וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הניחושים של יורו 2012: הטבלה הסופית

השער של טורס סידר לליאם נחום זכיה גדולה ודרמטית. התוצאות בפנים, בואו לראות אם גם לכם הלך טוב כמו לספרד

זהו זה. אחד הטורנירים הכי מרגשים ומרעננים של השנים האחרונות הגיע לסיומו, ואיתו הסתיים לו גם משחק הניחושים שניהלנו כאן אתכם לכל אורך יורו 2012. גבירותי ורבותי, בואו לא נכביר במילים ופשוט נכתיר את המנצח שלנו: קבלו את ליאם נחום מפתח תקוה, שצבר 53 נקודות וטיפס מהמקום ה-15 לפני פתיחת רבעי הגמר, ועד הפסגה בתום הטורניר. ברכות!

הרגע הגדול ביותר של ליאם? בדקה ה-84 של משחק הגמר, כאשר פרננדו טורס המחליף הבקיע מול בופון, ובכך השתווה למריו גומז, מריו באלוטלי, כריסטיאנו רונאלדו ואלן דזגוייב בטבלת מלכי השערים. משום שהחלטנו להיות לארג'ים אתכם, פרגנו לכל מי שהימר ערב הטורניר על אחד מהחמישה הללו, והרי הבטחנו 8 נקודות לכל מי שינחש נכונה את זהות מלך השערים. ליאם נחום עשה זאת עם טורס, עקף את הסגן שלו, אלון צפליצקי שסיים עם 50 נקודות, וזכה בסטייל בתואר.

מחמאות גדולות מגיעות גם למשה גורפינקל ואופיר רג'ואן, שחולקים יחדיו את המקום השלישי עם 47 נקודות.

שלבי הגמר לא היו פשוטים, ממש לא פשוטים. אף לא אחד מכם ניחש נכונה את ה-0:4 המדהים של ספרד על איטליה, וגולשים ספורים בכלל הצליחו לחזות את הריצה הנפלאה של הסקוואדרה אזורי.

יאיר ישראל, שהוליך בבטחה את הטבלה עם תום שלב הבתים, צבר 9 נקודות בלבד החל מרבעי הגמר והלאה, והוא מסיים במקום ה-14 בלבד. לעומתו, אופיר רג'ואן, טל גלמור ועידו ברנע הם האלופים של שלבי ההכרעה, כשצברו 26 נקודות כ"א וביצעו קפיצות גדולות גם בטבלה הסופית: אופיר סיים שלישי, כפי שאמרנו, טל זינק מהמקום ה-120 ל-11, ועידו קפץ מהמקום ה-147 עד ה-13. סחתיין ענק, חבר'ה.

זאת גם ההזדמנות להודות לכל מי שהשתתף, בין אם ניחש נכונה או טעה במשחקים. אין ספק שהפכתם לנו את היורו לקצת יותר מהנה, וחלקכם הראה ידע מרשים. אנחנו מבטיחים להיפגש פה גם במונדיאל, ועד אז, שתהיה לכולנו אחלה אולימפיאדה.

הטבלה המלאה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully