וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ובני יהודה נפרדו ב-1:1

שלו מנשה כבש ראשון לזכות הכתומים (45), אבל נבוישה מרינקוביץ' השווה למארחים בפנדל (48). אבו ריא שבר את ידו

במחזור הפתיחה של העונה שעברה אירחה הפועל עכו את בני יהודה וניצחה 0:2. שנה חלפה ושוב השתיים פגשו אחת את השנייה כבר במחזור הראשון, אלא שהפעם ההתמודדות הסתיימה בחלוקת נקודות אחרי 1:1. שלו מנשה העלה את הכתומים ליתרון בדקה ה-45 לאחר מחצית חלשה, אבל נבוישה מרינקוביץ' השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-48.

שלו מנשה בני יהודה חוגג. ברני ארדוב
כבש אחרי פתיחה חלשה של שתי הקבוצות. שלו מנשה/ברני ארדוב

בני יהודה, שלא ניצחה בשלושת משחקיה בגביע הטוטו וגם הודחה מאירופה בסיבוב המוקדמות השלישי, חסרה עדיין חלוץ דומיננטי לאחר מכירתו של דינו אנדלובו למכבי חיפה ופתחה את ננאד מרינקוביץ' כחלוץ בודד. האורחים הציגו יכולת חלשה במחצית הראשונה, אך למזלם גם עכו לא הבריקה בבכורה הרשמית של שמעון הדרי בליגת העל. 13 שחקנים צירף המאמן, בעיקר לחלק הקדמי בעקבות עזיבתם של סינטאיהו סלליך, ניקולאס פלצ'וק וסטפן שצ'פוביץ', אך בינתיים זה מספיק בקושי.

המשחק התעורר לאחר חצי שעה עם ניסיונות ממרחק של שתי הקבוצות, ורגע לפני השריקה למחצית היה זה פדרו גלבאן שבישל למנשה את השער הראשון. עכו עלתה נחושה יותר למחצית השנייה, השוותה מפנדל של מרינקוביץ' (ניצח בדרבי המשפחתי מול האח ננאד) בדקה ה-48 לאחר עבירה ברחבה על אמייה טגה, ולא הייתה רחוקה גם מניצחון. דרור קשטן יקווה שעם הצטרפותם של סארי פלאח, סיבי גוואר ואולי גם אור ברוך, הדברים ייראו טוב יותר. עכו תצטרך להסתדר בחודשיים הקרובים ללא מהראן אבו ריא, ששבר את ידו לקראת סיום המשחק.

מהלך המשחק

דקה 31: אחרי חצי שעה משעממת באצטדיון טוטו, הברזילאים של עכו התעוררו. פאסוס השאיר לגומז שבעט מחוץ לרחבה, איינוגבה היה מוכן והדף לקרן.

דקה 33: נבוישה מרינקוביץ' רשם את הניסיון השני של עכו ממרחק, שוב איינוגבה עצר.

דקה 44: גלבאן נכנס לרחבה אחרי שעבר שני שחקנים ובעט טוב, אבל הכדור שלו פספס במעט את המסגרת.

דקה 45: גול! גלבאן התקדם באין מפריע וזיהה בצד שמאל את מנשה. הקשר שלח כדור מדויק ושטוח מ-10 מטרים והכניע את גורש. 0:1 לבני יהודה.

דקה 48: גול! גל כהן ביצע עבירה ברחבה על טגה. נבוישה מרינקוביץ' לקח אחריות וכבש מהנקודה הלבנה מול איינוגבה. עכו חזרה, 1:1.

דקה 59: איינוגבה יצא לעבר קדוסי המחליף ונגע בידו מחוץ לרחבה. מרינקוביץ' בעט את הכדור החופשי של עכו והחטיא במעט את המסגרת.

דקה 73: גלבאן מצא את נחום, שבעט למסגרת וסחט הדיפה מגורש.

דקה 84: אבו ריא נפגע בכתף ופונה לקבל טיפול, כשעכו כבר ביצעה את כל החילופים שלה. לאחר המשחק התברר כי יש חשש לשבר בידו של המגן.

דקה 90: מרינקוביץ' עבר את כל הגנת בני יהודה, אך גורש בלם אותו ומנע מעכו הפסד דרמטי.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, לוהאב כיאל, אדי גוטליב, משה מישאלוב, מהראן אבו ריא, אימורו לוקמן, אמייה טגה, גיא דיין, נבוישה מרינקוביץ' (תמיר כחלון, 66), דייויד גומז (שגיב כהן, 80), לאונרדו פאסוס (אוהד קדוסי, 57).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ניר נחום, שלו מנשה (נס זמיר, 70), פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully