וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קספר שמייכל בסגל דנמרק ליורו 2012

20 שנה אחרי שאביו הניף את הגביע, השוער בן ה-25 נקרא להחליף את תומאס סורנסן שנפצע ואמר: "מאוכזב, כואב לי"

שוער נבחרת דנמרק, תומאס סורנסן, פרש היום (שלישי) מסגל נבחרת דנמרק בגלל פציעה בגב. סורנסן הוותיק נפגע במשחק ההפסד של נבחרתו 3:1 לנבחרת האולימפית של ברזיל ביום שבת האחרון והוחלף במהלך המחצית הראשונה, וכעת מסתבר שהפציעה שלו לא תתיר לו להשתתף בטורניר.

מי שהוזעק לסגל במקומו של סורנסן הוא שוער לסטר סיטי, קספר שמייכל - כל זאת 20 שנה אחרי שאביו הניף את הגביע והיה השחקן המצטיין של נבחרתו באותו טורניר. קספר היה אז בן חמש. למרות הרומנטיקה הגדולה סביב הסיפור הזה, כרגע נראה שהמאמן מורטן אולסן מייעד לשמייכל הבן רק את תפקיד השוער השלישי ושאנדרס לינדגארד (מנצ'סטר יונייטד) וסטפן אנדרסן (אוויאן) ייאבקו על אפודת השוער הראשון.

סורנסן המאוכזב קיווה להחלים במהלך הטורניר ואולי לשוב אל בין הקורות אבל אולסן בחר להחליף אותו והשוער אמר: "אני מאוד מאוכזב. שיחקתי ברוב משחקי המוקדמות וציפיתי בכיליון עיניים לשחק עם הנבחרת בפעם החמישית בטורניר גדול. אני מבין שלכלול שוער פצוע בסגל זה סיכון גדול ואני מכבד את ההחלטה של המאמן, למרות שזה כואב לי".

דנמרק תשחק ב"בית המוות" של הטורניר עם גרמניה, פורטוגל והולנד, אותה היא תפגוש במשחק הראשון.

הסגל המלא של נבחרת דנמרק

שוערים: קספר שמייכל, סטפן אנדרסן, אנדרס לינדגארד

הגנה: סימון קיאר, דניאל אגר, סימון פולסן, לארס יקובסן, אנדראס ביילאנד, יורס אוקורה, דניאל ואס

קישור: כריסטיאן פולסן, וויליאם קביסט, כריסטיאן אריקסן, לאסה שונה, מיכאל סילברבאואר, יקוב פולסן, תומאס קאלנברג, ניקי זימלינג

התקפה: מיכאל קרון-דלי, דניס רומדאל, ניקלאס בנדטנר, ניקלאס פדרסן, טוביאס מיקלסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully