וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה 0:2 את בני סכנין

מערכת וואלה! ספורט

9.3.2013 / 19:50

אחמד עאבד (20), ואוסיי מאוולי (89) כבשו לאלופה והעלו אותה למקום השלישי על חשבונה של הפועל ת"א. שיר צדק החטיא פנדל

one

עירוני קרית שמונה חתמה הערב (שבת) את העונה הסדירה בליגת העל כמנצחת הגדולה. האלופה גברה 0:2 על בני סכנין והשתחלה ממש ברגע האחרון למקום השלישי על חשבונה של הפועל תל אביב, שסיימה מוקדם יותר בתיקו 0:0 מאכזב בעכו. אוסיי מאוולי, חלוץ הרכש שהגיע לקבוצה במהלך העונה, היה איש המשחק הזה. מאוולי בנה את השער הראשון של אחמד עאבד בדקה ה-20, גרם לפנדל מוחמץ של שיר צדק בדקה ה-75, וכבש את השער השני שהבטיח את הניצחון בדקה ה-89.

דני עומס, שוער עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
חזר מפציעה. דני עמוס/מגד גוזני

אחרי אליפות היסטורית בשנה שעברה, הרבה אנשים חששו מתסמין העונה השנייה בקבוצה הקטנה מהצפון, אבל פיניש מצוין של ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים, שלחו את הקבוצה לפלייאוף ממרומי המקום השלישי. המשמעות היא שהאלופה תארח את הפועל תל אביב כבר בשבוע הבא, במחזור הראשון של הפלייאוף העליון.

מנגד, בבני סכנין יכולים להיות מאוד מאוכזבים. הקבוצה של שלומי דורה ירדה לאחר ההפסד שלה והניצחון של הפועל חיפה למקום ה-12 בטבלה והיא תאבק עד תום העונה על ההישארות בליגה מהפלייאוף התחתון, כאשר מעתה כל משחק עבורה יהיה כמו גמר גביע.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. מגד גוזני
בדרך למקום השלישי. שחקני קרית שמונה חוגגים/מגד גוזני

מהלך המשחק:

דקה 16: דרקו טאסבסקי פרץ באגף שמאל והעביר כדור רוחב למרכז הרחבה, אך אחמד עאבד פיספס את הכדור ברגע האחרון.

דקה 20: גול! אחרי דקות ארוכות של גישושים, האלופה עלתה ליתרון, הרבה בעזרתו של מוחמד קנדיל. אוסיי מאוולי מסר כדור רוחב מצד שמאל, שוער סכנין פיספס את הכדור ואיפשר לאחמד עאבד לדחוק מקרוב פנימה. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 25: עוד מצב נהדר לאלופה. אוסיי מאוולי, חלוץ הרכש של הקבוצה הדביק כדור אדיר מ-17 מטרים למשקוף של קנדיל.

דקה 46: שלומי דורה ניסה לזעזע את הקבוצה שלה במחצית השנייה, כשהכניס לשדה את מוחמד זבידאת ודיא סבע, על חשבונם של ג'קו עראפת ועלי עוסמאן.

דקה 75: פנדל לקרית שמונה! כדור שהוכנס מצד ימין הגיע לאוסיי מאוולי. עלא אבו סלאח תפס אותו ברחבה ורועי ריינשריינבר הורה על בעיטת עונשין מ-11 מטרים. שמעון אבוחצירא הבועט הקבוע לא שיחק ובהעדרו בעט שיר צדק את הפנדל, אך מוחמד קנדיל הדף נהדר לחוץ.

דקה 89: גול! אוסיי מאוולי, איש המשחק של קרית שמונה הבטיח את הניצחון. ואיל מריסאת המחליף היה זה שבישל את השער אחרי שעבר את מוחמד זבידאת ומסר משני מטרים ימינה למאוולי שכבש מקרוב. 0:2 לקרית שמונה.

שוער בני סכנין מחמוד קנדיל מאוכזב. קובי אליהו
טעה בגול של קרית שמונה, אבל הציל פנדל של שיר צדק. מוחמד קנדיל/קובי אליהו

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, איציק כהן, שיר צדק, ליאור לוי, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דן איינבינדר, דרקו טאסבסקי, אחמד עאבד (והיל מריסאת, 81), אוסיי מאוולי.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסאמן (דיא סבע, 46), עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, אדיר טובול (באסם גנאים, 56), אימורו לוקמן, חאלד חלאיילה, חמד גנאים, מוחמד כליבאת, ג'קו עראפת (מוחמד זבידאת, 46), ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully