וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום דבר אינו מושלם

21.6.2002 / 16:20

גם במונדיאל מפתיע שכזה, כשמתפזר הערפל, אנו נותרים תקועים עם גרמניה משעממת, שעם קטנה של באלאק וקצת עזרה מהשופט ניצחה 0:1 נבחרת אמריקאית דינמית ותחכה בחצי לספרד או דרום קוריאה

גרמניה עלתה לחצי גמר המונדיאל אחרי ניצחון 0:1 על ארצות הברית ברבע הגמר. הגרמנים לא נתנו משחק טוב ובדקות רבות אף נפלו מהאמריקאים האנדרדוגים, שהתקרבו לכיבוש אבל לא הצליחו לממש את ההזדמנויות, מה גם שלא נשרקה נגיעת יד של הגרמנים על קו השער שלהם, שריקה שיכולה היתה לשנות את מהלך העניינים במשחק. אבל גרמניה היא זו שעולה לחצי הגמר, שם תפגוש את המנצחת בין ספרד לדרום קוריאה, שיתמודדו ביניהן בחצי הגמר.

כבר מדקות הפתיחה ניכר שהאמריקאים, הנחותים על הנייר, לא באו כדי לסגור את המשחק. הם פתחו את המשחק ויזמו מהלכים התקפיים, כשבדקה ה-13 נאלץ אוליבר קאן למתוח את איבריו ולהדוף כדור אמריקאי שהגיע לרחבה. בדקה ה-17 בעט לנדון דונובן, הכישרון האמריקאי הצעיר, כדור מסוכן מימין, שהחטיא במעט את המסגרת של קאן.

ארה"ב המשיכה לשחק כשווה מול שווה ובדקה ה-30 הגיע דונובן להזדמנות נוספת, כשפרץ אל השער הגרמני משמאל, אבל בעט ממרחק קצר וקאן, שמצויין במצבים שכאלה, הדף בידו לקרן.

בדקה ה-35 הבקיע באלאק את שער היתרון הגרמני בנגיחה.

כרטיס צהוב ראשון במשחק נשלף בדקה ה-41, כשפופ האמריקאי קיבל כרטיס על פגיעה באוליבר נויביל. דקה אחר כך וקלוסה כמעט ומכפיל את היתרון הגרמני בנגיחה למשקוף הימני של השער, אחרי מסירה טובה של נויביל משמאל. נבחרת ארה"ב נסוגה ביכולה באופן משמעותי ב-15 הדקות האחרונות של המחצית.

מחצית שניה

הקבוצות לא ביצעו חילופים בתחילת המחצית השניה, שנפתחה במגמה דומה לראשונה מבחינת הקצב - האמריקאים גילו התלהבות ותקפו, בניסיון להשוות את התוצאה. בדקה ה-50 בעט ברהאלטר האמריקאי כדור חזק לשער הגרמני, שניתז מגופו של השוער קאן לכיוון הרשת ונראה היה שפרינגס מונע מהכדור להיכנס בעזרת היד, אבל השופט סימן שאין שער ושרק לעבירה אמריקאית.

בדקה ה-55 הזדמנות נוספת לאמריקאים, אבל דונובן בעט חלש לידיים של השוער הגרמני. שלוש דקות אחר כך בוצע החילוף הראשון בנבחרת ארה"ב, כשהחלוץ קלינט מאתיס החליף את בראיין מקברייד. בדקה ה-60 החליף בגרמניה יינס ירמיס את ברנד שניידר. כעבור 5 דקות ביצעה ארה"ב חילוף נוסף, כשקובי ג'ונס החליף את פרנקי היידוק.

בערך בדקה ה-60 המשחק החל להתחמם במקצת והשופט יו דאלאס, שעד אותו שלב מיעט בשליפת כרטיסים, שלף 5 כרטיסים תוך 5 דקות (לגרמניה - סבסטיאן ואוליבר, לארה"ב - ריינה, מסטרויאני וברהאלטר).

המשחק נמשך כשהאמריקאים ממשיכים לתקוף וליצור הזדמנויות פטנציאליות, אבל לא מצליחים לסכן את השער, בגלל הגנה גרמנית יעילה. הגרמנים, מצידם, הסתפקו בשליטה יחסית במרכז השדה ולא הלכו קדימה. בדקה ה-88 החליף אוליבר בירהוף בהרכב הגרמני את מירוסלאב קלוסה. בדקה ה-90 היתה הזדמנות טובה מאוד לארה"ב, כשסאנה הגביה מימין ומאתיס נגח טוב, אבל החמיץ במעט את המסגרת.

המשחק נערך באיצטדיון 'אולסן מונסו' בעיר אולסאן שבדרום קוריאה. שופט המשחק הוא יו דאלאס (סקוטלנד).

הרכבים פותחים

נבחרת גרמניה: אוליבר קאן, סבסטיאן קל, תומאס לינקה, כריסטוף מטזלדר, כריסטיאן ציגה, מיכאל באלאק, טורסטן פרינגס, דיטמאר האמאן, ברנד שניידר, מירוסלאב קלוסה, אוליבר נויביל

נבחרת ארה"ב: בראד פרידל, גרג ברהאלטר, פרנקי היידוק, פבלו מסטרואני, אדי פופ, טוני סאנה, לנדון דונובן, אדי לואיס, ג'ון אובריאן, קלאודיו ריינה, בריאן מקברייד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully