וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ובני יהודה נפרדו ב-2:2

מערכת וואלה! ספורט

15.2.2014 / 18:50

צפו: הקבוצה של אבוקסיס שוב בעטה בדלי, שמטה יתרון 0:2 ונותרה במקום האחרון. עגייב וקדוסי כבשו, דמארי השווה עם צמד נפלא

one

גם התרנגול לא סיפק את ההשראה עבור בני יהודה, שכהרגלה שמטה יתרון בדקות הסיום. הקבוצה של יוסי אבוקסיס נראתה בדרך לניצחון ראשון בבלומפילד אחרי כחצי שנה, דווקא כקבוצת חוץ, אבל השערים של אמיר עגייב (44) ואוהד קדוסי (62) לא הספיקו לה מול מלך שערי הליגה עומר דמארי, שהבקיע צמד נפלא בדקות 72 ו-85 (מבישולים של סלים טועמה) והשווה ל-2:2. הקבוצה מהשכונה בזבזה הזדמנות גדולה ונותרה במקום האחרון עם 15 נקודות, הפועל תל אביב בינתיים רביעית עם 35.

לדף המשחק

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
המזל של הפועל תל אביב שלפחות הוא מתפקד. עומר דמארי/קובי אליהו

הפועל תל אביב קיוותה להתאושש מההפסד בעכו, אבל נראתה רע במחצית הראשונה, בה הכוכב האמיתי היה התרנגול שפרץ למגרש והיתל בסדרנים במשך שתי דקות. רק טעות קשה של ברנקו איליץ' מנעה מהמחצית הראשונה להסתיים בתיקו מאופס, כשהבלם איבד כדור בשלומיאליות וראה את עגייב דוהר לעבר השער וכובש את השביעי שלו העונה.

גם את המחצית השנייה פתחה בני יהודה בהתלהבות, וג'יימס קין שהחמיץ מקרוב עם כדור למשקוף בדקה ה-53, תיקן עם בישול לקדוסי שחגג שער בכורה בדקה ה-62. ואז הגיע דמארי. החלוץ המצוין של הפועל תל אביב לקח (שוב) את הקבוצה על גבו, עם עזרה קלה מטועמה שנכנס כמחליף. תחילה הוא צימק עם בעיטה אדירה למשקוף ופנימה בדקה ה-73, וחמש דקות לסיום, מיד לאחר שהשופט אלי חכמון לא העניק לאדומים פנדל שהגיע להם, טועמה הקפיץ לרחבה ודמארי השווה עם ה-17 שלו העונה. ההנהלה מקצצת, האוהדים מוחים, ההגנה מקרטעת. למזלה של הפועל תל אביב, לפחות דמארי עוד מתפקד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אמיר עגייב שחקן בני יהודה חוגג. קובי אליהו
שוב בעטו בדלי. אמיר עגייב/קובי אליהו

מהלך המשחק

* בני יהודה לא ניצחה בבלומפילד כבר כמעט חצי שנה, מאז ה-0:1 הביתי על אשדוד במחזור הפתיחה ב-24 באוגוסט.

דקה 1: המשחק יצא לדרך לאחר דקה של מחיאות כפיים לזכר ריצ'רד מולר נילסן, מאמן נבחרת ישראל לשעבר שהלך לעולמו ביום חמישי בגיל 76. יהי זכרו ברוך.

דקה 7: אחרי פתיחה טובה יותר של הפועל תל אביב, בני יהודה תקפה מצד ימין דרך עזוז. הכדור הגיע לבסוף לווקר, שבעט תחת לחץ החוצה מ-12 מטרים.

דקה 19: הנה המהלך הכי טוב על המגרש ב-20 הדקות הראשונות. התרנגול של בני יהודה היתל באחד הסדרנים, שביקש עזרה וראה עוד חמישה נכשלים מול התרנגול הסורר. המשחק הופסק לשתי דקות, עד שהתרנגול נטש, לקול תשואות האוהדים. מבצע סולו שכל שחקן היה מתגאה בו.

דקה 35: אחרי שנרגענו מהסלאלום של התרנגול, הגיעה הבעיטה הראשונה לעבר המסגרת במשחק הזה. עגייב חמק משני שחקנים אדומים ובעט מ-16 מטרים לידיו של עמוס.

דקה 39: דהן הוציא התקפה מהירה של בני יהודה, קיבל חזרה מקדוסי והשאיר ברחבה לעגייב, שבזבז את ההזדמנות עם בעיטה רעה בימין מזווית אלכסונית החוצה.

דקה 42: מבול החל לרדת בבלומפילד. עגייב ניסה לתפוס את הגנת הפועל תל אביב לא מוכנה ונפל ברחבה בטענה לעבירה של איליץ', אך השופט חכמון לא קנה זאת.

דקה 44: גול! איזו שטות של איליץ'. הבלם התחכם כשהוא השחקן האחרון בהגנה, עגייב חטף לו ודהר לעבר השער עד שסיים עם כדור חד בימין לפינה הקרובה. שער שביעי העונה לעגייב, 0:1 לבני יהודה.

דקה 45+2: אקורד הסיום של המחצית היה שייך לראלי, שפרץ משמאל ובעט שטוח מ-18 מטרים, לידיו של עמוס.

מחיאות כפיים לזכר ריצ'רד מולר נילסן במשחק הפועל תל אביב - בני יהודה. קובי אליהו
לזכרו של ריצ'רד מולר נילסן. שחקני הקבוצות בפתיחה/קובי אליהו

דקה 49: אבוטבול סובב כדור חופשי מצד שמאל, מרחק 18 מטרים מהשער, אבל איינוגבה זינק היטב והדף לקרן.

דקה 53: עגייב העביר כדור רוחב חד מצד ימין, קין הגיע משמאל ובגלישה שלח את הכדור למשקוף. החמצה גדולה של בני יהודה.

דקה 56: עוד התקפה טובה של בני יהודה, הפעם ווקר סובב מחוץ לרחבה ועמוס קלט.

דקה 62: גול! כדור חופשי של בני יהודה הורחק לעבר בורלא שנגח בקשת חזרה לרחבה. קין הוריד בראש לקדוסי, שהמשיך מהאוויר לפינה וחגג שער בכורה במדי הקבוצה מהשכונה. 0:2 לבני יהודה.

דקה 66: קדוסי היה חייב לעשות 0:3 כשנותר לבד מול עמוס אחרי טעות קשה של דגני, אך הוא הקשית מעל השוער וגם מעל השער. ההגנה של הפועל תל אביב בתצוגה מחפירה.

דקה 72: גול! איזה ביצוע של דמארי. אורלנדיץ' השאיר בעקב לטועמה שהעביר לדמארי, והחלוץ העביר לימין וירה מ-16 מטרים למשקוף ופנימה. ה-16 של דמארי העונה, רק 1:2 לבני יהודה.

דקה 78: טועמה טען לפנדל ברחבה, אבל ספג בצדק צהוב מחכמון אחרי שצלל בצורה מוגזמת.

דקה 83: זגורי השתחרר ברחבה משני שומרים וסובב כדור שהחטיא במעט את המסגרת.

דקה 84: הפעם חכמון טעה. הגבהה מצד ימין ננגחה על ידי גל כהן לעבר ידו, אבל השופט לא שרק.

דקה 85: גול! הפועל תל אביב לא נזקקה לחסדי השופט. טועמה הכניס כדור עומק נהדר לדמארי, שעצר על החזה והכניע את איינוגבה מחמישה מטרים. ה-17 של דמארי, 2:2.

דקה 89: דמארי כמעט השלים שלושער, אבל הפעם איינוגבה עצר את הכדור השטוח שלו מצד ימין.

בסארט עבדורחימי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
משחק חלש שלו. בסארט עבדורחימי/קובי אליהו

הרכבים

הפועל תל אביב: דני עמוס, ליאור לוי, אוראל דגני, ברנקו איליץ', יגאל אנטבי, לוקאס סאשה, שי אבוטבול (פטר אורלנדיץ', 61), גילי ורמוט, ישראל זגורי (עומר פדידה, 86), בסארט עבדורחימי (סלים טועמה, 61), עומר דמארי.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, רפי דהן, אביעד בורלא, ליאם ווקר (בן והבה, 90), אמיר עגייב (סתיו פיניש, 87), אוהד קדוסי, ג'יימס קין (חן עזריאל, 79).

תרנגול במשחק של הפועל תל אביב מול בני יהודה. קובי אליהו
בלתי ניתן לעצירה. התרנגול מככב/קובי אליהו
אוהדי הפועל תל אביב במחאה נגד ההנהלה. קובי אליהו
מחו נגד ההנהלה. אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו
ג'יימס קין שחקן בני יהודה מול ליאור לוי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
בישל שער. ג'יימס קין מול ליאור לוי/קובי אליהו
ישראל זגורי, עומר דמארי שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
היו בטוחים שיקבלו פנדל. ישראל זגורי עם עומר דמארי, אלי חכמון מתעלם/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully