וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת סרביה לא שר את ההמנון, ונופה מהסגל

חודשיים לאחר שגרם לפיטוריו של רוסי מפיורנטינה, אדם ליאייץ' המוסלמי לא שר את ההמנון מול ספרד, והכעיס את מיכאילוביץ'

הקשר הסרבי המוכשר אדם ליאייץ' לא נמצא בתקופה טובה. לפני מספר חודשים הכישרון הגדול בן ה-20 עמד במרכז תקרית מדהימה עם מאמנו בפיורנטינה, דליו רוסי, במהלכה תקף המאמן את הקשר לאחר שזה הוחלף, ופוטר כמעט באופן מיידי מהויולה. היום (שני) משלם ליאייץ' מחיר נוסף על התנהגותו, והפעם מדובר בהדחה מנבחרת סרביה.

הסיבה: ליאייץ', מוסמלי אדוק, בחר שלא לשיר את ההמנון הלאומי לפני משחק הנבחרת מול ספרד ביום שבת "בשל סיבות אישיות". תחת הנהלים החריפים שמנחיל המאמן החדש של הנבחרת סיניסה מיכאילוביץ', התקרית קיבלה תהודה גדולה וממש לא עברה בשקט. מספר ימים לאחר שמונה לתפקיד, הודיע מיכאילוביץ', הידוע בשל דיעותיו הלאומניות, על מספר כללים ברורים, ובראשם הצהיר כי כל השחקנים והמאמנים מחויבים לשיר את ההמנון הלאומי לפני כל משחק.

"ליאייץ' אמר לסיניסה שהוא סירב לשיר את ההמנון בגלל האמונות שלו, והשחקן ישוב לסגל רק אם הוא ישנה את הגישה שלו ויודיע למאמן על כך", מסרה התאחדות הכדורגל הסרבית.

את היורו הקרוב תראה סרביה מהבית, ובכל זאת תקיים משחק ידידות נוסף בשבוע הבא מול נבחרת צרפת. אותו מפגש מול ספרד, אגב, הסתיים בהפסד 2:0, כשליאייץ' נכנס כמחליף בדקה ה-76.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully