאב ברוז' השאילה לבראונשווייג הגרמנית את החלוץ הנורבגי מושגה בקנגה. את העונה שעברה, "מוש" בן ה-21 בילה בהשאלה לאסביירג הדנית.

* בולוניה שנשרה לסרייה ב', החתימה את הקשר האחורי פרנקו סוקוליני ששיחק בחודשים האחרונים בארסנאל. הארגנטינאי בן ה-23 - פעם שחקן מבטיח ובהמשך פצוע סדרתי - חוזר לאירופה אחרי שכבר שיחק בהופנהיים, גנואה וסראגוסה. אחיו, ברונו סוקוליני, הצטרף לאחרונה למנצ'סטר סיטי.

רוס מקורמק במדי לידס יונייטד. GettyImages
שיא העברות בצ'מפיונשיפ. מקורמק/GettyImages

* אסטון וילה השאילה לאלבורג את החלוץ ניקלאס הלניוס. הדני בן ה-23 חוזר לקבוצה ממנה הגיע לווילה אחרי עונה לא מוצלחת באנגליה, במהלכה שותף בשלושה משחקי פרמיירליג בלבד.

* שוער ולנסיה, דייגו אלבס, האריך את חוזהו בקבוצה עד יוני 2019. החוזה הקודם שלו היה עד סוף העונה הקרובה.

* בנפיקה רכשה מפ.צ ציריך את המגן השמאלי לוריס בניטו (22). השוויצרי-ספרדי עבר תמורת כ-2.5 מיליון יורו וחתם במדי אלופת פורטוגל לחמש שנים.

* גארת' בארי שסיים את חוזהו במנצ'סטר סיטי, חתם לשלוש שנים באברטון. הקשר האנגלי בן ה-33 שיחק במדי הטופיז בהשאלה בעונה החולפת.

* המגן הימני הסרבי, אנטוניו רוקאבינה, חתם לשנתיים בוויאריאל. רוקאבינה בן ה-30 שוחרר מריאל ויאדוליד שנשרה לליגת המשנה.

* פאוק סלוניקי החתימה לשנתיים את המגן השמאלי רזבאן ראץ. הרומני בן ה-33 פתח את העונה שעברה בווסטהאם, שוחרר ממנה בינואר ועבר לחצי שנה בראיו וייקאנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן פ.צ ציריך, לוריס בניטו. GettyImages
הצטרף לאלופת פורטוגל. בניטו/GettyImages

שמועות

* באיטליה מדווחים שעסקת העברתו של פטריס אברה ממנצ'סטר יונייטד ליובנטוס, הולכת ומתממשת. יחד עם זאת, ישנם דיווחים סותרים על אופי העסקה. בחלק מכלי התקשורת כותבים שאלופת איטליה צפויה לשלם על הצרפתי כ-1.5 מיליון יורו, ובאחרים טוענים שהוא יעבור בהשאלה.

* "גאזטה דלו ספורט": מאמן נאפולי, רפא בניטס, רוצה את לוקאס לייבה בקבוצה מדרום איטליה. הספרדי אימן את הברזילאי בתקופה שלו בליברפול.

* אסטון וילה ואיינטרכט פרנקפורט הן הפייבוריטיות להחתים את ניקלאס בנדטנר שסיים את חוזהו בארסנל.

* אחד מחבריו של יאיא טורה לנבחרת חוף השנהב, שביקש להישאר בעילום שם, צוטט ב"סקיי ספורטס": "יש לו יותר מדי מטען על ראשי המועדון והוא לא יישאר שם. הוא יעשה הכול כדי לעזוב בקיץ".

* "לה פיגארו": פ.ס.ז' תציע ליובנטוס 75 מיליון יורו על פול פוגבה. גם צ'לסי הוזכרה לאחרונה כמי שמעוניינת בצרפתי הבינלאומי.

* התעניינות אדירה בחלוץ נבחרת אקוודור ופאצ'וקה המקסיקנית, אנר ולנסיה. על פי דיווחים שונים, החלוץ שהבריק במונדיאל נמצא על הכוונת של הקבוצות הבאות: הרטה ברלין, פורטו, ספורטינג ליסבון, סביליה, ולנסיה, פיורנטינה, נאפולי, טוטנהאם, אברטון, סטוק סיטי, ווסטהאם, ניוקאסל ואוגסבורג. ולנסיה הבקיע 18 שערים ב-23 משחקים בעונה החולפת במקסיקו.

שחקן נבחרת אקוודור אנר ולנסיה. GettyImages
התעניינות מכל רחבי אירופה. ולנסיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully