וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 0:0 מאכזב בין הפועל תל אביב להפועל רעננה

מערכת וואלה! ספורט

5.10.2013 / 18:08

הקבוצה של רן בן שמעון לא מצאה את הרשת ונעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים, העולה החדשה עדיין ללא הפסד ליגה. אנתוני נווקאמה החמיץ גול בטוח לקראת הסיום, 12,500 אוהדים אדומים חזרו הביתה מאוכזבים

one

אחרי שהשיגה שני ניצחונות רצופים ונראה היה שהיא על הגל, הפועל תל אביב רשמה הערב (שבת) אכזבה בבלומפילד כשנפרדה ב-0:0 מול הפועל רעננה של מנחם קורצקי. רן בן שמעון עלה עם ההרכב החזק שלו, שהביס במחזור הקודם את הפועל חיפה, אבל נתקל הפעם ביריבה ממושמעת, שעמדה טוב מאוד על המגרש והצליחה למנוע מהפועל להגיע למצבים לאורך כל המשחק הזה.

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב מול אסי בלדוט שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
גם הוא לא עזר הפעם. גילי ורמוט מול אסי בלדוט בבלומפילד/ברני ארדוב

דווקא רעננה הייתה קרובה לניצחון ולמרות ששיחקה במערך הגנתי, ראתה את אנתוני נווקאמה מגיע למצב של מאה אחוז בדקה ה-86, אבל החלוץ המצוין החמיץ הפעם בשלומיאליות והמשחק הסתיים ללא שערים לאכזבתם של כמעט 12,500 אוהדי הפועל שגדשו את היציעים. למרות שספג ביקורת על המשחק ההגנתי שלו בבלומפילד, מנחם קורצקי ראוי לכל ההערכה על כך שקבוצתו נותרה עדיין ללא הפסד אחרי חמישה מחזורים ואם לוקחים בחשבון גם את העונה שעברה בליגה הלאומית, המאמן סופר 12 משחקים ללא הפסד. מנגד, רן בן שמעון שוב נוכח לדעת שהקבוצה שלו מתקשה מול קבוצות שסוגרות ומתגוננות. במחזור הבא אגב, מצפה לו משחק מאוד מסקרן מול בית"ר ירושלים בטדי. רעננה תארח את הפועל עכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
מאמן בלתי מנוצח. מנחם קורצקי, הערב/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 86: איזה מצב להפועל רעננה! האורחים יצאו להתקפה מתפרצת קטלנית, בן מלכה המחליף ראה את נווקאמה בלתי מכוסה ושלח אותו בכדור רוחב. החלוץ המצוין של האורחים מצא עצמו באחד על אחד מול קליימן, אבל מחמישה מטרים בעט החוצה. מזל גדול להפועל תל אביב.

דקה 84: הפועל המשיכה בניסיונות נואשים למצוא את הרשת. איתי שכטר נשלח לכדור עומק. יניב לביא חילץ לו את הכדור שהתגלגל וכמעט חדר פנימה, אך יצא לחוץ.

דקה 68: רעננה המשיכה להתגונן מצוין ולצאת למתפרצות, אחת מהן כמעט הפתיעה את הפועל תל אביב כשאנתוני נווקאמה שלח את אמבולה המגן השמאלי, אבל זה בעט מ-20 מטרים גבוה.

אסי בלדוט שחקן הפועל רעננה נוגח. ברני ארדוב
גם הוא עזר בהגנה. אסי בלדוט מרחיק/ברני ארדוב

דקה 60: חילוף מפתיע מאוד של בן שמעון, שהוציא את עומר דמארי והכניס את רן יצחק.

דקה 50: הפועל הגבירה את הלחץ בפתיחת המחצית השנייה. שון מלכה נכנס במחצית במקומו של חרסיסיץ' וראה את ליאור לוי חודר לרחבה עם גיחה מצד שמאל ושולח רוחב מסוכן שכמעט הכניע את גל ניר, אבל ההגנה הרחיקה את הסכנה.

דקה 40: ניסיון ראשון של רעננה, סמוך לסיום המחצית. עדי נמני עלה להתקפה מצד ימין והרים כדור מדויק לראשון של צ'אם ממאדו, שממרחק של כ-12 מטרים נגח חזק אבל החוצה.

דקה 32: רעננה המשיכה להתגונן בצורה מסודרת ומדי פעם לצאת למתפרצות, אבל לא סיכנה את שערו של בוריס קליימן. גילי ורמוט ניסה לסדר שער ראשון להפועל עם פריצה יפה מצד שמאל וכדור רוחב מסוכן, אבל הגנת רעננה הרחיקה ברגע האחרון.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב מול לואי טהא שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
לא מצא את הרשת. איתי שכטר מול לואי טהא/ברני ארדוב

דקה 17: הפועל המשיכה לחפש את שערו של גל ניר אבל נתקלה בהגנה קשוחה. רועי גורדנה ניסה את מזלו עם בעיטה מ-25 מטרים, אבל הכדור שלו טס מעל השער.

דקה 5: מצב ראשון להפועל תל אביב. כדור קרן של ורמוט נחת על ראשו של יורחן קולין שנגח מעל השער.

דקה 1: השופט גיא ברגר הוציא את המשחק בבלומפילד לדרך.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הוחלף באופן מפתיע בדקה ה-60. עומר דמארי/ברני ארדוב

הרכבים

הפועל תל אביב: בוריס קליימן, אוראל דגני, ברנקו איליץ', יורחן קולין, ליאור לוי (ישראל זגורי,74), בריאן חרסיסיץ' (שון מלכה,46), לוקאס סאשה, רועי גורדנה, גילי ורמוט, עומר דמארי (רן יצחק,60), איתי שכטר.

הפועל רעננה: גל ניר, עדי נמני, לואי טהא, יניב לביא, עמנואל אמבולה, תמיר כהן, בן בנימין, אסי בלדוט (בן מלכה,81), אנתוני נווקאמה, אאודיס (שניר שוקר,75), ממאדו צ'אם (יוגב לרמן, 65)

תמיר כהן עם גל ניר שחקני הפועל רעננה. ברני ארדוב
חגגו הישג מצוין ועוד משחק ללא הפסד. תמיר כהן וגל ניר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully