וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדת מספר 1

מדור הקליפים של יורו 2012 מצדיע לאנגלה מרקל, שהשתוללה מול יוון. וגם: פליטת פה של רונאלדו והאימון המלא של אנגליה

גרמניה היתה המדינה המאושרת ביותר באירופה אמש (שישי), לאחר שהפכה לנבחרת השניה שהבטיחה את מקומה בחצי הגמר של יורו 2012. זה לא הלך פשוט לכל אורך 90 הדקות, אך בסופו של דבר הגרמנים ניצחו את יוון 2:4. השער הראשון של פיליפ לאהם סחט מהקנצרלית אנגלה מרקל את התגובה הבאה:

ומכיוון שמדור הקליפים של יורו 2012 לא נוהג לעשות חצי עבודה, החלטנו להראות לכם עוד מספר דרכים בה הקנצלרית הגיבה לרגעים גדולים בכדורגל הגרמני. כך, למשל, היא נראתה במונדיאל של 2006, כשגרמניה ניצחה את פולין:

זוכרים את ה-1:4 הענק שגרמניה הנחילה לאנגליה במונדיאל של 2010? אז מרקל נאלצה לצפות במשחק עם ראש ממשלת בריטניה, דייויד קמרון. שימו לב לחיוך השובב שמתפשט על שפתיה עם השריקה לסיום:

איך זה שיוון, אחת הנבחרות הכי הגנתיות ביבשת, ספגה רביעיה במשחק אחד? אולי העימות הדי מטורף הזה בין סמארס ופפאדופולוס קשור:

אנחנו לא ממש בטוחים: מה כל כך מצחיק את כריסטיאנו רונאלדו בפטר צ'ך?

אחרי המשחק ההוא בין פורטוגל וצ'כיה, אגב, ריקי ג'רבייס המופלא הבטיח לתרום 1,000 פאונד בתנאי שהשדר האנגלי גארי ליניקר ישתמש פעם נוספת בקלישאה החבוטה: "זה היה משחק של שתי מחציות". הנה מה שקרה:

אחרי שרונאלדו סיים לחגוג הוא עבר להתראיין. עכשיו, מכירים את הקלישאות האלה של "הכי חשוב שהקבוצה ניצחה", וכן הלאה? ובכן, כוכב ריאל מדריד קצת התבלבל. תריצו ל-0:30 בקטע הבא.

(או שאולי הוא לא התבלבל בכלל?)

ג'רארד פיקה וססק פברגאס שחקני פינג פונג מצוינים, כך מסתבר. הלילה הראה אם גם בכדורגל הולך להם טוב:

ולסיום, מדור הקליפים של מחר יוקדש באופן כמעט בלעדי לרבע הגמר המרתק בין אנגליה ואיטליה. עד אז, נפנק את האוהדים השרופים ביותר של הנבחרת הבריטים, עם האימון המלא שקיימה הנבחרת של רוי הודג'סון אמש. יש לכם למעלה מארבע וחצי שעות פנויות? תיהנו...

למדורים קודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully