וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה: "מוריניו מדבר איתי כמו שאב מדבר עם בנו"

חלוץ נבחרת צרפת מתכונן ליורו ומספר על היחסים החמים עם מאמנו בריאל מדריד: "הוא מחבב אותי. השיחות איתו עזרו לי"

קארים בנזמה רק בן 24, אבל כבר הספיק לשבוע כמה אכזבות במהלך הקריירה הלא ארוכה שלו. החלוץ הצרפתי התקשה מאוד בשתי העונות הראשונות שלו בריאל מדריד, לא הוזמן לגביע העולמי ב-2010 ונראה היה שהמחיר שהבלאנקוס שילמו עליו לליון - 35 מיליון יורו - פוגע בו מאוד. העונה הדברים כבר נראו אחרת. בנזמה כבש 21 שערי ליגה ו-32 שערים בכל המסגרות, ריאל זכתה באליפות והחלוץ הצרפתי תלה את השיפור שלו בעיקר באדם אחד: המאמן ז'וזה מוריניו.

"מוריניו מדבר איתי כמו שאב מדבר עם בנו", סיפר אמש (שני) בנזמה ל"ל'אקיפ", "באחד מהאימונים הראשונים הוא ניגש אלי ושאל אותי בצרפתית 'מה שלומך'? ואז אמר לי: 'אני מקווה שנשאיר מאחור את בנזמה של השנה שעברה'. הבחנתי בכך שהוא מחבב אותי. כשהוא הגיע למדריד הייתי צריך להוריד במשקל והייתי מאוד מאוכזב מכך שזה לא זומנתי לגביע העולמי. הוא אמר לי שאני חייב לעבוד קשה יותר באימונים ובסוף זה עבד".

החלוץ הצרפתי שאמור להוביל את החוד של נבחרת הטריקולור ביורו הקרוב, סיפר על ההתחלה הקשה בסנטיאגו ברנבאו: "כשעזבתי את ליון לפני שלוש שנים הייתי מאוד צעיר וביישן. זו הייתה הפעם הראשונה בה עזבתי את הבית והגעתי למדריד לבד. הייתי צריך להתאקלם בעיר חדשה ובקבוצה חדשה וגם היה עלי הרבה לחץ בגלל שנחשבתי לכוכב. היום אני יותר בוגר, יותר רגוע, יותר רציני ויותר חזק פיזית. למדתי להתמודד עם הלחץ של משחקים גדולים".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully