וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

מערכת וואלה! ספורט

8.3.2014 / 20:35

הקבוצה של אלישע נראתה לא טוב, אבל שער עצמי של ניקוליץ' (79) סידר לה ניצחון רביעי רצוף. הפער ממכבי צומק שוב לנקודה

one

זה לא היה קל, זה גם לא היה מרשים, אבל הפועל באר שבע השיגה הערב (שבת) ניצחון רביעי ברציפות כשגברה באצטדיונה 0:1 על הפועל חיפה של שלומי דורה. הקבוצה של אלישע לוי הגיעה למשחק הזה במומנטום מצוין שהחל אחרי ההפסד במשחק העונה, אבל דווקא חיפה הייתה טובה יותר וז'רקו קוראץ' החלוץ שלה רשם שתי החמצות ענקיות בעשר דקות הראשונות. למרות שאיבדו סיכוי להשתחל לפלייאוף העליון, האורחים הציגו עליונות גם במחצית השנייה אבל בדקה ה-79 הגיע הרגע שהכריע את המשחק. מאור בוזגלו, שוב הוא, שלח כדור רוחב מסוכן מצד שמאל. גליינור פלט הפעיל לחץ על קאלה שהדף את הכדור על גופו של דנילו ניקוליץ' ומשם הכדור חדר לרשת. 0:1 קטן אבל חשוב מאוד לבאר שבע.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע חוגג עם גליינור פלט. יוסי ציפקיס
שוב חגגו בסיום. פלט ובוזגלו/יוסי ציפקיס

אלישע לוי ושחקניו שוב מלחיצים את מכבי תל אביב כשהפער בין השתיים צומק לנקודה בלבד. הצהובים ינסו שוב להגדיל את הפער ביום שני כשייפגשו את בית"ר ירושלים אבל גם מכבי יודעת - באר שבע לא מתכוונת לוותר על התואר עד סוף העונה. במחזור הבא תנסה באר שבע להמשיך את המרדף בפסגה עם משחק חוץ מול הפועל רעננה. הפועל חיפה תארח את מכבי פתח תקוה מהתחתית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
חגג ניצחון רביעי ברציפות. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

דקה 5: פתיחה מדהימה של חיפה שהגיעה להזדמנות מצוינת בזכות מהלך נאה של ימפולסקי שתיעתע באגף ימין והרים כדור מדויק לראשו של ז'רקו קוראץ' שנותר לבדו אבל נגח החוצה. מזל גדול לבאר שבע.

דקה 11: עוד מצב אדיר לקוראץ'. החלוץ הגדול קיבל כדור עומק נהדר שהותיר אותו לבד מול אג'ידה אבל ממצב קורץ גלגל את הכדור החוצה במקום לרשת.

דקה 24: באר שבע נכנסה לעניינים והגיעה למצב ראשון אחרי מהלך של גל אראל שקיבל כדור כ-18 מטרים משערו של קאלה, הטעה את השומר שלו ובעט כדור שפגע ברואש והטעה את קאלה אבל חמק החוצה.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
חייך בסיום. אליניב ברדה/יוסי ציפקיס

דקה 34: המארחים יצאו למתפרצת מסוכנת מאוד כשדובב גבאי וגליינור פלט מצאו את עצמם ביתרון מספרי בהתקפה, אבל גבאי מסר רע מאוד לפלט והגנת חיפה הרחיקה את הסכנה.

דקה 38: מאור בוזגלו קיבל הזדמנות טובה מאוד לכבוש שוב במצב נייח מ-17 מטרים אחרי הכשלה של טאדאס קיאנסקאס על אליניב ברדה, אבל הפעם הכדור שלו נבלם בחומה החיפאית.

דקה 54: גליינור פלט נכנס בגסות ברגלו של אושרי רואש וקיבל צהוב. בלם חיפה התקשה להתאושש מהמפגש עם פלט והוחלף על ידי ניקוליץ'.

אביתר אילוז שחקן הפועל באר שבע מול הישאם כיוואן שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
היה ראוי לפחות לתיקו. כיוואן, משמאל מול אילוז/יוסי ציפקיס

דקה 66: באר שבע נראתה רע מאוד במחצית השנייה. חיפה תקפה וכמעט כבשה אחרי מהלך מצוין של כיוואן שהטעה את פאיוביץ' ובעט כדור חזק שפגע בהגנת באר שבע וחמק החוצה.

דקה 78: באר שבע הגדילה את הלחץ כדי להשיג את שער הניצחון. מאור בוזגלו עשה מהלך מצוין בצד שמאל והשאיר כדור לאליניב ברדה שנותר די פנוי כ-17 מטרים משער חיפה אבל בעט חלש וקאלה קלט בקלות את הכדור שלו.

דקה 79: גול! באר שבע עולה ליתרון בניגוד למהלך המשחק. אליניב ברדה שלח כדור שמאלה למאור בוזגלו שיישר עם כדור רוחב חזק. טברקו קאלה הדף את הכדור שפגע בניקוליץ' הבלם וחדר לרשת. 0:1 חשוב להפועל באר שבע.

דקה 88: כמעט השוויון של חיפה. הישאם כיוואן שכבש צמד במחזור הקודם הקפיץ באלגנטיות מעל אג'ידה אבל הכדור שפשף את המשקוף וחמק החוצה.

גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
גרם לשער עצמי קריטי. גליינור פלט/ברני ארדוב

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, בן תורג'מן, דויד הובר, גל אראל (תומר סוויסה, 79), מאור בוזגלו, אליניב ברדה, דובב גבאי (סיראז' נאסר, 65), גליינור פלט (לוטם ז'ינו, 82).

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, לירן סרדל, טאדאס קיאנסקאס, עמיר נוסבאום, אושרי רואש (דנילו ניקוליץ', 55), יוסי דורה, עאהד עזאם (מהראן לאלה, 85), דלה ימפולסקי, דוד רביבו (אור אוסטווינד, 81), הישאם כיוואן, ז'רקו קוראץ'.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

שלושה שבועות למשחק העונה. אתם מוכנים? הפועל באר שבע בדריבליסט

חולמים בצדק על המקום השישי? הפועל חיפה בדריבליסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully