וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורו 2012: צרפת ניצחה את אסטוניה 0:4

קארים בנזמה בישל לריברי (25) והתפנה לכבוש צמד (37 ו-47). מנז השלים (90). הטריקולור מקווים שזה יספיק נגד אנגליה

נבחרת צרפת גברה הערב (שלישי) 0:4 על נבחרת אסטוניה במשחק ההכנה האחרון שלה ליורו 2012, למעשה משחק ההכנה האחרון של נבחרת כלשהי לטורניר שיפתח בסוף השבוע בפולין ואוקראינה. פרנק ריברי כבש ראשון בדקה ה-25 אחרי בישול של קארים בנזמה, וחלוץ ריאל מדריד שהיה כוכב המשחק, הוסיף צמד משלו בהמשך (37 ו-47). ז'רמי מנז חתם בתוספת הזמן של המשחק.

לצרפתים לקחו 20 דקות כדי להיכנס למשחק - 20 דקות בהן הם כמעט ספגו פעמיים - אבל משם זה היה משחק במעמד צד אחד, כשהיתרון האיכותי של כוכבי הטירקולור על פני היריבים הצנועים בא לידי ביטוי.

קארים בנזמה, שפתח כחלוץ בודד כפי שככל הנראה יקרה גם במשחק הפתיחה של הצרפתים נגד אנגליה, הצטיין, בישל לפרנק ריברי את השער הראשון (25) בעזרת העקב וכבש בעצמו את השני עם פצצה מזווית קשה (37).

בנזמה כבש את השני שלו שתי דקות בתוך המחצית השנייה כשהפעם ריברי הופך למבשל ובהמשך שחקני הטריקולור הציגו לפרקים ארוכים כדורגל נאה לעין ומשחק צירופים שבוודאי גרם לצופים בלה מאן הנאה מרובה וגם ציפיות לקראת היורו. רגע לפני השריקה האחרונה ז'רמי מנז המחליף כבש שער משלו והשלים את החגיגה.

אין ספק שאסטוניה היא לא מבחן אמיתי לקראת אנגליה, שבדיה ואוקראינה, אבל בלי שום קשר לזהות היריבה, הנבחרת של לורן בלאן הראתה קמצוץ מהכשרון האדיר שטבוע בשחקנים שלה, בטח אלו בחלק הקדמי. אם ריברי, נאסרי ובנזמה יגיעו מקסימום מיצוי מהיכולת שלהם בחודש הקרוב, צרפת תגיע רחוק.

שחקן נבחרת צרפת, קארים בנזמה. רויטרס
כוכב המשחק. בנזמה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 8: טעות של מקסס כמעט עלתה לצרפת בספיגה, אבל הבעיטה של אויאמה מתוך הרחבה חלפה סמוך לקורה והחוצה.

דקה 16: הגבהה מהאגף השמאלי פגשה את הראש של בנזמה, אבל העיתוי שלו לא היה טוב והוא לא הצליח למצוא את המסגרת.

דקה 19: קונסטנטין וסילייב ניסה את כוחו בבעיטה מכ-28 מטרים, הכדור טס בחצי גובה סמוך לקורה של לוריס והחוצה.

דקה 25: גול! ריברי קיבל כדור באוויר, הוריד לבנזמה שהחזיר לו כדור עומק בעזרת העקב, וקשר באיירן מינכן שהגיע לבדו מול שוער אסטוניה, לא נכשל ובעט פנימה. 0:1 לצרפת.

דקה 28: קבאיי שיחרר פצצה מ-25 מטרים, הכדור טס החוצה. ניסיון יפה של קשר ניוקאסל.

דקה 37: גול! כדור קרן חתך את הרחבה והגיע לבנזמה, שעצר ושיחרר כדור אדיר מ-15 מטרים ומזווית קשה, לקורה ופנימה. שער יפהפה של חלוץ ריאל מדריד ו-0:2.

דקה 47: גול! ריברי פרץ בימין והעביר כדור רוחב מדויק, ההגנה האסטונית חלמה ובנזמה כבש מקרוב את השני שלו ואת השלישי של צרפת. 0:3.

דקה 60: סאנדר פורי קיבל את הכדור בעמדה נוחה ומ-16 מטרים בעט חזק ושטוח, החוצה.

דקה 85: מנז המחליף הטעה שחקן יריב בתוך הרחבה האסטונית, אבל סיים עם בעיטה ברגל שמאל מעל המשקוף.

דקה 89: ולבואנה זריז הרגליים סיים מבצע אישי יפה עם בעיטה שטוחה מ-18 מטר, אבל פארייקו ירד והדף.

דקה 90+1: גול! ההגנה האסטונית לא הסתדרה עם כדור רוחב, מנז קיבל ובעט מקרוב חזק ופנימה. 0:4 לצרפת.

צרפת: הוגו לוריס, מתיו דבושי, אדיל ראמי, פיליפ מקסס, פטריס אברה, אלו דיארה (לורן קוסיילני, 65), יוהאן קבאיי (מתיו ולבואנה, 51), פלורן מאלודה (אוליבייה ז'ירו, 73), סמיר נאסרי (חאתם בן ארפה, 73), פרנק ריברי (מרווין מרטאן, 65), קארים בנזמה (ז'רמי מנז, 73).

אסטוניה: סרגיי פארייקו, אנאר יאגר, רגנאר קלבאן, טאבי ראן, טאייו טניסטה (דימיטרי קרוגלוב, 46), סנדר פורי, אלכסנדר דימיטרייב, קונסטנטין וסילייב, הנריק אויאמה (קאימר סאג, 61), טרמו קינק (אטס פורייה, 68), אנדרס אופר (ולדימיר ווסקובויניקוב, 68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully