וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע והפועל עכו סיימו ב-0:0

מערכת וואלה! ספורט

9.2.2013 / 19:55

נעים ראה מהיציע את קבוצתו מסיימת משחק 16 ברציפות ללא ניצחון אך סוחטת נקודה חשובה מול הדרומיים המאכזבים

one

אחרי שלושה ניצחונות רצופים וחלומות על פלייאוף עליון, חזרה הערב (שבת) הפועל באר שבע לקרקע, כשסיימה עם תיקו ביתי מאכזב, לאחר 1:1 עם נועלת הטבלה, הפועל עכו. הקבוצה של אלישע לוי אמנם שלטה לאורך כל המשחק מול יריבתה מהצפון, אבל פשוט לא הצליחה להכריע את המשחק, ואיבדה שתי נקודות יקרות. מאמנה של עכו, יובל נעים, ראה את המשחק מהיציע לאחר שחוזהו לא הועבר בזמן אל הבקרה התקציבית, ולמרות שהוא ללא ספק לא התרשם מיכולות שחקניו, הוא יכול להיות מרוצה מהנקודה היקרה שלקחה קבוצתו לקראת המאבק נגד הירידה.

מאמן הפועל עכו יובל נעים צועק ביציע. רוני לבנה
מה יהיה? נעים ועכו עם משחק 16 ללא ניצחון/רוני לבנה

המחצית הראשונה היתה חלשה מאוד, ושתי הקבוצות נראו מנומנמות מאוד בפתיחה. מי שהתעוררה ראשונה היא באר שבע, שהחלה לסכן את שערם של האורחים, אבל לצערו של אלישע לוי, שחקניו נתקלו שוב ושוב בדודו גורש שרשם מספר הצלות גדולות. יובל נעים, שישב ביציע היה חסר אונים כשראה את קבוצתו מגיעה בוקשי למצב אחד במשך כל המחצית הראשונה, וגם אותו לא הצליחה לנצל.

גם במחצית השניה נמשכה שליטתה של באר שבע, אך איתם הגיעו גם ההחמצות של השחקנים בחלק הקדמי שלה. עכו ראתה שהשד לא כזה נורא והחלה לתקוף בעצמה. המארחים ביצעו שתי טעויות קריטיות בהגנה, אבל שבתאי וקדוסי לא הצליחו לתרגם אותן לשערים, ובסיום זה 0:0 מאכזב, בעיקר לאוהדים שהגיעו לצפות בהתמודדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הפועל באר שבע נגד הפועל עכו. רוני לבנה
הרבה דרמה לא היתה שם. באר שבע לא מצליחה להכניע את גורש/רוני לבנה

מהלך המשחק

דקה 11: שתי הקבוצות התקשו מאוד לייצר מצבים ולהגיע זו לשערה של זו. משחק חלש עד כה.

דקה 22: באר שבע מגיעה להזדמנות ראשונה, כשברוכיאן קיבל את הכדור במחצית המגרש, שלח כדור נהדר אל אקסברד שעמד על קו ה-16, לבדו מול גורש, אבל שחקנה של באר שבע ניסה בעיטה מתוחכמת מדי, וגורש זינק והדף.

דקה 37: נאסר קיבל כדור על קו ה-16, עבר את המגן שלו ושלח בעיטה שטוחה בכיוון הקורה הימנית, גורש הדף היטב.

דקה 42: המארחים המשיכו ללחוץ, קיבלו כדור קרן שהורם היטב אל הרחבה, מרקוביץ' נגח נגד כיוון התנועה של גורש שהצליח בכל זאת לעצור.

דקה 48: האורחים הגיעו למצב טוב, כשכדור חופשי לזכותם גרם לבן שנן לצאת לא טוב, השוער השמיט היישר לרגליו של שבתאי שבעט היישר אל גופו של שחקן באר שבע. עכו דרשה פנדל אך השופט לא התרשם.

דקה 59: המארחים זכו בקרן, ברוכיאן הרים כדור בכיוונו של סוארס שנגח אל גבאי, וזה מחמישה מטרים המשיך מעל למשקוף.

דקה 81: טעות קשה בהגנת באר שבע סידרה הזדמנות טובה לאוהד קדוסי, שכמעט והימם את הגנת המקומיים, אבל מ-6 מטרים הוא בעט היישר אל ראשו של השוער. איזו החמצה של עכו.

דקה 90: עכו כמעט ומצליחה לכבוש את שער הניצחון, אבל גם זה בחוץ. מתפרצת מצויינת של שבתאי הסתיימה בבעיטה אל הפינה, אך בן שנן היה במקום וקלט היטב.

שלט בעד אופיר דוידזאדה ביציע הפועל באר שבע. רוני לבנה
כעסו על היחס לדוידזאדה. אוהדי באר שבע/רוני לבנה

הפועל באר שבע: גליל בן שנן, אביתר אילוז, עודד גביש, בויאן מרקוביץ', קלמי סבן, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן (תומר סוויסה, 62), סיראז' נאסר, דובב גבאי (ניקולאס פלצ'וק, 62), עידו אקסברד (רועי קהת, 74).

הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, אדי גוטליב, משה מישאלוב, מהראן אבו ריא, ברניסלב יובאנוביץ', אמייה טגה (סרג'ה קנז'ביץ', 85), יובל שבתאי, גיא דיין (דדי בן דיין, 90), נבושה מרינקוביץ', אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully