וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העם דורש: פרננדו יורנטה

אוהדי ספרד מאסו בטורס ומעדיפים את חלוץ בילבאו לקראת אירלנד. אלופת העולם אובססיבית לכר הדשא בגדאנסק

עיקר הדיון בספרד אחרי התיקו נגד איטליה במשחק הראשון של אלופת העולם באליפות אירופה, סבב את נושא המערך של המאמן ויסנטה דל בוסקה, שלא העלה לכר הדשא חלוץ טבעי. הערב (21:45, ערוץ 9 וספורט1 HD) המאמן המשופם כנראה יעלה עם חלוץ למשחק נגד אירלנד, ורבים מאוהדי הנבחרת יודעים את מי הם רוצים שם. וזה לא פרננדו טורס.

בסקר של העיתון הפופולארי "אס" ביקשו רוב המשתתפים שני שינויים בהרכב: חואנפראן במקומו של אלברו ארבלואה באגף הימני של ההגנה ופרננדו יורנטה בחוד, על חשבון ססק פברגאס. יורנטה זוכה להערכה רבה בספרד אחרי שנה מצוינת עם אתלטיק בילבאו ונראה שהיכולת המאכזבת של טורס לאורך השנתיים האחרונות וגם בדקות בהן הוא שותף נגד איטליה, עשתה את שלה והוא איבד את אמון הציבור.

יורנטה עצמו אמר אתמול לעיתונאים: "אני תמיד מקווה לקבל הזדמנות לשחק, כולנו מקווים - זה הדבר שבשבילו אנחנו עובדים. ננסה לעשות משחק גדול, אבל זה לא יהיה פשוט כי אירלנד היא נבחרת שתמיד נלחמת ונותנת הכל. הם אגרסיבים ואני מניח שהמשחק הזה יוציא מאיתנו הרבה אנרגיה".

בנושא אחר לקראת המשחק הערב: אחרי ההתמודדות עם איטליה הספרדים התלוננו על כר הדשא באצטדיון בגדאנסק ואתמול יו"ר ההתאחדות, אנחל מריה ויאר, סיםר אתמול: "פנינו לאופ"א וקיבלנו תשובה שבגלל הסיכוי לגשם באוקראינה ובפולין, התקבלה החלטה שגובה הדשא יהיה 28 מ"מ במקום 23 מ"מ כפי שהיה עד עכשיו. הכל נעשה במסגרת החוקים".

העיסוק בתנאים ובהשפעה שלהם על השחקנים הטכניים שלהם, גרמו לספרדים לעסוק לא מעט במזג האוויר ותקשורת הספורט מקדישה תשומת לב מוגברת למזג האוויר. לידיעת אוהדי נבחרת ספרד, התחזית בגדאנסק בשעת המשחק: מעונן עם סיכוי לגשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully