וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב בפסגה אחרי 1:3 על רעננה

מערכת וואלה! ספורט

2.12.2013 / 22:40

הצהובים עקפו את באר שבע בזכות ניצחון ביתי קל. דאבור (1), ראדי (6) ובן חיים (65) כבשו. צ'אם צימק (72). זהבי ומיכה חזרו

one

אחרי שראתה את הפועל באר שבע חוזרת לעצמה וממשיכה לאיים על המקום הראשון, מכבי תל אביב שבה הערב (שני) לפסגה ופתחה פער של שתי נקודות מהיריבה מבירת הנגב, עם ניצחון 1:3 על הפועל רעננה. פאולו סוזה ביצע כהרגלו מספר שינויים בהרכב ממש ברגע האחרון, כשהותיר את ברק יצחקי על הספסל ועלה עם מונס דאבור וראדה פריצה בחוד. ההחלטה הזו בהחלט השתלמה. הצהובים לא נרתעו מהקבוצה המפתיעה של מנחם קורצקי כבר מן הפתיחה, והספיקו לעלות ליתרון 0:2 תוך שש דקות בלבד, כשדאבור כובש את הראשון תוך 38 שניות בלבד.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מגד גוזני
בליץ מהיר הספיק. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/מגד גוזני

מהראן ראדי כבש את השני ובניגוד למשחק מול מכבי פתח תקוה, אז הצהובים שמטו יתרון זהה, הפעם לא נתנו ליריבה אפשרות לחזור. טל בן חיים, המצטיין במגרש, שהיה מעורב בשני השערים הראשונים, התכבד בשער השלישי בדקה ה-65 לאחר בישול נאה של דאבור. לקראת הסיום ניצל פאולו סוזה את היתרון כדי להעניק דקות ראשונות לערן זהבי ודור מיכה ששבו מפציעות. רעננה? היא תחפש את הנקודות במקום אחר. הקבוצה של קורצקי ניסתה לתקוף לאחר שספגה שני שערים מהירים, ולמשך שלבים רבים במחצית השנייה אף שלטו במשחק, אך זה לא היה מספיק הפעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים חוגג. מגד גוזני
בסוף הוא גם כבש. טל בן חיים/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 82: ערן זהבי מסיר חלודה וכמעט כובש. דור מיכה הוציא את מכבי תל אביב להתקפה מתפרצת, והעביר כדור רוחב. זהבי ניצל ערבוביה ברחבה ושחרר בעיטה חזקה מקצה הרחבה, גל ניר הדף.

דקה 75: איתן טיבי המבולבל ניסה להרחיק אך שגה והכדור הגיע לנווקאמה. שחקן רעננה העביר לבן מלכה, שבעט מחוץ לרחבה גבוה מעל השער.

72: גול! רעננה עם שער מצמק. פריצה יפה של נווקאמה באגף שמאל הסתיימה בכדור רוחב מדויק לעבר ממאדם צ'אם, שהשתלט והמשיך לרשת. 1:3 למכבי תל אביב.

דקה 65: גול! מכבי תל אביב נועצת את המסמר האחרון בארון של רעננה עם מהלך קבוצתי מרשים. ראדי מסר לדאבור, שהעביר כדור עומק חכם לעבר בן חיים. בן חיים, שהיה מעורב בשני השערים הקודמים, התכבד הפעם בכיבוש עם נגיעה קלה ויפה. 0:3 למכבי תל אביב, שער רביעי לבן חיים העונה.

דקה 62: מהראן ראדי הגביה כדור חופשי, טל בן חיים הגיע לכדור ובעט מהאוויר החוצה.

דקה 60: אוהדי מכבי תל אביב קיבלו בתשואות את דור מיכה, שחוזר למגרשים אחרי פציעה. ראדה פריצה מפנה את מקומו.

דקה 57: ממאדו צ'אם ניצל שגיאה בהגנת מכבי תל אביב ובעט כדור מקצה הרחבה, שלא התקרב אפילו לקורה.

דקה 55: המחצית השנייה נפתחה על מי מנוחות. רעננה לא סיכנה את שערו של חואן פאבלו וכך גם הצהובים בצד השני.

דקה 40: אחרי דקות של רגיעה, ראדה פריצה שוב סיכן את השער. החלוץ פרץ באגף וחלף על פני שני בלמים, שחרר כדור רוחב מסוכן, אך הגנת רעננה הרחיקה.

דקה 22: עוד התקפה יפה של מכבי תל אביב. זיו פרץ באגף ימין והרים כדור מדויק לעבר פריצה. החלוץ נגח חזק למרכז השער, גל ניר התעופף והדף לקרן.

דקה 14: לואי טהא תפס את ראדה פריצה ברחבה, החלוץ השבדי טען לעבירה, אך ריינשרייבר התעלם.

דקה 7: האתר דריבליסט מעדכן שבזכות הצמד המהיר מכבי תל אביב שיפרה את התקדים שיצרה בעצמה מול הפועל עכו העונה. אז לקחו לה 7 דקות כדי לעלות ל-0:2, הפעם הספיקו 6.
דקה 6: גול! הבליץ של מכבי תל אביב נמשך, וגל ניר - אותו שוער שספג רביעייה אומללה מהצהובים בעונה שעברה ברמת השרון - שוב מקבל שער קל. טל בן חיים שוב התחיל את המהלך באגף שמאל, שחרר כדור רוחב אותו ניר הרחיק לא טוב. ראדי השתלט על הריבאונד ובעט כדור שפגע בבלם רעננה וחדר לרשת. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 1: גול! איזו פתיחה מסחררת של מכבי תל אביב! טל בן חיים פרץ מצוין באגף והגביה כדור קשתי, שחלף מעל כל ההגנה של רעננה. דאבור הגיע לכדור ונגח בקרוב כדי להכניע את גל ניר. 0:1 מהיר במיוחד למכבי תל אביב.

דקה 1: השופט רועי ריינשרייבר הוציא את ההתמודדות לדרך.

שוער הפועל רעננה גל ניר. מגד גוזני
הופעה שהוא ירצה לשכוח. גל ניר/מגד גוזני

הרכבים

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, יואב זיו, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, דן איינבינדר (ניקולה מיטרוביץ', 83), מהראן ראדי, מונס דאבור, ראדה פריצה (דור מיכה, 60), טל בן חיים (ערן זהבי, 70).

הפועל רעננה: גל ניר, עדי נמני (גיא ליפקה, 45), לואי טהא, יניב לביא, עמנואל אמבולה, בן בנימין, תמיר כהן, אסי בלדוט (שניר שוקר, 83), אאודיס (בן מלכה, 66), אנתוני נווקאמה, ממאדו צ'אם.

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. מגד גוזני
לא ציפה לפתיחה כזו. קורצקי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully