וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ובני יהודה נפרדו ב-2:2

גנאים וקדוסי הוליכו את המקומיים ל-0:2, אבל אנדלובו ומורי כפו שוויון אחרי שויצמן הורחק. אוהדי סכנין ניסו לתקוף את ליאני בסיום

בני סכנין ובני יהודה נפרדו הערב (שבת) ב-2:2 במחזור ה-23 בליגת העל. המשחק הדרמטי לווה בהשתוללות של חלק מאוהדי סכנין, שבסיום המשחק התאספו באזור חדרי הלבשה וניסו לתקוף את השופט לירן ליאני, אחרי שער שוויון דרמטי בתוספת הזמן.

חאמד גנאים, שפתח בהרכב במקום מהראן ראדי הפצוע, הוכיח שההימור היה מוצדק והפציץ את ה-0:1 בדקה ה-34. תשע דקות חלפו וזה כבר 0:2, כשגנאים שוב מעורב. הפעם הקשר לקח בעיטה חופשית, איינוגבה טעה בגדול כשהכדור חמק לו בין הידיים ואוהד קדוסי כבש מקרוב (43).

עידן ויצמן הורחק בדקה ה-52 ויוסי אבוקסיס הגיב עם חילוף כפול והתקפי: ישראל זגורי ושלו מנשה במקום חסן אבו זייד ואיציק עזוז, ובהמשך גם שלח את פיני בלילי לכר הדשא על חשבונו של כפיר אדרי.

בני יהודה החלה לתקוף בחמת זעם ודינו אנדלובו צימק בדקה ה-65. הזהובים המשיכו לעמול ושתי דקות בתוך תוספת הזמן קיבלו את מבוקשם עם שער נגיחה של דן מורי אחרי קרן. 2:2.

בתחילת העונה דיברו על העוצמה של סכנין במשחקי בית. היא ניצחה שם את מכבי חיפה וגברה על בית"ר ירושלים, אבל מאוחר יותר הגיעו ארבעה הפסדים. למשחק הערב בדוחא הקבוצה של שלומי דורה הגיעה אחרי שלא צברה אפילו נקודה בשני משחקי הבית האחרונים שלה ואחרי איבוד של יתרון 2:0 נראה שהנקודה לא תנחם את אנשיה.

הריצה הנאה של בני יהודה, שכללה הפסד אחד בשמונת המשחקים האחרונים, נמשכת. יוסי אבוקסיס ושחקניו ידעו שניצחון יעלה אותם למקום הרביעי, אבל יסתפקו בקאמבק מרשים.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עלא אבו סלאח, עידן ויצמן (הורחק, 52), אורי שטרית, חאלד חלאיילה, ג'ואל דמאו, אחמד קאסום (מוחמד זבידאת, 78), חאמד גנאים (אריק גאוו, 86), אוהד קדוסי (באסם גנאים, 62), קוסטדין אזורוב.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (שלו מנשה, 53), דין מורי, גל כהן, כפיר אדרי (פיני בלילי, 63), קוסטס איבישקיביצ'יוס, חסן אבו זייד (ישראל זגורי, 53), עוז ראלי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

בני סכנין בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully