וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:4 את רמת השרון

משחק 20 ברציפות ללא הפסד למוליכה הגאה. שיר צדק (28), אבוחצירא (36) ואלישע (65) הבקיעו. גל ניר כבש עצמי (70)

מסע ההצלחות של עירוני קרית שמונה בדרך אל האליפות ההיסטורית, נמשך הערב (שבת) עם ניצחון ביתי מרשים 0:4 על עירוני רמת השרון. המוליכה הגאה שמרה על יתרון של לפחות שמונה נקודות בפסגה, ועשתה זאת בעזרת שערים של שיר צדק (28), שמעון אבוחצירא (36), עדי אלישע (65) ועצמי של גל ניר (70). קרית שמונה כבר עם רצף של 20 משחקים ללא הפסד ושישה ניצחונות בית רצופים בהם לא ספגה שער. גם הפעם, הרשת נותרה מיותמת בזכות יכולת נפלאה של דני עמוס. ביום שלישי כבר תהיה לקרית שמונה הזדמנות לזכות בתואר ראשון לעונה זו, כשתפגוש בגמר גביע הטוטו את הפועל תל אביב.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה, מאחוריו דושאן מאטוביץ'. אדריאן הרבשטיין
קרית שמונה עם משחק 20 ברציפות ללא הפסד. שמעון אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

רן בן שמעון החליט ממש ברגע האחרון לפתוח עם איתן טיבי כבלם ולהסיט את צדק לקישור, זאת עקב חסרונם של רביד גזל הפצוע ובריאן חרסיסיץ' המוצהב. בדקה ה-28 השינוי הזה השתלם, כשצדק הפתיע עם בעיטה חזקה בשמאל מ-30 מטרים, אותה גל ניר רק ליווה בנגיעה בדרך לרשת. השער שחרר את קרית שמונה, שלפני כן נמנעה מפיגור הודות להחמצה של אלן מסודי מול עמוס המצוין. בדקה ה-36 כולם כבר הבינו כי שלוש נקודות נוספות מונחות בכיס, כשאבוחצירא נעץ מקרוב את השני.

רמת השרון הציגה במחצית השנייה את הזר החדש אוגניין דמיאנוביץ', אבל גם הוא לא הצליח לעזור ליניב לביא, עמיר נוסבאום ותומר סוויסה לעשות משהו מול האקסית. קרית שמונה הנוכחית פשוט גדולה על הליגה, ובחצי השעה האחרונה היא העבירה הילוך נוסף ולראשונה העונה כבשה יותר משלושה שערים במשחק אחד. עדי אלישע, שהבקיע מול סכנין בשבוע שעבר, עשה זאת גם נגד רמת השרון בדקה ה-65, וחמש דקות לאחר מכן אבוחצירא בעט לעמוד והכדור חדר לרשת מגופו של ניר האומלל. גם כתב 'ניו יורק טיימס', שהגיע כנציג העיתון על מנת לספר על הסנסציה הגדולה בישראל, ראה קבוצה שבהחלט ראויה להניף את הצלחת בסיום העונה.

מהלך המשחק

דקה 5: אבוטבול שלח כדור חופשי לרחבה שפגע בראש של שחקן מקומי ונעצר אצל עמוס.

דקה 23: דגו שלח כדור ארוך למסודי, שמצא עצמו לבד ברחבה וסחט הצלה גדולה מעמוס. איזו הזדמנות לרמת השרון.

דקה 28: גול! צדק שפתח הפעם בקישור קיבל כדור ומ-30 מטרים ירה בשמאל לעבר השער. ניר המופתע היה במיקום רע ורק נגע בכדור בדרכו לרשת. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 31: סוויסה פרץ לרחבה בצד ימין ומזווית אלכסונית בעט שטוח, עמוס הדף עם הרגל.

דקה 36: גול! סולארי הגביה כדור חופשי לרחבה, הניסיון הראשון של מאטוביץ' נבלם ואבוחצירא ירה משלושה מטרים לרשת העליונה. 0:2 לקרית שמונה.

דקה 61: מאטוביץ' עבר ברחבה את ליפנייה ונפל. השופט החליט שלא היה פנדל.

דקה 65: גול! קרית שמונה יצאה למתפרצת. אבוחצירא שלח לסולארי שהשאיר לאלישע, והקשר כבש מ-12 מטרים עם בעיטה חכמה לפינה של ניר. 0:3 חלק לקרית שמונה.

דקה 70: גול! אלישע העביר כדור לרחבה מצד ימין, אבוחצירא עצר וירה לקורה. משם הכדור ניתז לגופו של ניר ולרשת. שער מוזר שנרשם כעצמי של השוער, 0:4 לקרית שמונה.

דקה 80: בן שושן בחן את עמוס מ-12 מטרים, השוער קלט.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ', שיר צדק, עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט (ליאור לוי, 76), דויד סולארי, שמעון אבוחצירא (ואיל מריסאת, 73), שלומי אזולאי (אחמד עאבד, 69).

הרכב עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת (אוגניין דמיאנוביץ', 46), משה אבוטבול, בן מלכה (אור אוסטווינד, 68), אלן מסודי (בן בן שושן, 60), ברוך דגו, תומר סוויסה.

לדף המשחק

דני עמוס מנתח את העונה הסנסציונית של קרית שמונה

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים, משמאל שיר צדק. אדריאן הרבשטיין
עוד צעד בדרך אל התואר. עירוני קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully