וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת ראייה: לא נמאס לכם לצלול?

מגיפת הצלילות נמשכה גם בשמינית הגמר בין ארגנטינה לשוויץ כששאקירי הפיל את עצמו סמוך לרחבה וקיבל בעיטה חופשית גורלית בדקה קריטית. האם לא הגיע הזמן להגביר את הענישה נגד הצוללנים?

ג'רדאן שאקירי שחקן נבחרת שוויץ. רויטרס
למד מרובן? שאקירי/רויטרס

מה היה? רגע לפני שריקת הסיום של הקרב בין ארגנטינה לשוויץ, ממש בדקה ה-120, שרדאן שאקירי נפל על מפתן הרחבה אחרי מגע עם אסקיאל גאראי. השופט השבדי יונאס אריקסון קנה את הנפילה של השוויצרי והורה על בעיטה חופשית בדקה קריטית שסיכנה את ארגנטינה ששתי דקות קודם לכן עלתה ליתרון והייתה עלולה לספוג שוויון קריטי שעוד יכול היה לעלות לה בטורניר כולו. אם לא די בכך, גאראי ספג כרטיס צהוב על אותה עבירה שלא הייתה.

מה למדנו? מבין החלטות השיפוט השנויות במחלוקת, מה שבכל מקרה נזכור מהמונדיאל בברזיל זה את מגיפת הצלילות של שחקנים רבים שמנסים לסחוט עבירות. פיפ"א צריכה להיאבק בכך במלוא העוצמה, להגביר את הענישה כנגד שחקנים שצוללים כדי למנוע הכרעה של משחקים מטעויות שיפוט קריטיות. ברחבי העולם נושא הצלילות נמצא על סדר היום, וגם מיגל הררה, מאמן נבחרת מקסיקו, תקף בנושא אחרי רצף הצלילות של אריאן רובן, ואמר: "זה קשה לשופטים כששחקנים עושים את מה שרובן עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully