וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "יכול להיות שספרד היא הגדולה אי פעם"

שחקן העבר האגדי התמוגג מההצגה של אלופת אירופה: "אף אחד לא יכול לעצור את המכונה הזו, הם חידשו את הכדורגל"

הזכיה הנפלאה ביורו 2012 הביאה לא מעט אנשים לתהות האם נבחרת ספרד הנוכחית היא הגדולה בהיסטוריה. מי שהצטרף הבוקר (שלישי) לדיון הוא לא אחר מדייגו מראדונה האגדי, שכתב טור לעיתון בהודו ובין היתר סיפק את הדברים הבאים: "ספרד הוכיחה בבירור שלא רק שהיא הנבחרת הכי טובה בעולם, היא אולי הנבחרת הכי טובה אי פעם".

"אף אחד לא יכול לנצח את המכונה הספרדית", הוסיף שחקן העבר המיתולוגי, "כריסטיאנו רונאלדו ניסה עם פורטוגל, וספרד חיסלה אותו. אנדראה פירלו ניסה, והם הקיפו אותו עם ארבעה שחקנים. שחקנים יוצאי דופן כמו צ'אבי, סרחיו בוסקטס, צ'אבי אלונסו, אנדרס אינייסטה ודויד סילבה הם כוכבים הגדולים שעובדים בתוך המכונה. אתה עוצר אחד, ועדיין יש עוד חמישה. הם מוסרים, יוצרים, ומסיימים".

"ספרד חידשה את הכדורגל כפי שאנחנו מכירים אותו, ללא חלוצים", המשיך מראדונה וניתח. "הם משחקים עם שחקן יצירתי כמו ססק פברגאס כדי ליצור שטחים עבור הקשרים. אפילו לפרננדו טורס חזר הביטחון, וההגנה שלהם, עם איקר קסיאס, ארבלו ארבלואה, ג'רארד פיקה וסרחיו ראמוס היא הטובה בעולם. ג'ורדי אלבה הוכיח למה ברצלונה שילמה עליו 14 מיליון יורו".

באופן מעט יותר כללי על הטורניר כתב מראדונה: "כריסטיאנו רונאלדו הוכיח מדוע הוא מוזכר ביחד עם ליאונל מסי כשחקן הטוב ביותר בעולם, עם שני שערים גורליים מול צ'כיה. שער הטורניר היה שייך לזלאטן איברהימוביץ', עם חצי-מספרת מול צרפת".

ספרד אלופת אירופה

צפו בחגיגות של הלה רוחה ברחובות מדריד

המצטיין שלנו בטורניר מגיע מספרד

וגם המצטיין של אופ"א

פברגאס תוקף: "מי שאמר שאנחנו משעממים לא מבין כדורגל"

ג'ורדי אלבה, התגלית של היורו

מהם הרגעים הגדולים של הטורניר?

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully