וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות משחק

מודים: לנו אין מושג איך ייגמר הגמר הערב, ובדיוק בגלל זה מדור הקליפים בדק על מי מהמרות חיות העולם. רמז: הסנסציה בדרך

אחד מטורנירי הכדורגל הכי מרגשים ומרעננים של השנים האחרונות יגיע הערב (ראשון, 21:45, ערוץ 10 וספורט1 HD) לסיומו, כאשר נבחרות איטליה וספרד יריבו ביניהן על הזכות להניף את הגביע הקדוש של יורו 2012. אם יש משהו שהאליפות הנוכחית הוכיחה לנו באופן פחות או יותר סופי, זה שפרשנים לא ממש טובים בלחזות את העתיד: כמה מהם, בסופו של דבר, הימרו שאיטליה מסוגלת להגיע עד הגמר? כמה מהם חזו שהולנד תסיים ללא אף נקודה ותעוף כבר בשלב הבתים? מעט, אם בכלל. ובשל כך, החלטנו להקדיש את אחד ממדורי הקליפים האחרונים שלנו לטרנד החדש שנוצר במונדיאל 2010 ותפס תאוצה של ממש בקיץ הזה: חיות בית (ולעתים לא רק) שמנחשות את זהות המנצחת. פול התמנון הלך לעולמו, בקרוב תקבלו את כל היורשים שלו.

אבל נתחיל, ברשותכם, עם סרטון הסיכום הזה, לכמה מהקריטורות המוצלחות ביותר ביורו.

ידעתם שלהקת קווין, לא פחות ולא יותר, הופיעה אמש באיזור האוהדים בקייב? אל נעליו הצבעוניות של פרדי מרקורי נכנס אדם למברט, בוגר 'אמריקן איידול'. הנה דוגמית להופעה שהחבר'ה נתנו: The Show Must Go On. אמן.

והנה, שלא תגידו שלא דואגים לכם, גם Bohemian Rhapsody. אל דאגה, עוד רגע חוזרים לכדורגל.

והנה, כפי שהבטחנו, חיות העולם מנסות לעזור לכם לדעת מי תניף הערב את הגביע. נתחיל בצורה סולידית, עם חתול.

הלאה. חמור.

צב.

הכלב הזה ממש מגניב.

וזה נהיה יותר מוזר. הנה אוגר.

תרנגול...

נמלים (?)...

ולבסוף, ציטה הפילה, שניחשה נכונה את הניצחון הגדול של איטליה על גרמניה בחצי הגמר, וכן, גם הפעם היא הולכת עם הסקוואדרה אזורי. בסך הכל, חברים וחברות, מתוך שמונה חיות, שש הלכו עם האיטלקים, רק שתיים עם ספרד! אז הנה, חסכנו לכם זמן צפיה מיותר. אין בעד מה.

מי שבכל זאת רוצה, משום מה, לצפות במשחק, הנה דרך לא רעה להתחמם: בימים האחרונים המון אנשים מכינים פרומואים למשחק ומעלים אותם ליו-טיוב. הנה האהוב עלינו. בהחלט מכניס לאווירה הנכונה:

למדורים קודמים

  • עוד באותו נושא:
  • יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully