וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי: "אל תדאגו, אשמור על עצמי ביורו"

חלוץ מנצ'סטר סיטי מבטיח שיתנהג כשורה בקיץ הקרוב ומבהיר: "מתגעגע לאיטליה, אבל טוב לי באנגליה. אשאר בסיטי"

אחת הסוגיות שהעסיקו יותר מכל את הכדורגל האיטלקי בתקופה האחרונה היא השאלה הם מריו באלוטלי ראוי להיכלל בסגל הנבחרת לקראת יורו 2012. בסופו של דבר חלוצה הבעייתי משהו של מנצ'סטר סיטי זומן כמובן על ידי צ'זארה פראנדלי, אך גם זה לא עצר את התקשורת המקומית מלחשוש שמא ילד הפלא יערים קשיים על האזורי בפולין ובאוקראינה. אם שואלים את באלוטלי עצמו, אין סיבה לדאגה.

"אל תדאגו, לא אגרום לאף בעיה באליפות אירופה", אמר החלוץ לקוריירה דלו ספורט. "אשמור על עצמי. תמיד חלמתי לשחק ביורו, מאז שהייתי ילד, ועכשיו החלום הזה הפך למציאות. אני ממש נרגש וכבר לא יכול לחכות שהטורניר יתחיל. אתן את הטוב ביותר שלי. ספרד היא אמנם הנבחרת הכי חזקה בעולם, אבל אין דבר כזה נבחרת בלתי מנוצחת. איטליה תהיה אחת מהתגליות של הטורניר".

ואם בילדים הרעים של הכדורגל האיטלקי עסקינן, הרי שבאלוטלי נרגש גם משיתוף הפעולה הצפוי עם אנטוניו קסאנו בחוד: "עוד לפני שאנחנו חברים לנבחרת, אנחנו חברים. היינו חברים ממש, ממש טובים. אחרי ניתוח הלב שלו ביקרתי אותו ואמרתי: אם אתה לא תלך ליורו, גם אני לא אלך. לא היו לי ספקות שהוא יתאושש בזמן, ומסתבר שלא טעיתי".

אשר לעתידו שלו, באלוטלי מרוצה במנצ'סטר סיטי ובאנגליה:" כן, אני מתגעגע לאיטליה, אבל כיף לי מאוד בפרמיירליג. אני בהחלט חושב שאשאר בסיטי. אני מקווה להניף יותר תארים בשנה הבאה, אולי אפילו את ליגת האלופות. אני חייב להיות יותר יציב ביכולת שלי, כי העונה החמצתי יותר מדי משחקים, ואצטרך לשלוט בעצמי בצורה טובה יותר".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully