וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש ורבע

15.6.2002 / 16:20

אמרו שהדנים גדולים ומפחידים, אז אמרו. פרדיננד, אואן והסקי סגרו את ה-0:3 כבר במחצית הראשונה ושלחו את אנגליה לרבע הגמר מול ברזיל או בלגיה

אמרו שדנמרק מפחידה, אמרו שמדובר אולי בנבחרת הטובה בטורניר, עד שבאו נערי אריקסון ותוך 22 דקות החזירו את השד הדני עמוק אל תוך הבקבוק. במחצית ראשונה מצויינת, שכללה שלושה שערים של פרדיננד (5), אואן (22) והסקי (44), הוכיחה נבחרת אנגליה שבונקר זו לא הדרך היחידה שהיא יודעת לשחק כדורגל ועם 0:3 מרשים על דנמרק עלתה לרבע הגמר, שייערך ביום שישי הבא (21/6) מול המנצחת בין ברזיל לבלגיה (ישחקו ביום שני).

אנגליה עלתה בהרכב הקבוע שלה, כשבחוד משחקים שני חלוצי ליברפול, מייקל אואן ואמיל הסקי. יון דאל תומאסון, החלוץ המצטיין של דנמרק (4 שערים בטורניר), פתח בהרכב למרות שנפצע במשחק האחרון מול צרפת.

כבר אחרי שלוש דקות של משחק נשלח כדור לכיוונו של מרטין לאורסן הדני, שיכול היה להחזיר לשוער, אבל העדיף להרחיק לקרן. דייויד בקהאם הרים את הקרן לראשו של ריו פרדיננד, שנגח לידיו של תומאס סורנסן. השוער הדני השמיט את הכדור פנימה ואנגליה עלתה ל-0:1.

האנגלים קיבלו תיאבון ואמיל הסקי יכול היה לכבוש את השני כשמצא את עצמו לבד מול סורנסן, אבל הפעם ידו של השוער הייתה על העליונה. בדקה ה-22 מסר טרבור סינקלייר את ניקי באט במרכז הרחבה, באט הסיט מצויין למייקל אואן, שהמשיך פנימה.

הדנים התחילו לשחק כדורגל והגיעו להזדמנות ראשונה בדקה ה-26 כשהחלוץ, אבה סאנד הגיע למצב מצויין ברחבה האנגלית, אבל בעט החוצה. בדקה ה-35 פרץ רומדאל ומסר כדור למרכז הרחבה ואבה סאנד שוב לא דייק.

בדקה ה-44 שלח דייויד בקהאם כדור מצויין לאמיל הסקי שבעט מ-20 מ' כדור חזק, מסובב ושטוח פנימה 0:3 לאנגליה.

מחצית שניה: האנגלים שומים על התוצאה

בפתיחת המחצית השניה החליף מאמן אנגליה, סוון גוראן אריקסון את מייקל אואן, שנפצע, ברובי פאולר. בדקה ה-49 ערך אריקסון חילוף נוסף כשהוציא את פול סקולס והכניס את קירון דאייר. האנגלים חיפשו את הרביעי, דייויד בקהאם בעט כדור חזק ומסוכן מ-25 מ' וסורנסן הדף.

בדקה ה-38 ערכו הדנים חילוף ראשון כשקלאוס יינסן נכנס במקומו של סטיג טופטינג בנבחרת דנמרק. סאנד ובוגלנד הגיעו לשני מצבים בתוך דקה אחת, אבל לא דייקו. בדקה ה-68 נכנס טדי שרינגהאם במקומו של אמיל האסקי.

האנגלים המשיכו לשמור על התוצאה ובדקה ה-80 אף יכלו להגדיל אותה כשדייויד בקהאם קיבל כדור מול סורנסן, אבל בעט חלש לידיים של השוער. דנמרק איימה לראשונה במחצית השניה על השער האנגלי בדקה ה-83, יינסן בעט לשער, אבל סימן היה במקום.

הרכבים פותחים

דנמרק: סורנסן, לאורסן, הלבג, הנריקסן, יינסן, גראבסן, טופטינג, גרונקיאר, רומדאל, סאנד ותומאסון.

אנגליה: סימן, קמפבל, פרדיננד, קול, מילס, בקהאם, סינקלייר, סקולס, באט, הסקי ואואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully