וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "לא הייתה תחרות בכלל, הם התעלו בכל דבר"

ג'יאנלואיג'י בופון תירץ את התבוסה האיטלקית: "הם היו פשוט טובים יותר". פראנדלי: "היינו תשושים". קייליני: "התפוצצו עלינו"

שום דבר לא הכין את נבחרת איטליה לרגע השיא של יורו 2012, ובאמת שאף אחד לא חשב לראות תצוגה כל כך חד צדדית מול ספרד. איטליה, שהייתה קרובה להדחה בשלב הבתים אבל הייתה טובה יותר בנוקאאוט, נכנעה ללא קרב לספרד, הובסה 4:0 וסיימה את הטורניר בתחושה לא כל כך נעימה. דויד סילבה, ג'ורדי אלבה, פרננדו טורס וחואן מאטה התעללו בשחקנים של צ'זארה פראנדלי, שקיוו לזכות בטורניר גדול ראשון מאז שהניפו את גביע העולם לפני שש שנים, אבל הספרדים שהיו נחושים והתקפיים יותר חגגו עם תואר שלישי ברציפות.

שחקן נבחרת איטליה, מריו באלוטלי. רויטרס
איפה הוא היה בגמר הזה? מריו באלוטלי/רויטרס

מאמן איטליה צ'זארה פראנדלי אמר לאחר המשחק: "ראינו כבר מההתחלה שספרד הייתה טרייה יותר. אנחנו בזבזנו הרבה אנרגיה בשבוע האחרון. לא עשינו דברים בצורה לא נכונה, אבל הבנו שאנחנו צריכים לבצע התאמות כדי להתמודד איתם כי היינו מותשים מבחינה פיזית. זה היה טורניר פנטסטי מבחינתנו ואני רוצה לברך את השחקנים. כשפיגרנו 2:0 כבר היה קשה לחזור".

על הגישה שאיתה הגיעה הנבחרת למשחק, אמר פראנדלי: "לא הגענו בגישה לא טובה למשחק, מכיוון שהבנו שמבחינה פיזית הם ברמה אחרת". על עתידו בנבחרת, אמר המאמן: "אנחנו צריכים להתפתח ולנסות להגיע לתחרויות הללו בזמן הנכון כדי להתגבר על המאמצים מהמועדונים".

מאמן נבחרת איטליה, צ'זארה פראנדלי. רויטרס
מעניין מה יהיה עתידו בנבחרת עכשיו? צ'זארה פראנדלי/רויטרס

ג'אנלואיג'י בופון, שהיה ללא ספק אחת מדמויות המפתח בטורניר האחרון, סיכם בצער: "איטליה עשתה מסע מדהים, ויש לכך ערך משמעותי. המשחק מול גרמניה הרגיש כמו גמר, אבל הלילה לא עשינו שום דבר. הספרדים הם נבחרת מיוחדת במינה ולכן ההרגשה לגבי ההפסד פחות כואבת מכיוון שכשאתה מתמודד עם נבחרת כל כך חזקה, אפשר לקבל את ההפסד בצורה קלה יותר".

על הטורניר עצמו, אמר השוער הוותיק: "היה לנו טורניר נהדר. כמובן שאתה רוצה לנצח כשאתה מגיע לגמר וכשאתה פוגש נבחרת ברמה שלך. הלילה פגשנו נבחרת בלתי רגילה. אנחנו מודים לאוהדים מכל ליבנו, מכיוון שהם לא עזבו אותנו וזה גורם לנו לגאווה לראות אותם. מגיעה להם את כל ההערכה. הנבחרת שייכת לכולם וזה האמצעי היחיד שמחיה ומספק הנאה בבתים של האוהדים".

בופון הודה בסיום ש"לא הייתה תחרות, הם התעלו עלינו בכל דבר. האכזבה מההפסד היא דבר יחסי. זה נגמר רע, כי התמודדנו מול קבוצה מדהימה שראויה לניצחון, ולפעמים בחיים צריך לדעת לקבל את ההפסד ולהחמיא ליריבה. יש להם הרבה שחקנים שרגילים להתמודד עם משחקים גדולים מהזן הזה. שילמנו את המחיר כבר בפתיחה, כי לא היינו איטליה הרגילה".

גיורגיו קייליני הודה ש"זה כואב, קיווינו לסיים את הטורניר בצורה אחרת. היינו עייפים, מאוד עייפים, והפציעות של השחקנים בסוף הראו את זה. חלק מהשחקנים על הדשא בקושי הצליחו ללכת. בחצי השעה הם התפוצצו עלינו, כי גם היו ביתרון של שחקן. כולם עצובים מההפסד, אבל מביטים על הטורניר בגאווה. זה כואב, כי באמת האמנו. מגיע להם כל הקרדיט".

ריקרדו מונטוליבו: "להפסיד בגמר אירופי 4:0 זה משהו שאי אפשר לשמוח ממנו. יש חרטות ותסכול מזה שהגענו לסוף המשחק ולא שיחקנו עד הסוף. כשנשארנו בעשרה שחקנים ונותרה חצי שעה, המשחק היה גמור. הלילה ספרד שיחקה 100 אחוז וכשהם עושים את זה, זה קשה עבור כל נבחרת. לכך צריך להוסיף את העובדה שלא היינו חדים וחסרי מזל עם הפציעות. אולי ייקח זמן להתאושש מהמשחק הזה, אבל אנחנו יודעים שכולנו חלמנו יחד עם כל האנשים האיטלקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully