וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דשאן: "הכול בסדר, מגיע לנו ליהנות מההישג"

מאמן צרפת לא מוטרד מהתיקו המאופס: "נגד שוויץ היינו יותר יעילים". בנזמה: "ניגריה לא יריבה קלה, אבל זה תלוי בנו"

נבחרת צרפת איבדה הערב (רביעי) את המאזן המושלם שלה, אבל עם ה-0:0 מול אקוודור שמרה על המקום הראשון בבית ה' ותפגוש בשמינית גמר המונדיאל ביום שני את ניגריה של וינסנט אניימה. אקוודור, מנגד, רשמה תיקו ראשון בהיסטוריה שלה בגביע העולמי והיא הדרום אמריקאית היחידה שהודחה בשלב הבתים של הטורניר הנוכחי.

מאבק צמוד. שניידרלין מול מינדה/GettyImages

המספרים

* צרפת סיימה בראשות בית במונדיאל, לראשונה מאז הזכייה ב-1998.

* התיקו הזה היה הראשון של אקוודור ב-10 משחקים במסגרת המונדיאל. עד היום: ארבעה ניצחונות, חמישה הפסדים.

* לראשונה בעידן דידייה דשאן בנבחרת צרפת: מתיו ולבואנה לא שותף ולו לדקה אחת.

* אנטוניו ולנסיה הורחק בשניים מארבעת משחקיו האחרונים במדי נבחרת אקוודור.

* בחמישה משבעת המשחקים האחרונים של צרפת במונדיאל נשלף כרטיס אדום.

דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת. רויטרס
מתכוננים לאניימה. קארים בנזמה עם דידייה דשאן/רויטרס

המאמן הצרפתי דידייה דשאן הסביר: "לפעמים פשוט קשה לנצח. היו לנו את המצבים שלנו, השוער שלהם לקח כמה כדורים וגם להם היו החמצות. לפעמים אתה כובש מפחות מצבים, כמו שהיה לנו ביום שישי נגד שוויץ. היינו אפקטיביים מאוד אז. סיימנו בראשות הבית והעפלנו לשלבי הנוקאאוט. הכול בסדר. חשוב שכל השחקנים נכנסו לקצב. עכשיו יש לנו חמישה ימים להתכונן לניגריה. ראינו אותם, נצטרך לנתח את הכול. יש להם הרבה שחקנים אתלטיים. לפני שנחשוב על זה, מגיע לנו ליהנות מהעלייה לשמינית הגמר".

קארים בנזמה, שלא הצליח להבקיע הפעם, סיכם: "רצינו לנצח, אבל יש גם משחקים מסובכים כאלה. המפתח הוא שלא הפסדנו. כולנו מאוד שמחים וגאים שעלינו מהמקום הראשון. נתקלנו בשוער טוב שעצר את כל הניסיונות שלנו, אבל לפחות יצרנו מצבים. ניגריה? זו לא יריבה קלה, ראינו את זה הערב. הכול תלוי בראש ובנחישות שלנו".

בצד השני, המאמן ריינאלדו רואדה סיכם את הטורניר של אקוודור: "הגביע העולמי לא נמשך יותר מדי זמן מבחינתנו. שילמנו את המחיר על המשחק הראשון נגד שוויץ, בו לא הגענו לרמה הנדרשת ולא היינו מספיק יעילים. כך גם היום נגד צרפת. נבחן את מה שעשינו, כל טורניר כזה מוסיף לנו ניסיון".

על השיפוט אמר: "כל מה שקרה כאן פשוט בושה. יש לי כבוד גדול לשופטים, אבל היו להם החלטות לא הגיוניות נגדנו. והמרפק ששלח סאקו היה מביש. זה חייב להגיע לוועדת המשמעת. עדיף שלא אדבר יותר. הפסדנו שחקן חשוב בגלל הרחקה והצלחנו בכל זאת להחזיק מעמד עד הסוף".

כבר לא מושלמת

צרפת סיימה ב-0:0 עם אקוודור שהודחה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully