וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב: "לא נשאר הרבה מהכדורגל הברזילאי המסורתי"

נבחרת גרמניה מתכוננת לחצי הגמר מול הסלסאו, המאמן יוגי לב יודע למה לצפות: "ברזיל משחקת הכי קשוח במונדיאל, נקווה שהשופט יידע להעניש". ומי השופט? המקסיקני מפרשת סוארס

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב. Martin Rose, GettyImages
שולח עקיצה ליריבה. לב/GettyImages, Martin Rose

בזמן שנבחרת גרמניה מתכוננת לחצי הגמר מול ברזיל (שלישי, 23:00, ערוץ 1 ו-HD), מאמן גרמניה יואכים לב מאמין שלברזיל הנוכחית אין את הברק המסורתי, שמאפיין את הסלסאו לאורך השנים.

"הם משחקים יותר קשוח מאשר כל נבחרת אחרת בטורניר", אמר לב על הנבחרת של סקולארי, שביצעה במהלך הטורניר 96 עבירות וספגה 10 כרטיסים צהובים, "נשאר מעט מאוד מהכדורגל הברזילאי המסורתי. בסופו של דבר, זה תפקידו של השופט לדאוג לעונש הולם לעבירות".

במשחק של ברזיל מול קולומביה נרשמו 54 עבירות, הכי הרבה בטורניר, כשבמקום השני גם נמצא משחק של ברזיל, בשמינית מול צ'ילה, שבו נשרקו 51 עבירות.

גם הקשר הגרמני בסטיאן שווינשטייגר טוען ש"אני בעד כדורגל חזק וקשוח, אבל חלק מהעבירות של ברזיל עברו את הגבול. ברזיל היא לא רק נבחרת של קוסמים, חלק מהמשחק שלהם הוא תיקולים חזקים. נהיה חייבים להיות מוכנים לזה, ונקווה שגם השופט".

אגב, השופט במשחק יהיה מרקו רודריגס המקסיקני, ששפט במשחק הכי שנוי במחלוקת בטורניר בין אורוגוואי לאיטליה, שבו לואיס סוארס נשך את קייליני ולא הורחק. רודריגס, שמכונה "דרקולה" בגלל חיבתו לכרטיסים אדומים, קיבל את השיבוץ לחצי הגמר למרות מעורבותו בתקרית הכי מעוררת מחלוקת במונדיאל.

השופט מרקו רודריגס מוציא כרטיס אדום, מרקיזיו, איטליה. AP
שגית? קיבלת את חצי הגמר? רודריגס/AP
בסטיאן שווינשטייגר שחקן נבחרת גרמניה לפני הילאל סודאני שחקן נבחרת אלג'יריה. רויטרס
"מספר השחקנים הטובים שנמצאים בנבחרת הוא גבוה יותר מאי פעם". שווינשטייגר/רויטרס

כמו כן, שווינשטייגר בטוח שבניגוד לשלושת הטורנירים האחרונים, אז הודחו המנשאפט בחצי הגמר, הפעם הם יכולים ללכת עד הסוף.

"כולנו עצובים שניימאר לא יכול לשחק. אנחנו תמיד רוצים שהשחקנים הכי טובים יוכלו להיות על המגרש במשחקים הגדולים", אמר כוכב באיירן מינכן על כך שחלוץ היריבה, ניימאר, לא יוכל לשחק יותר בטורניר, "אבל אני חושב שהחברים שלו לנבחרת ישחקו אפילו יותר חזק עכשיו כשהוא פצוע, הם ישחקו בשבילו וירצו לזכות בגביע העולם בשבילו".

הקשר התמקד במיוחד בצוות המקצועי של המארחת: "יש להם צוות מקצועי מצויין עם לואיז פיליפה סקולארי וקרלוס אלברטו פריירה ששניהם זכו כבר במונדיאל. אני מאמין שהנבחרת עם המאמן האינטיליגנטי ביותר תזכה בטורניר. בנוסף, לברזיל יש את יתרון הביתיות, אך אני חושב שהבעיה הגדולה ביותר בשבילנו זה הניסיון של המאמנים שלהם".

על כך שבשלושת הפעמים האחרונות נבחרת גרמניה הגיעה לחצי הגמר אך לא עברה אותו אמר שווינשטייגר: "אנחנו ברמה אחרת משהיינו בדרום אפריקה, לא רק כנבחרת - השחקנים השתפרו בקבוצות שלהם וגם הקבוצות הגרמניות השתפרו. מספר השחקנים הטובים שנמצאים בנבחרת הוא גבוה יותר מאי פעם, זו הסיבה שאנחנו טובים יותר. אנחנו במצב רוח טוב ואנחנו מאוד מרוכזים. אנחנו רוצים לנצח".

עדכון ראשון: 21:48

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר פצוע. רויטרס
"אנחנו תמיד רוצים שהשחקנים הטובים ביותר יהיו על המגרש". ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully