וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזל לא צלצל פעמיים, רונאלדיניו כן

21.6.2002 / 11:29

בניגוד למשחק נגד ארגנטינה, הפעם ה-0:1 האנגלי הקטן (אואן) לא הספיק. רונאלדיניו, שבישל באומנות לריבאלדו והביך את סימן מ-30 מטר, נתן לברזיל נצחון 1:2 ומקום בחצי, לפני שקינח באדום

נבחרת ברזיל עשתה היום צעד משמעותי בדרך לזכיה חמישית בגביע העולם, כשניצחה 1:2 את אנגליה ועלתה לחצי הגמר, שם תפגוש את המנצחת בין טורקיה לסנגל (שבת). שתי הנבחרות נפגשו לאחרונה לפני 32 שנה, אז ניצחו הברזילאים 0:1 במשחק שזכור במיוחד בגלל הגול של ז'ורז'יניו וההצלה של בנקס, את המשחק הזה יזכרו בזכות שחקן אחד, שעשה הכל: רונאלדיניו.

ברזיל פתחה טוב יותר את המשחק וניסתה להשיג שער מהיר במשחק התקפה מצויין, האנגלים הסתגרו בהגנה. ההזדמנות הראשונה נרשמה לברזילאים בדקה ה-20 כשריבלאדו החליף מסירות עם רונאלדו והאחרון בעט ממצב מסוכן לידיים של סימן.

למרות השליטה הברזילאית, בדקה ה-23 מסר אמיל הסקי כדור לא מדוייק, שפגע בברך של לוסיו והגיע למייקל אואן, שניצל את הטעות וכבש את השער הראשון במשחק 0:1 לאנגליה. אחרי ארבע דקות פרץ רונאלדו לרחבה האנגלית ובעט שוב לידיים של סימן. השער העיר את האנגלים כשבקהאם בעט כדור מסוכן בדקה ה-28 והסקי ניסה להפתיע את מרקוס בדקה ה-31.

לקראת סיום המחצית הגבירו הברזילאים את הלחץ, בדקה ה-45 רונאלדיניו התחיל פריצה סוחפת ממחצית המגרש עד לרחבה האנגלית ובין 5 אנגלים, מצא את ריבאלדו, שהמשיך פנימה 1:1.

הברזילאים החזיקו יותר בכדור במחצית הראשונה (59 מול 41 אחוזים) וגם בעטו יותר לשער (6 מול 4 בעיטות אנגליות). הברזילאים עשו גם יותר עבירות (12) מול 7 של האנגלים.

מחצית שניה: רונאלדיניו כובש ומקבל אדום

ברזיל התחילה את המחצית השניה כמו את הראשונה והלחץ עשה את שלו: אחרי חמש דקות נפסקה בעיטה חופשית כ-30 מ' אלכסונית מהשער האנגלי, רונאלדיניו ראה את סימן מחכה להגבהה לרחבה והשחיל מעליו היישר לחיבורים את השני של ברזיל. שער ענק, שחקן ענק - 1:2 לברזיל.

אריקסון הכניס את קירון דאייר במקומו של סינקלייר בדקב ה-56. דקה לאחר מכן רונאלדיניו תיקל בחריפות את דני מילס והשופט הראה לכוכב של המשחק את הדרך החוצה בהחלטה שנויה במחלוקת. אחרי ההרחקה נסוגו הברזילאים לכמה דקות בכדי לשמור על התוצאה.

סקולארי הוציא את רונאלדו בדקה ה-70 והכניס במקומו את אדילסון. הברזילאים התחילו להחזיק הרבה בכדור בכדי להעביר את הדקות. אריקסון ערך חילוף כפול כשהכניס את וואסל ושרינגהאם במקומם של אואן וקול.

האנגלים הגבירו את הלחץ לקראת הסיום, אך בצורה שבלונית למדי. בקהאם הרים קרן בדקה ה-90 וניקי באט נגח קרוב לעמוד. שער השוויון המיוחל לא הגיע וברזיל חגגה בסיום עליה לחצי הגמר. תזכורת: בשלוש הפעמים הקודמות בהן נפגשו ברזיל ואגנליה בגביע העולמי, זה הסתיים בחיוך ברזילאי רחב על הפודיום.

הרכבים פותחים

אנגליה: סימן, קמפבל, פרדיננד, קול, מילס, בקהאם, סינקלייר, סקולס, באט, הסקי ואואן.

ברזיל: מרקוס, רוברטו קרלוס, קאפו, רוקה ג'וניור, אדמילסון, לוסיו, ג'ילברטו סילבה, רונאלדיניו, קלברסון, ריבאלדו ורונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully