וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב מפתיעה, הסמבה ממשיכה

17.6.2002 / 22:00

ארה"ב המשיכה להפתיע והדיחה את מכסיקו המבטיחה בניצחון יפה 0:2, ברזיל במשחק לא מבריק גברה על בלגיה 0:2 משערים של ריבאלדו ורונאלדו. ארה"ב תפגוש את גרמניה, ברזיל את אנגליה

שלב שמינית הגמר ממשיך לרתק. אתמול חזינו בדרמות מרתקות עם שער זהב ודו קרב פנדלים. היום ראינו הפתעה המגולמת בניצחון של נבחרת ארה"ב, שאיש לא נתן לה צ'אנס לעבור את הסיבוב הראשון, על פני מכסיקו, שדווקא עשתה רושם של נבחרת שיכולה להגיע לשלבים הגבוהים. אחרי ה-0:2 של ארה"ב על השכנה מדרום, אף אחד כבר לא יפטור את האמריקאים בזילזול כחבורה נאיבית שקצת מתקשה בענף ספורט שבו אסור לגעת בכדור עם הידיים.

למשחק השני של היום המתינו בכליון עינים מרבית אוהדי הכדורגל בעולם. ברזיל הרשימה בסיבוב הראשון ואחרי נפילת הגדולות האחרות נותרה המועמדת המובילה לזכייה (אם איטליה לא תתעורר). היום הוכיחה ברזיל כי גם מול יריבה אירופית לא קלה, שעושה הגנה חזקה אך לא בונקר, היא מסוגלת לנצח באופן משכנע גם ביום לא מבריק של ריבאלדו, רונאלדו ושות'. 0:2 על בלגיה, שעשתה את שלה במונדיאל, וברבע הגמר כבר ממתינים האנגלים עמוסי הציפיות.

ארה"ב - מכסיקו 0:2

הרבה מלים נשפכו על סיכוייה של נבחרת מכסיקו להגיע רחוק בטורניר הזה, לאור הופעתה המרשימה בשלב המוקדם. הרבה מלים של חוסר אמונה נשפכו בכיוונה של נבחרת ארה"ב, אבל המונדיאל הזה מוכיח שוב שהנבואות בו ניתנו לשוטים אמיתיים בלבד.

כבר בדקה ה-8 עלתה ארה"ב ליתרון ראשון מרגלי בריאן מקברייד, שניצל מסירת רוחב מקלינט מאתיס, 0:1 לארה"ב. בהמשך המחצית המשיכה ארה"ב לשחק טוב, אם כי לשתי הקבוצות היו הזדמנויות. בדקה ה-65 הכפילה ארה"ב את יתרונה. אדי לואיס מסר לכוכב הצעיר לנדון דונובן, שכבש בנגיחה מקרוב וסגר את תוצאת המשחק, 0:2 לארה"ב, שכעת מחכה לגרמניה ברבע הגמר.

ברזיל - בלגיה 0:2

הברזילאים אמנם החזיקו יותר בכדור, אבל דווקא הבלגים כבשו ראשונים, שער של מארק וילמוטס בדקה ה-36, שאם לא היה נפסל בשל עבירה, הכל אולי היה נראה אחרת במשחק ובטורניר. אולי. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ועם לבבות ברזילאים פועמים ומרגישים תחילתו של לחץ גובר.

אבל לא לאורך זמן. בדקה ה-67 עלתה ברזיל ליתרון, כשריבאלדו, שלא הבריק במשחק, הבקיע שער מצויין, אחרי שעצר את הכדור על החזה ושלח טיל מ-20 מטר פנימה, אחרי שנעזר בשינוי כיוון קל שתרם שחקן בלגי. אחרי השער ניסתה בלגיה ללחוץ ולהשוות ובהחלט הראתה ניצוצות של משחק יפה, אבל שלוש דקות לסיום נסגר הגולל. חוזה קלברסון מצא, בהתקפה מתפרצת ברזילאית מתוזמנת, את רונאלדו, שבעט חזק ומדוייק אל הרשת, 0:2. היה זה שערו החמישי של החלוץ המצויין בטורניר והוא ממשיך להקפיד לכבוש בכל משחק בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully