וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה 0:1 את מ.ס אשדוד

מערכת וואלה! ספורט

21.9.2013 / 20:50

אופיר מזרחי כבש כבר אחרי 2 דקות והוליך את הצפוניים לניצחון שני ברציפות. הפסד שני בשלושה משחקים לקבוצה של קלינגר

one

עירוני קרית שמונה גברה הערב (שבת) 0:1 על מ.ס אשדוד במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. אחרי שפתחו את העונה עם הפסד חוץ למכבי חיפה, הצפוניים השיגו ניצחון שני ברציפות והעניקו מתנת יום הולדת למאמן שלהם ברק בכר. במחזור הקודם קרית שמונה התקשתה במחצית הראשונה מול רמת השרון, אבל בכר הכניס את דרקו טאסבסקי ואופיר מזרחי במחצית, והשניים הציגו יכולת מצוינת ב-1:4 הגדול. הערב, השניים פתחו בהרכב, וחברו לגול הראשון כאשר המקדוני בישל כדור מצוין לחלוץ הצעיר שכבש כבר אחרי 2 דקות של משחק.

אשדוד מנגד, הגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון גדול על מכבי חיפה, אבל הייתה נחותה על פני היריבה שלה בעיקר במחצית הראשונה הנמרצת. דויד סולארי, שפתח בחוד של קלינגר ושיחק לראשונה מול האקסית, שוב לא הצליח למצוא את הרשת. אחרי שלושה מחזורים, הקבוצה של ניר קלינגר כבר עם שני הפסדים והרבה סיבות לדאגה. ק"ש מצידה יכולה להיות בהחלט מרוצה מפתיחת העונה שלה.

דויד סולארי שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מפגש ראשון מול האקסית. דויד סולארי/ברני ארדוב

מחצית שניה

דקה 90: כמעט שוויון דרמטי של אשדוד. עופר ורטה פרץ והרים כדור לתימור אביטן המחליף שנגח מצוין, אבל סחט הצלה טובה של גיא חיימוב. איזה מזל לקרית שמונה.

דקה 80: תמיר כחלון נכנס טוב מאוד לרחבה ועבר את השוער ומזווית קשה מסר למשה אבוטבון, שמקרוב בעט חזק אבל הגנת אשדוד הדפה בקושי.

דקה 60: ברק בכר זיהה ריפיון אצל שחקניו וביצע חילוף כפול כאשר מינדאוגאס פנדקה ותמיר כחלון נכנסו במקומם של דרקו טאסבסקי ואחמד סבע.

דקה 54: עוד התקפה טובה של המארחים. טאסבסקי הפעלתן מסר לאחמד סבע, שהכניס כדור רוחב לאופיר מזרחי, שהגיע לכדור ובעט מקרוב אבל מרציאנו הדף טוב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אופיר מזרחי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
פתח נהדר את העונה. אופיר מזרחי/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 45: אשדוד כמעט מצאה שוויון לפני המחצית. דויד סולארי מצא את גיא צרפתי לבד מול חיימוב אבל השוער הציל. גדי קינדה הגיע לריבאונד ראשון אבל מקרוב בעט גבוה מעל השער. מזל גדול לקרית שמונה.

דקה 42: עופר ורטה פרץ ומצא את ירו בלו בהגבהה מדוייקת, אך חלוץ אשדוד לא היה מרוכז ומקרוב נגח החוצה.

דקה 31: הלחץ של המארחים נמשך כאשר משה אבוטבול הגביה כדור חופשי לרחבה, ראש נגח לשערו הוא וכמעט כבש גול עצמי אבל פטי הציל מהקו.

דקה 28: איזה מצב לקרית שמונה. אופיר מזרחי הנהדר חדר לרחבה במבצע אישי ובעט היישר לקורה.

דקה 27: אשדוד ניסה להשיג את השוויון וכמעט מצאה אותו אחרי שגיא צרפתי הרים כדור חופשי שמצא את דוידוב, אבל זה נגח חלש לידיו של גיא חיימוב.

דקה 24: התקפה יפה של אשדוד הסתיימה עם מצב טוב של דויד סולארי, אבל החלוץ ששיחק מול האקסית בעט גבוה מעל השער.

דקה 2: גול! איזו פתיחה מדהימה למארחים. דרקו טאסבסקי שקיבל אשראי בהרכב הרים כדור לרחבה האשדודית ומצא את אופיר מזרחי הצעיר, שמקרוב הצליח להגיע ראשון ולדחוק פנימה. 0:1 מהיר מאוד לקרית שמונה.

דקה 1: שי שטרית הוציא את המשחק לדרך לעיני כאלף צופים בקרית שמונה.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', וובה בראון, משה אבוטבול, דרקו טאסבסקי (מינדאוגאס פאנקה, 60), אופיר מזרחי (אחמד עאבד, 78), דויד מנגה, אחמד סבע (תמיר כחלון, 60).

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניוואה, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב (אמיר בן שמעון, 84), דוד סולארי (תימור אביטן, 76), גיא צרפתי (ניב זריהן, 65), גדי קינדה, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully