וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורו: צרפת ניצחה 2:3 את איסלנד

הנבחרת של לורן בלאן כבר פיגרה 2:0 במחצית השניה מול היריבה החלשה, אבל דבושי, ראמי וריברי השלימו את המהפך

רק אתמול נרשם גל של הפסדים בקרב הנבחרות שהעפילו ליורו ההולך וקרב, כשהולנד, גרמניה ודנמרק נכנעו לנבחרות שכלל לא יהיו בטורניר. הערב (ראשון) מצאה את עצמה צרפת באותו מקום, כשפיגרה 2:0 מול נבחרת איסלנד הצנועה, אבל שחקניו של לורן בלאן למדו את הלקח, והשלימו מהפך נהדר בדרך לניצחון 2:3 שבוודאי יפיח בטריקולור מעט ביטחון לקראת ההמשך.

הצרפתים שלטו במשחק כבר מהפתיחה, ואף הבקיעו שער מרגלי בנזמה, אך זה נפסל בטענת נבדל מוצדקת. דווקא כשהיה נדמה שצרפת תמצא את הרשת ללא קושי, הגיע הרגע של האיסלנדים, שבדקה ה-27 עלו ליתרון מפתיע. ההגנה הצרפתית נרדמה ולא הצליחה להרחיק כדור, בירקיר ביירנסון מצא את עצמו ברחבה וירה טיל מהאוויר כדי להכניע את מנדאנדה. הקהל הצרפתי עוד לא הספיק לעכל את מה שקרה, וכבר האורחים עלו ל-0:2 מטורף. שחקניו של בלאן שוב איבדו את הריכוז בדקה ה-34 בחלק ההגנתי, איסלנד יצאה למתפרצת נהדרת כשגיסלסון שלח כדור רוחב נהדר וסייטוסון דחק מקרוב כדי להמם לחלוטין את הקהל המקומי.

הצרפתים עלו בטירוף אל המחצית השניה, ופשוט ישבו ברחבה של האיסלנדים במשך שבע דקות, עד שמצאו את השער המצמק. בנזמה ירה כדור אל הרחבה, ההגנה האיסלנדית לא הצליחה להרחיק ודבושי כבש את שערו הראשון במדי הנבחרת. המארחים המשיכו להתקרב, אבל בדקה ה-62 כמעט ושוב הובכו על ידי ההגנה, כשמקסס ביצע טעות נוראית אבל מנדאנדה היה במקום. דווקא כשהיה נדמה שהנבחרת של בלאן כבר לא תמצא את השיוויון, השיג המהלך הנהדר של הצרפתים בדקה ה-85, כשריברי החליף מסירות עם ז'ירו וסיים מצויין מול השער. נגמר? ממש לא. הלחץ המקומי המשיך לעשות את שלו, ההגנה של איסלנד המשיכה לקרוס, ושתי דקות מאוחר יותר המהפך הושלם, כשז'ירו שוב תפס את תפקיד המבשל, והוריד בנגיחה מצויינת כדור מושלם לאדיל ראמי שירה בקלילות, 2:3 לצרפת שיכולה לנשום לרווחה.


יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully