וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:1 את בני סכנין בחוץ

מערכת וואלה! ספורט

4.1.2014 / 19:50

שער של אמיר עגייב (67) סידר לזהובים ניצחון ליגה ראשון מאז מחזור הפתיחה. עימותים נרשמו ביציעים בין אוהדי סכנין שביקשו להניף דגלי פלסטין

one

הפתעה גדולה נפלה הערב (שבת) באצטדיון דוחא אחרי שבני יהודה השיגה ניצחון ליגה שני בלבד העונה, 0:1 בחוץ על בני סכנין המצוינת. הזהובים, שלא ניצחו מאז מחזור הפתיחה על אשדוד, הגיעו למשחק הזה עם רצף של שישה הפסדים רצופים וראו את סכנין שולטת במשחק ומחמיצה בלי הפסקה, עד ששער של אמיר עגייב הצעיר בדקה ה-67 סידר לסוגרת הטבלה ניצחון יקר מפז. במשחקו השני כמאמן בני יהודה הוליך יוסי אבוקסיס את הקבוצה לניצחון חשוב מאוד שקירב אותה מאוד לקבוצות שנמצאות מעליה במאבק ההישרדות ובני יהודה, שגם ב-2008 החלה את מסע ההישרדות עם ניצחון מול סכנין, תקווה לשחזר את ההיסטוריה ולשרוד שוב בליגה.

אמיר עגייב שחקן בני יהודה חוגג. אדריאן הרבשטיין
חזר להרכב של אבוקסיס וסידר לו ניצחון. אמיר עגייב מול קאסום/אדריאן הרבשטיין

בצד השני, למרות שנחלה את הפסד הליגה השלישי בלבד שלה העונה, סכנין יכולה להיות די מרוצה מהיכולת שהציגה גם הערב ולולא החמצות מסמרות שיער של גדיר וכליבאת, הקבוצה הייתה משיגה ניצחון נוסף. סכנין נותרה במקום השלישי למרות ההפסד הזה, בני יהודה רחוקה חמש נקודות מחוף מבטחים אך צימקה את הפער ממכבי פתח תקוה שהפסידה להפועל תל אביב. כמו במשחקי הבית הקודמים של הקבוצה, חלק מאוהדי סכנין הניפו שוב את דגלי פלסטין. בהתערבות ההנהלה והמאבטחים הדגלים הוסרו, אך במחצית נרשם עימות בין אוהדים שביקשו להחזיר את הדגלים ובין אלו שביקשו למנוע פרובוקציות מיותרות. לטענת אנשי סכנין, האנשים שביקשו להניף את הדגלים אינם ידועים כאוהדים, וחיפשו פרובוקציות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אביב חדד חוגג עם אוהדי בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
כמה זמן הם חיכו לניצחון הזה. אוהדי בני יהודה חונקים מאהבה את אביב חדד/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 1: שי שטרית הוציא את המשחק לדרך לעיני כ-4,000 צופים נלהבים בדוחא, רובם אוהדי סכנין.

דקה 5: טעות קשה בהגנת בני יהודה הותירה את מוחמד גדיר לבד מול גל כהן, כשאיינוגבה השוער היה מחוץ לשער, אבל הבלם המנוסה הצליח לבלום את גדיר ולהציל שער בטוח.

* כמו במשחקי הבית האחרונים של סכנין, אוהדי הקבוצה שוב הרימו דגלים של פלסטין ביציעים, אך הסדרנים המקומיים וההנהלה הצליחה להסיר אותם מהיציעים.

דקה 22: בני יהודה ניסתה להיכנס למשחק ורפי דהן ניסה את כוחו מ-25 מטרים אבל קנדיל הדף את הכדור שלו לקרן.

אברהם פאס שחקן בני סכנין מול גיל יצחק שחקן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
המשיך להצטיין בהגנה אך נחל הפסד. אברהם פאס מחלץ כדור מגיל יצחק/אדריאן הרבשטיין

דקה 23: כדור הקרן של הזהובים הניב מתפרצת מהירה של סכנין כשמוגרבי העמיד את גדיר לבד מול איינוגבה, אבל השוער הצליח להדוף את הסכנה. מזל גדול לאורחים.

דקה 26: אמיר עגייב בעט כדור חופשי מ-18 מטרים שננעץ בחומה וחזר לעגייב שבעט את הריבאונד חזק למסגרת, אבל קנדיל היה ממוקם טוב וקלט את הכדור.

דקה 39: עוד מצב טוב לבני יהודה אחרי שאמיר עגייב פרץ לרחבה מ-15 מטר ובעט כדור מסוכן, אבל קנדיל הדף נהדר.

* בהפסקת המחצית נרשמו מספר עימותים בקהל של סכנין לאחר שארגון אולטראס של האוהדים טען שאל הקהל הגיעה קבוצה שאינה מורכבת מאוהדי הקבוצה וניסתה להלהיט שוב את הרוחות ולהרים שוב את דגלי פלסטין.

דקה 56: המארחים חיפשו את השער המיוחל עם עוד התקפה טובה. עלי עוסמאן המגן הרים כדור מהאגף לכליבאת החלוץ שבעט במספרת נהדרת, אבל איינוגבה התעופף והוציא כדור מהחיבורים.

דקה 59: עוד מצב טוב לסכנין אחרי שאברהם פאס הבלם בעט כדור חופשי מ-18 מטרים שנעצר ברשת החיצונית.

דקה 60: הבליץ של סכנין נמשך. פיראס מוגרבי קיבל כדור ברחבה ומהאוויר שחרר טיל שחלף סנטימטרים מהקורה.

שחקני בני יהודה חוגגים עם אמיר עגייב (שני משמאל). אדריאן הרבשטיין
שער מפתיע ויקר מפז. אמיר עגייב חוגג/אדריאן הרבשטיין

דקה 67: גול! בני יהודה עלתה ליתרון בניגוד גמור למהלך המשחק. עומר ורד המגן הוציא כדור רוחב לנס זמיר שהמשיך לאמיר עגייב שמקרוב בעט לרשת. 0:1 מפתיע לבני יהודה, סכנין סופגת לראשונה אחרי יותר מ-500 דקות.

דקה 74: מיד לאחר השער הכניס מרקו בלבול את כריסטיאן הידאלגו במקומו של גזל, אבל זה נפצע מיד והוחלף שוב על ידי מוחמד זבידאת.

דקה 87: אירוע חריג נרשם כשאמיר עגייב כובש השער רץ לכיוונו של עוסמן כדי להתעמת עמו, אלא ששי שטרית תפס את עגייב בחולצתו ודחף אותו מהמקום.

דקה 90: סכנין כמעט מצאה שוויון דרמטי כשאברהם פאס הבלם בעט כדור חופשי שפגע בהגנת בני יהודה וחמק סנטימטרים מהקורה.

אוהדי בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הקומץ החיובי שבאוהדי סכנין/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, אברהם פאס, עלא אבו סלאח, דדי בן דיין, רביד גזל (כריסטיאן הידאלגו, 68/מוחמד זבידאת, 74), חאמד גנאים, אחמד קאסום (אחמד אבו נהיה, 77), פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עומר ורד, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, לירוי צעירי, רפי דהן, אמיר עגייב (בן והבה, 89), נס זמיר (כפיר אדרי, 83), גיל יצחק (חן מזרחי, 61).

דגלי פלסטין ביציעי אוהדי סכנין. אדריאן הרבשטיין
הניפו שוב דגלי פלסטין, אך ההנהלה הורידה אותם. אוהדי סכנין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully