וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחגיגות הניצחון של נבחרת ספרד

רויטרס

2.7.2012 / 20:34

אלופת אירופה נחתה במדריד, התקבלה על ידי המלך והגיעה לכיכר סילבס, שם היא חגגה עם מאות אלפי אוהדים משולהבים

AP

נבחרת הכדורגל של ספרד שבה היום (שני) למדריד, שם קיבלו את פניה אלפי אוהדים, שהגיעו כדי לצפות מקרוב בגביע אירופה. השחקנים ירדו מכבש המטוס כשהם לבושים במדי הנבחרת, הקפטן איקר קסיאס יצא עם הגביע. השוער אמר: "אנחנו שמחים מאוד על התוצאה שהשגנו. היה קשה מאוד לזכות שוב, אבל עשינו את זה. עשינו משהו מיוחד והאומה הספרדית נהנית מזה מאוד, אז זה משמח אותנו. עכשיו כולנו רגועים וזה הזמן לחגוג עם האוהדים שלנו. כשהנבחרת משחקת, זו תמיד חגיגה. עכשיו החגיגה הזו הרבה יותר גדולה".

עשרות אנשי אבטחה חיכו לשחקנים לפני עלייתם לאוטובוס. לאחר יציאתם מהטרמינל הם המשיכו למלון במרכז העיר, ממנו ייצאו בהמשך הערב לתהלוכה בהשתתפות מאות אלפי אוהדים. התהלוכה תיגמר כרגיל בכיכר סיבלס במרכז מדריד.

איקר קסיאס שוער נבחרת ספרד (אמצע). רויטרס
הגביע והקדוש. קסיאס יורד מהמטוס עם המאמן דל בוסקה ועם חבר חדש/רויטרס

עוד לפני היציאה לספרד, המסיבה כבר החלה וממש כמו במסיבת הזכייה במונדיאל האחרון, גם הפעם פפה ריינה היה במרכז ההפעלה. השוער של ליברפול, שמשמש כשוער שלישי בנבחרת, השתלט על עמדת הדיילות במטוס שיצא מקייב למדריד והציג בפני השחקנים המשועשעים את כל נהלי האבטחה. כנראה שגם הערב, כשהשחקנים יגיעו לכיכר סיבלס, ריינה יוביל את החוגגים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אנדרס אינייסטה שחקן נבחרת ספרד מנופף לאוהדים. רויטרס
כוכב הטורניר. אינייסטה מנופף לאוהדים/רויטרס

בנבחרת חגגו וסגרו חשבון עם המבקרים לאחר הניצחון 0:4 על איטליה. ססק פברגאס, שבישל את השער הראשון בגמר במבצע מרהיב, אמר ש"האנשים שאומרים שהכדורגל שלנו משעמם, לדעתי לא מבינים בכדורגל. אתמול היה אחד הימים היפים בחיי, אף נבחרת עוד לא הצליחה לזכות בשלושה תארים ברציפות בהיסטוריה של הכדורגל". פברגאס הודה: "אם הייתם אומרים לי בתחילת המשחק שננצח 0:4, לא הייתי מאמין. זה היה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה. אני עייף, לא ישנתי כמעט בכלל. אנחנו מאושרים, אבל עכשיו צריך להמשיך לעבוד. זו גאווה שעשרה שחקנים נכנסו לנבחרת הטורניר, אבל כולם היו פנטסטים". גם צ'אבי אלונסו התרגש: "אני מאוד רוצה ליהנות מהרגע. הגיע לנו לזכות".

סנטי קאסורלה שחקן נבחרת ספרד. Handout, GettyImages
קסורלה החל את החגיגה עוד על המטוס/GettyImages, Handout

מי שנשמע נרגש במיוחד הוא חלוץ צ'לסי ונבחרת ספרד פרננדו טורס, שבזכות השער והבישול שלו אמש זכה בנעל הזהב של הטורניר. "אי אפשר לבקש יותר מזה", אמר אל ניניו לאתר הרשמי שלו, "אבל זו העבודה של כל הקבוצה והביחד שלנו הוא זה שהביא אותנו לכאן. אתה תמיד רוצה לנצח עוד ועוד, אבל כרגע אנחנו חייבים ליהנות מזה. שלטנו במשחק מתחילתו ועד סופו ונהנינו מערב קסום. עכשיו אנחנו יכולים להגיד שכל נבחרות העתיד יתרכזו בנו כדי לעשות היסטוריה. היה לנו מזל בכמה רגעים במהלך היורו, אבל בסופו של דבר קבענו היסטוריה בכדורגל הספרדי".

מלך ספרד, חואן קרלוס הראשון, אמר לויסנטה דל בוסקה: "נתתם לכולנו שמחה. אנחנו מאוד גאים בכם, אתם שחקנים נהדרים וכנבחרת, אתם מדהימים. הזכייה הזו היא תוצאה של עבודה קשה, מאמץ ומעל הכל, ויסנטה דל בוסקה, שעשה פלאים והתמודד עם כל דבר". הנבחרת כולה הגיעה לפגישה עם המלך והקפטן קסיאס העניק לו חולצה.

נבחרת ספרד עם המלך חואן קרלוס. רויטרס
המלך חואן קרלוס זכה לחולצה ושיחה קצרה עם קסיאס/רויטרס

בשעה 20:00 יצאו השחקנים מארמון המלך והחלו את דרכם הארוכה לכיוון כיכר סיבלס, שם הנעימו את הציבור בינתיים זמרים ספרדים. השחקנים נופפו להמוני האוהדים שניצבו לצידי הכביש, רקדו ושתו על גג האוטובוס הפתוח. פפה ריינה, חמוש בפאה אדומה, לקח מצלמת וידיאו מאחד מאנשי התקשורת שעל האוטובוס וטייל בין כל השחקנים. בשלב מסוים, צ'אבי אלונסו התיז שמפניה על האוהדים המשולהבים. אחרי מסע ארוך ארוך ברחובות העיר, השחקנים סופסוף הגיעו לכיכר והתקבלו בשירת "קמפאונס, קמפאונס" על ידי מאות אלפי אוהדים. הם עלו לבמה לאחר שהוצגו אחד אחד בשמותיהם.

אוהדי נבחרת ספרד חוגגים. רויטרס
החגיגה שלהם כבר התחילה. אוהדי ספרד משתוללים משמחה ברחובות/רויטרס

ב-22:45 השחקנים ירדו מהאוטובוס ותפסו את מקומם על הבמה, כשהקהל צועק: "כן, כן, כן, הגביע כבר כאן" (בספרדית זה נשמע טוב יותר). על רקע השיר "we are the champions", סרחיו ראמוס נטל ראשון את המיקרופון ומיד ריינה הצטרף אליו, כשכל השחקנים נראים עייפים, אבל מאושרים במיוחד והטירוף החל. ריינה צעק: "ויוה אספניה" והחליף עם ראמוס מילות אהבה. לאחר מכן, גם להקה ספרדית עלתה לבמה, כשריינה, קסורלה, נגרדו וארבלואה מנסים אף הם את כוחם בשירה.

אוהדי נבחרת ספרד. רויטרס
מסיבת מים ברחובות מדריד/רויטרס

בשלב זה, כמו בחגיגות לפני שנתיים, אחרי הזכייה במונדיאל בדרום אפריקה, השתלט ריינה על העניינים. השוער, שלא פעיל יותר מדי על המגרש במדי הנבחרת, אחראי על המצב רוח והוא תפס את המיקרופון ופנה לקהל: "ערב טוב מדריד, ערב טוב ספרד, ערב טוב אירופה, איזה אושר. לפני הכל, אני רוצה להודות לכם על התמיכה בנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'רארד פיקה העלה תמונה לטוויטר וכתב: "תודה לכל מי שהגיע לכאן. זה פשוט מדהים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זו נבחרת היסטורית", המשיך השוער המבדר, "אף אחד לא עשה את מה שאנחנו עשינו". לאחר מילות הפתיחה, ריינה החל לקרוא לשחקנים לפי המספרים. אינייסטה, ה-MVP של הטורניר, פנה לאוהדים: "אני כל כך שמח לראות את כל הפנים המאושרות כאן".

שחקני נבחרת ספרד (על האוטובוס). רויטרס
איזה קרנבל. הנבחרת בדרך לכיכר/רויטרס

וכך זה נמשך, משחקן לשחקן, כשאוהדים מדרידאים ברובם, צועקים בלי לחשוב פעמיים את השמות של שחקני ברצלונה למיניהם, וכמובן את אלו של יקיריהם המקומיים. אחרון חביב, הוצג איקר קסיאס, שזכה לתשואות הרמות מכולם ונראה המום מהסיטואציה: "מעל הכל, יש כאן אנשים גדולים והכי חשוב לנו שאנחנו מצליחים לשמח את כולכם". גם ויסנטה דל בוסקה זכה לאהבה והמסיבה הגדולה של הכדורגל העולמי נחתה במרכז מדריד בפעם השלישית ברציפות. נפגש ב-2014?

שחקני נבחרת ספרד (על האוטובוס). רויטרס
כולם רוצים לגעת/רויטרס
אלברו ארבלואה שחקן נבחרת ספרד (שמאל) עם סרחיו ראמוס. Pablo Blazquez Dominguez, GettyImages
ראמוס וארבלואה בטירוף/GettyImages, Pablo Blazquez Dominguez
שחקני נבחרת ספרד. Paul White, AP
איזו חגיגה/AP, Paul White
אוהדי נבחרת ספרד. רויטרס
בצהרי היום, הכל צבוע אדום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully