וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2012: הקבוצות הפמיניסטיות ממשיכות במחאה

ארגונים באוקראינה חוששים מהפיכתה של המדינה ל"בית זונות", ומודאגים בעיקר מהאוהדים האנגלים. ההפגנות יימשכו

הארגונים הפמניסיטיים באוקראינה ממשיכים להכין עצמם לקראת יורו 2012 חם במיוחד ולהילחם כנגד סחר בנשים. אינה שבצ'נקו, שביקשה להצטלם עם הגביע אמש (שלישי) ומיד הפשילה את חולצתה וחשפה את חזה, ממש לא מתחרטת על המעשה. להיפך. הפעילה הרדיקלית בת ה-21 הביעה היום חשש כי מאות האלפים שצפויים לפקוד את המדינה החל מהחודש הבא כדי לצפות בטורניר היוקרתי, עלולים להפוך את אוקריאנה ל"בורדל", לדבריה.

צפו בשבצ'נקו נעצרת על ידי המשטרה המקומית

שבצ'נקו מפחדת בעיקר מהאוהדים האנגלים: "הם צריכים לדעת שאם הם הולכים להתעסק עם נשים אוקראיניות, אנחנו נתעסק איתם. תעשיית המין מנצלת נשים עניות ובדרך כלל גם לא מחונכות", אמרה האקטיביבטית, והבטיחה כי היא והקבוצה עליה היא נמנית ביחד עם כ-300 חברים אחרים, יפקדו כל משחק ומשחק בנסיון להעביר את המסר שלהן. הפגנות נקבעו כבר לפני המשחק של אנגליה מול שבדיה, וכן של האנגלים מול אוקראינה ב-19 ביוני.

קבוצות פמיניסטיות טוענות כי לפחות שבעה מועדוני חשפנות נפתחו בחודשים האחרונים לקראת הטורניר, כאשר על פי הערכות כשליש מכלל הזונות באוקראינה מכורות לסמים ו-30 אחוז מהן נושאות את נגיף האיידס. "אנחנו רוצות להעביר את המסר כי נשים אוקראיניות הן לא אובייקטים של סקס, ואוקראינה היא לא בית זונות", הוסיפה מפגינה נוספת, אולכסנדרה שבצ'נקו.

יורו 2012 בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully