וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליצן של יורו 2012

מריו באלוטלי לא מפסיק לעשות מעצמו ומהחברים שלו צחוק. גם השדר הפורטוגלי מצא את מקומו אל תוך מדור הקליפים היומי

שלבי הגמר של יורו 2012 יצאו לדרך אמש (חמישי) ובגדול, כאשר פורטוגל ניצחה את צ'כיה 0:1 משער של כריסטיאנו רונאלדו, מי אם לא הוא, כדי להפוך לנבחרת הראשונה שמעפילה לחצי הגמר. כך השער של כוכב ריאל מדריד נשמע בתחנת רדיו אחת בפורטוגל:

ובגלל שאף פעם לא נמאס לנו משדרי ספורט מצוינים ונרגשים, כך נשמע אותו שער בדיוק בתחנת רדיו מתחרה:

רגע לפני שנעבור להתעסק ברבעי הגמר שעוד מחכים לנו, נזכיר לכם שחלק מאוהדי נבחרת אירלנד נותרו בפולין ובאוקראינה, והם ממשיכים לעשות חיים. מדהים, אפילו המשטרה הפולנית אוהבת את החבר'ה האלה:

ומכאן, כאמור, בואו נעבור להתעסק במשחקים שעוד נותרו לנו בשלב רבע הגמר. לספרד מצפה קרב לא פשוט בכלל עם צרפת, ואנחנו תוהים: מה לעזאזל עושים החבר'ה של ויסנטה דל בוסקה באחד האימונים המסכמים?

ואם כבר מדברים על אנשים שלא ממש ברור מה הם עושים באימונים, מריו באלוטלי בכושר שיא. כלומר, בכושר שיא בכל הנוגע לעשיית דברים מאוד, מאוד טפשיים וילדותיים. זה התחיל עם התעלול הזה, שהוא ודי נטאלה עשו לקסאנו:

ונמשך עם השטות הזו בעזרת דגל הקרן. אם הוא יהנה כל כך על המגרש, כנראה שאיטליה כולה תסלח לו. אם הוא יפשל ברבע הגמר, לא ברור כיצד אוהדי הכדורגל באירופה יגיבו לקטעים האלה:

דבר אחד בטוח: במנצ'סטר סיטי משוגעים על הילד. הנה, תראו את האוהדים האנגלים האלה בפאב מקומי בפולין, שרים שירי הלל לגיבור שלהם. אלה המילים, למי שתהה:

Ohhhhh Balotelli, he's a striker, he's good at darts, an allergy to grass but when he plays he's fuckin class, he drives around moss side with a wallet full of cash

ונסיים עם טייק-אוף מספר 354,912 בערך לקטע המפורסם עם היטלר. והפעם: הפיהרר פשוט לא מאמין שנבחרת גרמניה צריכה לפגוש ברבע הגמר את יוון. דווקא משעשע...

למדורים הקודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully