וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקארתי: הגיע לנו לנצח, להפסיד כך זה מחליא

16.6.2002 / 17:45

מאמן נבחרת אירלנד גאה בבחוריו, שהודחו בפנדלים מול ספרד, אבל חש גועל עקב נסיבות ההפסד. "אין אשמים, היה לנו טורניר נהדר", סיכם המאמן. שוער ספרד, קסיאס: פנדלים זה רק מזל

לא היה לו קל, למאמן נבחרת אירלנד, לחזות בנבחרתו מודחת מול ספרד בדו קרב פנדלים בשמינית הגמר. לדבריו, נבחרתו היתה ראויה לניצחון והדרך בה הודחה גרמה לו לתחושת גועל: "אני מאוד גאה", אמר המאמן, "לא הגיע לנו להיות מודחים בסופו של דבר, היינו ראויים לניצחון בזמן החוקי של המשחק. זה מחליא", הוסיף מקארתי, אחרי ההפסד 3:2 בפנדלים, שנערכו בתום 120 דקות שהסתיימו בשוויון 1:1.

"אני פשוט כל כך מצטער בשביל הבחורים. כלפי 22 השחקנים והצוות המקצועי, יש לי רק הערכה גדולה. לדעתי, יש לנו סיבה לגאווה גדולה על ההופעה שנתנו היום. מבחינתי, אנו יוצאים מהטורניר בלתי מנוצחים. שיחקנו כדורגל מצויין וסביר להניח שגרמנו לספרד לעשות חושבים לקראת משחקיה הבאים. חשבתי שהם אלופים בפוטנציה, אבל שיחקנו נגדם מצויין. אם היינו מנצחים, בעזרת קצת מזל, את הפנדלים היום, אולי היינו אנחנו הופכים לפוטנציאל של אלופים".

המאמן נראה הרוס למדי, אבל שמר על גישה חיובית: "אנחנו, האירים, אנשים ידידותיים ומנסים לעשות הכל עם חיוך על הפנים. יש בנו תשוקה בקשר לכדורגל שלנו. אנחנו באמת רוצים לנצח ואמביציוניים. שיחקנו במערך של 3:4:3 ורצינו לנצח".

כשנשאל מקארתי לגבי מיומנות שחקניו בבעיטות מ-11 מטרים והאם התאמנו בביצוען לפני המשחק, הגיב: "אימונים בבעיטות פנדל זה שטויות. ראיתי כבר את מנדייטה מחטיא פנדל והוא אחד הבועטים הטובים שיש, אין לי שום טענות לבועטים שלנו".

על אדם אחד ושמו רוי קין, לא רצה מקארתי לדבר היום: "אני לא חושב שהתקרית היא, או האדם הזה, ראויים להיות מוזכרים ברגע זה. דברו איתי על 22 הבחורים שבסגל ואדון איתכם על כך. השחקנים שלי הם חבורת אנשים נפלאים ואני שמח על כך שיצא לי לעבוד איתם. ראית אותנו, כולנו ביחד. לפני הפנדלים, אמרתי להם שאיך שזה לא יסתיים, לא יהיו אצלנו הטחות אשמה באף אחד. היה לנו טורניר גביע עולם נפלא", סיכם המאמן, שמגלם ללא ספק את אחד מהסיפורים היפים של המונדיאל עד כה.

קסיאס: פנדלים זה עניין של מזל

מאמן ספרד, חוסה אנטוניו קמאצ'ו, היה ביקורתי כלפי השופט, שפסק את בעיטת הפנדל לאירלנד ואיפשר לרובי קין להשוות ל-1:1 בדקה ה-90 ולשלוח את המשחק להארכה: "שופט לא יכול לשרוק לסוג כזה של פנדל בגביע העולם בדקה ה-90, אבל מצד שני, צריך לקבל את זה. האירים לחצו עלינו לקראת הסיום והשופט שרק על הכל. המשמעות היא שהם יכלו לעשות מה שהם רצו".

שוער ספרד, איקר קסיאס, שעצר פנדל אירי במהלך המשחק ושניים נוספים בדו קרב הפנדלים: "עצירת פנדלים זה עניין של מזל. זה היה לא הוגן כלפינו, אם היינו מודחים אחרי שהם השוו בפנדל בדקה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully