וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: הולנד הביסה 0:6 את צפון אירלנד

צמדים של ואן פרסי ואפלאי הובילו את האוראנג' לניצחון ענק. אנגליה - בלגיה 0:1. פורטוגל - טורקיה 3:1, רונאלדו החמיץ פנדל

שישה ימים לפני שריקת הפתיחה ליורו 2012 ערכו הערב (שבת) כמה מהנבחרות הגדולות באירופה משחקי אימון אחרונים. הולנד נראתה נהדר והביסה 0:6 את צפון אירלנד החלשה. אנגליה לא הרשימה במיוחד, אבל הצליחה לנצח 0:1 את בלגיה בוומבלי בזכות שער של דני וולבק. פורטוגל שוב אכזבה והפסידה 3:1 לטורקיה. פולין טיילה ל-0:4 על אנדורה החלשה וקרואטיה סיימה ב-1:1 מול נורבגיה. דנמרק ניצחה 0:2 את אוסטרליה.

אנגליה - בלגיה 0:1

אנגליה לא הבריקה במבחן האחרון שלה לפני אליפות אירופה, אבל ניצחה ושוב לא ספגה אחרי ה-0:1 על נורבגיה לפני כמה ימים. דווקא האורחים שלטו במגרש והיו עדיפים לאורך דקות ארוכות, תוך שהם מראים עליונות טכנית ברורה של האנגלים, אבל לבסוף הניצחון היה של הנבחרת המקומית.

המאמן רוי הודג'סון ניסה בחוד את דני וולבק במקום אנדי קארול וחלוץ מנצ'סטר יונייטד ענה בשער בדקה ה-36, בעוד אלכס אוקסלייד צ'מברליין בן ה-18, שפתח בפעם הראשונה בקריירה בנבחרת הבוגרת, היה פעיל ונמרץ, ונראה בהחלט לא רע.

אגב, בוומבלי נוסתה היום מערכת טכנולוגיית קו שער תחת פיקוח של אנשי פיפ"א.

דקה 8: מילנר פרץ מימין והוציא כדור רוחב, אוקסלייד צ'מברליין קיבל בעמדה נוחה, אבל החליק ובעט לא טוב.

דקה 36: גול! דמבלה איבד לג'רארד במרכז המגרש, יאנג קיבל והכניס כדור עומק מצוין לדני וולבק, וזה לא התבלבל והקפיץ מעל מיניולה שיצא לעברו. 0:1 לנבחרת אנגליה ושער ראשון של החלוץ הצעיר במדים הבינלאומיים.

דקה 60: הבלגים הניעו כדור בסבלנות עד שהזאר שיחרר בעיטה מחוץ להרחבה, אבל הארט קלט.

דקה 62: הזאר שוב היה פעיל והפעם הוא מצא את פלאיני בתוך הרחבה, אבל הבעיטה של קשר אברטון היתה חלשה והסתיימה בידיים של הארט.

דקה 78: ז'ילה הימר על בעיטה מחוץ לרחבה מזווית לא פשוטה, הכדור פגע בקורה ויצא החוצה.

דקה 82: וולקוט פרץ במהירות לעומק והעביר לדפו, חלוץ טוטנהאם הכניע את מיניולה, אבל הכדור שלו נעצר בעמוד.

אנגליה: ג'ו הארט, ג'לן ג'ונסון, ג'ון טרי (פיל ג'אגיילקה, 70), גארי קייהיל (ג'וליאן לסקוט, 18), אשלי קול, סקוט פארקר, סטיבן ג'רארד (ג'ורדן הנדרסון, 83), ג'יימס מילנר, אלכס אוקסלייד צ'מברליין (תיאו וולקוט, 66), אשלי יאנג (ג'רמיין דפו, 66), דני וולבק (ווין רוני, 53).

שחקן נבחרת אנגליה, דני וולבק. רויטרס
שער ראשון בנבחרת הבוגרת. וולבק/רויטרס

הולנד - צפון אירלנד 0:6

נבחרת האוראנג' הראתה שהיא התאוששה ובגדול מאותו הפסד מביך לבולגריה, 2:1 בשבוע שעבר. השחקנים של ברט ואן מרוויק הביסו 0:6 את צפון אירלנד האומללה מצמדים של רובין ואן פרסי ואיברהים אפלאי ושערים נוספים של ווסלי סניידר ורון ולאר ונראו פשוט נהדר, שבוע בדיוק לפני המשחק הראשון שלהם מול דנמרק. אגב, גם לפני מונדיאל 2010 כבשה הולנד שישייה, כשאז זה נגמר ב-1:6 על הונגריה. במונדיאל עצמו, הולנד הגיעה עד לגמר והפסד דרמטי לספרד. מעניין אם גם הפעם זה ייגמר כך.

דקה 11: גול! סניידר, שהתאושש מפציעה, החליף דאבל פס אחרי קרן והגביה לרחבה, ואן פרסי המתין בפינה הרחוקה ונגח מקרוב פנימה. 0:1 להולנד.

דקה 15: גול! סניידר בעט כדור חופשי נהדר מ-22 מטר היישר לחיבורים וזה 0:2 להולנד.

דקה 29: גול! שיין פרגוסון נגע בידו ברחבה. ואן פרסי בעט את הפנדל והשלים צמד בדרך ל-0:3 להולנד.

דקה 37: גול! ואן פרסי הכניס מסירת עומק מצוינת לאפלאי, שבעט מזווית קשה פנימה את ה-0:4.

דקה 51: גול! רובן העביר מסירת רוחב מאגף ימין שהגיעה לוואן פרסי. חלוץ ארסנל מצא מחוץ לרחבה את אפלאי, שבעט מ-18 מטר כדור מצוין לקורה ופנימה. 0:5 להולנד.

דקה 78: גול! קרן של אפלאי מצאה את ולאר בפינה הקרובה והוא נגח מקרוב טיל אדיר פנימה. 0:6 גדול להולנד.

הולנד: מארטן סטקלנבורג, גרגורי ואן דר ויל, ג'ון הייטינחה, רון ולאר, יטרו ווילמס (סטין סחארס, 78), נייג'ל דה יונג, מארק ואן בומל (רפאל ואן דר וארט (57), ווסלי סניידר (דרק קאוט, 70), איברהים אפלאי, אריאן רובן (לוסיאנו מרסינג, 82), רובין ואן פרסי (קלאס יאן הונטלאר, 57).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אריאן רובן שחקן נבחרת הולנד מול אוליבר נורווד שחקן נבחרת צפון אירלנד. רויטרס
יכול שוב לחייך. רובן/רויטרס

פורטוגל - טורקיה 3:1

הנבחרת של פאולו בנטו עם הפסד מאכזב מאוד, שבוע בלבד לפני משחק הפתיחה הקשה שלה מול גרמניה. פורטוגל, שרק בשבוע שעבר סיימה ב-0:0 מביך נגד מקדוניה, הפסידה בבית 3:1 לטורקיה לאחר צמד של אומוט בולוט ועצמי של פפה, בעוד נאני רק הצליח לצמק. ביכולת הנוכחית יהיה לפורטוגלים קשה מאוד להפתיע בבית המוות, שכולל את גרמניה, הולנד ודנמרק. אם זה לא מספיק, אז כריסטיאנו רונאלדו שוב החמיץ פנדל כשבעט בצורה אומללה היישר לידיו של דמירל בדקה ה-65.

דקה 35: גול! סרקאן באלקי מסר לאומוט בולוט, שבעט מקרוב פנימה. 0:1 מפתיע לטורקיה.

דקה 52: גול! מסירת עומק של בוראק יילמאז מצאה את אומוט בולוט, שבעט מ-16 מטר טיל אדיר לפינה הקרובה וזה 0:2 לטורקיה.

דקה 57: גול! מיירלש הכניס מסירת עומק מצוינת לנאני, שבעט מ-16 מטר וזווית אלכסונית בעיטה מצוינת לפינה הרחוקה כדי לצמק ל-1:2.

דקה 65: פנדל! אמרה בלוזוגלו הכשיל ברחבה את לופס. רונאלדו בעט בצורה רשלנית ודמירל הצליח להדוף בקלות.

דקה 88: גול! בעיטה נוספת של בולוט חדרה פנימה לאחר שפפה הרחיק בצורה לא טובה וזה שער עצמי. 1:3 לטורקיה.

הרכב פורטוגל: רוי פטרישיו (אדוארדו, 71), ברונו אלבש (ריקארדו קושטה, 70), פפה, מיגל לופס (ריקארדו קווארסמה, 86), פאביו קואנטראו, מיגל ולוסו (קוסטודיו, 69), ז'ואאו מוטיניו, ראול מיירלש (הלדר פוסטיגה, 86), נאני, כריסטיאנו רונאלדו, הוגו אלמיידה (נלסון אוליביירה, 73).

ניקלאס בנדטנר שחקן נבחרת דנמרק (שמאל) מול שחקן נבחרת אוסטרליה, מארק ברשיאנו. AP
ניצחון במבחן האחרון לפני היורו. בנדטנר/AP

דנמרק - אוסטרליה 0:2

נבחרת דנמרק, שתשחק בבית המוות עם גרמניה, הולנד ופורטוגל, ערכה גם היא משחק אימון. הנבחרת של מורטן אולסן ניצחה 0:2 את אוסטרליה בזכות שערים של בלם ליברפול דניאל אגר בפנדל בדקה ה-32 ואנדראס ביילאנד בדקה ה-68. הדנים יפתחו את היורו מול הולנד.

פולין - אנדורה 0:4

נבחרת פולין, שתערוך את משחק הפתיחה ביורו 2012 ביום שישי מול יוון, ערכה משחק אימון קליל והביסה 0:4 את אנדורה. לודוביק אוברניאק כבש את הראשון בדקה ה-16, חלוץ דורטמונד המצוין רוברט לבנדובסקי כבש שער ענק לאחר שעצר על החזה ובעט טיל אדיר בדקה ה-37. חברו לקבוצה, קובה בלאשצ'יקובסקי, כבש את השלישי בדקה ה-39 בפנדל ומרצ'ין ואסילבסקי כבש בפנדל נוסף בדקה ה-77.

נורבגיה - קרואטיה 1:1

הנבחרת של סלאבן ביליץ', שתשחק בבית עם ספרד, איטליה ואירלנד, ערכה גם היא משחק אימון וסיימה בו ב-1:1 מול נורבגיה. אדוארדו דה סילבה כבש את השער היחיד בדקה ה-79 לאחר בישול של דריו סרנה, טאריק אליונוסי איזן בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully