וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת קוריאה, המערכה נמשכת

22.6.2002 / 12:16

בלי שמות גדולים, ללא כדורגל מבריק, אבל עם גלונים של זיעה, ניצחה דרום קוריאה את ספרד 3:5 בפנדלים לאחר 120 דקות מאופסות, ועלתה לראשונה לחצי הגמר, שם תשחק מול גרמניה

דרום קוריאה, מארחת המונדיאל, לא עוצרת. אחרי שהעיפה בשלב הבתים את פורטוגל ובשמינית הגמר את איטליה, הגיעה היום תורה של ספרד לומר שלום לטורניר, והחניכים של חוס הידניק כבר בחצי הגמר. בתום 120 דקות מאופסות הדף השוער הקוריאני לי וון-ג'ה פנדל של חואקין בדו קרב בעיטות ההכרעה, וקוריאה, שכבשה את כל חמש הבעיטות, ניצחה 3:5 כדי לפגוש את גרמניה בחצי הגמר.

המשחק נפתח בקצב איטי, ובדקות הראשונות אף אחת מהנבחרות לא הגיעה למצב מסוכן ליד שער היריב. דרום קוריאה החזיקה יותר בכדור, ובדקה ה-11 היא קיבלה את הקרן הראשונה במשחק, אך ההגנה הספרדית לא התקשתה להרחיק אותו.

הבעיטה הראשונה לכוון השער של לי וון-ג'ה היתה בדקה ה-18, לאחר שבראחה ניסה את כוחו בבעיטת מספרת, אבל הכדור היה לא מדוייק, וכלל לא הגיע אל המסגרת. בדקה ה-22 זכתה ספרד בבעיטה חופשית מ-20 מ', אבל הקפטן היירו בעט את הכדור לתוך החומה.

הדקות הבאות היו של הנבחרת הספרדית, שהחלה להשתלט על המשחק. בדקה ה-32 ערכה המארחת חילוף מוקדם, ולי יול יונג נכנס במקומו של קים נם איל, שנפגע בתחילת המשחק.

הקצב האיטי של המשחק נמשך, אולי בגלל אחוז הלחות הגבוה (80 אחוזי לחות), אבל הספרדים בכל זאת ניסו להגביר הילוך. בדקה ה-42 מצב מסוכן עם פריצה של חואקין מאגף ימין, ששלח כדור רוחב מסוכן לרחבה, אבל במקום לא היה אף שחקן ספרדי שיסיים את המהלך. הספרדים המשיכו לנסות, ובדקות האחרונות של המחצית הגיעו למספר מצבים מסוכנים מבעיטות של חואקין, דה פדרו ומוריינטס, אך ללא הצלחה.

מחצית שניה: עדיין 0:0

גם המחצית השניה נפתחה בקצב איטי, אבל כעבור מספר דקות הספרדים נכנסו למשחק, ובדקה ה-50 פסל השופט המצרי שער של איבאן הלגרה בטענה לעבירה של הבלם. הספרדים הגיעו למצב מסוכן נוסף, אבל אז הגיעו מספר דקות טובות של הקוריאנים עם כדרור מסוכן של פארק, ובעיטה מרחוק של לי יול-יונג בדקה ה-56.

בדקה ה-61 ערך הידינק את החילוף השני שלו, ולי צ'ון-סו נכנס במקומו של יו סנג-צ'ול. החילוף השפיע על הדרום קוריאנים, ששינו את הקצב והתחילו להגיע לרחבה הספרדית. בדקה ה-65 נזקק השוער הספרדי קסיאס להדוף בפעם הראשונה במשחק, לאחר שפארק ג'י-סונג בעט כדור מסוכן מ-7 מ'.

קאמצ'ו השיב בחילוף משלו, ובדקה ה-70 שלח את גאיזקה מנדייטה למשחק במקומו של דה פדרו. דקה אחרי החילוף הגיע מצב מסוכן לטובת הספרדים, עם בעיטה של חואקין מ-12 מ' לרשת החיצונית. בדקה ה-80 חילוף נוסף בספרד, ולואיס אנריקה נכנס במקומו של חואן קרלוס ולרון.

בדקה ה-84 מצב מסוכן לטובת ספרד, לאחר שפרננדו היירו הגביה כדור מבעיטה חופשית שגרמה לבלבול בהגנה של השוער הקוריאני וון ג'ה. בדקה ה-90 ערכה דרום קוריאה את החילוף השלישי שלה במשחק, וואנג סון-הונג הותיק נכנס במקומו של קים טאה יונג. מיד אחרי החילוף התקפה מסוכנת של הקוריאנים, ולי צ'ון-סו בעט כדור, שסחט מקסיאס זינוק מרשים.

הארכה

ההארכה נפתחה בקצב מהיר יחסית למשחק היום, עם התקפות משני עברי המגרש. בדקה ה-94 נערך החילוף השלישי של ספרד, וצ'אבי נכנס במקומו של איבאן הלגרה. ראול הפצוע, שפתח על הספסל, לא יוכל להיכנס למשחק, מכיון שקאמצ'ו ביצע את כל החילופים שלו.

הקוריאנים השתלטו על המשחק והפכו למסוכנים יותר. לאחר מספר התקפות מהירות קיבלה המארחת בדקה ה-97 בעיטה חופשית מ-21 מ', אבל לי צ'ון-סו בעט כדור מסובב שחלף קצת מעל המשקוף.

בדקה העשירית של ההארכה הגיע המצב המסוכן של ספרד במשחק, לאחר שפרננדו מוריינטס קיבל מחואקין כדור ברחבה, אבל מקרוב בעט לקורה. מנדייטה השתלט על הכדור החוזר, אבל הצליח לסחוט רק קרן.

שתי הקבוצות החליפו צדדים, והמשיכו לחפש אחר הכרעה, ובדקה ה-108 היה זה תורו של וואנג סון-הונג לבחון את איקר קסיאס. דקה אחר כך מתפרצת טובה של דרום קוריאה, אבל הבלם מיגל נדאל היה במקום, ועצר את ההתקפה. מנגד, לספרדים היו מספר דקות טובות, אך הן היו ללא תכלית, והמשחק הגיע לשלב בעיטות ההכרעה.

פנדלים: דרום קוריאה מדיחה את ספרד

ווואנג סון-הונג משחיל את הראשון לקוריאה, קסיאס רק שיפשף את הכדור. 0:1
פרננדו היירו היה הראשון שבעט לספרד, והשווה את התוצאה. 1:1.
פארק ג'י-סונג כבש בקלילות והעלה את קוריאה ליתרון 1:2.
רובן בראחה לא התקשה להשוות, 2:2.
סאול קי-יון היה הבועט השלישי של דרום קוריאה, והוא העלה את נבחרתו ליתרון 2:3.
צ'אבי בעט לאותה הפינה כמו קי-יון, ושמר על השוויון. 3:3.
אן ג'ונג-וואן, הכוכב הגדול של קוריאה, התגבר על ההחמצה מול איטליה, והעלה ליתרון 3:4.
ההחמצה של המשחק: חואקין, שהיה מהטובים במשחק, בעט ברישול, ולי וון ג'ה הדף את החוצה. עדיין 3:4.
הונג מיונג-בו ניגש לפנדל הגורלי בקריירה שלו, ומול קסיאס הוא לא התבלבל, וקבע 3:5 ששלח את דרום קוריאה לחצי גמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים פותחים

ספרד: איקר קסיאס, פרננדו היירו, קרלס פויול, מיגל נדאל, אנריקו רומרו, חואקין, איבאן הלגרה, חואן קרלוס ולרון, דה פדרו, רובן בראחה, פרננדו מוריינטס

דרום קוריאה: לי וון-ג'ה, הונג מיונג-בו, קים טאה-יונג, צ'וי ג'ין-צ'יאול, קים נם-איל, לי יונג-פיו, פארק ג'י-סונג, יו סנג-צ'ול, אן ג'ונג-וואן, סונג צ'ונג-גוג, סאול קי-יון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully