וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לוקה מודריץ' נפצע, בספק רב ליתר המשחקים

המזל הרע של קרואטיה נמשך: הקשר נפגע במהלך ההפסד לברזיל ועשוי להיעדר משני המשחקים שנותרו בשלב הבתים. אשתו של לוברן מצטרפת למתקפה על נישימורה

שחקן נבחרת קרואטיה לוקה מודריץ'. Cameron Spencer, GettyImages
עוד חדשות רעות. מודריץ'/GettyImages, Cameron Spencer

המזל הרע של קרואטיה לא נפסק. אחרי שקופחה על ידי השופט בהפסד 3:1 לברזיל, נראה שהיא סופגת כעת מהלומה נוספת: על פי הדיווחים האחרונים בקרואטיה לוקה מודריץ', מכוכבי הנבחרת, עשוי להחמיץ את יתר המשחקים במונדיאל. קשר ריאל מדריד אמנם השלים 90 דקות מלאות מול ברזיל, אך ספג ככל הנראה מכה ברגלו במהלך המשחק. היום הוא נלקח לבדיקות בבית החולים בסלבדור, והתגלה כי הוא יחמיץ קרוב לוודאי את המשחק הקרוב מול קמרון ואולי אף את הטורניר כולו.

"לוקה קיבל מכה חזרה ברגל, צוות הרופאים שלנו התלווה אליו בדרך לבית החולים. נחכה ונראה את תוצאות הבדיקות, אני מתפלל שלא מדובר בפציעה רצינית", אמר מאמן קרואטיה ניקו קובאץ' לתקשורת המקומית.

גם בחלוף יותר מ-24 שעות מאז ההפסד, בקרואטיה עדיין לא נרגעים מהפנדל הבלתי מוצדק שנשרק לחובתה, אותו תירגם ניימאר לשער וליתרון 1:2 עבור הנבחרת המקומית. דיאן לוברן, שביצע כביכול את העבירה על פרד ברחבה, תקפה היום את השופט יואיצ'י נישימורה בחשבון הטוויטר שלה, כשפרסמה תמונה שלו כשהוא לבוש בחולצה של נבחרת ברזיל. לצד תמונתו של נישימורה, פרסמה האישה של לוברן גם תמונה המוכיחה, כביכול, כי איביצה אוליץ' לא ביצע עבירה על ז'וליו סזאר, למרות שאותו שער שנכבש לאחר מכן נפסל על ידי השופט.

כך נראה הציוץ של אשתו של לוברן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully