וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל הביתה, היסטוריה ביפן וקוריאה

14.6.2002 / 22:02

פורטוגל ספגה שני אדומים והפסידה לקוריאה, שעולה מהמקום הראשון. בחסדי הקוריאנים עולה ארה"ב שהפסידה לפולין. יפן העפילה אחרי ניצחון על טוניס, בלגיה גברה על רוסיה ועלתה

היום האחרון של שלב הבתים במונדיאל סגר את רשימת העולות לשמינית הגמר וטמן בחובו הדחה של נבחרת בכירה נוספת. בבית ד', פורטוגל לא הצליחה להשיג את הנקודה, שהיתה מספיקה לה בסופו של דבר, והלכה הביתה מבויישת עם שלוש נקודות בקופה אחרי הפסד 1:0 מול דרום קוריאה. המארחת, מצידה, חוגגת עליה היסטורית לשמינית הגמר ועוד מהמקום הראשון בבית, שם תפגוש את איטליה.

השניה שעולה מבית זה היא ארה"ב, שסיימה עם נקודה יותר מהפורטוגלים, למרות שהפסידה 3:1 לפולין, שכבר יצאה מהתמונה אחרי שני משחקים. ולמי אומרים האמריקאים תודה? לחבר'ה שלא כך כך אוהבים אותם, הדרום קוריאנים, שעו בשבילם את העבודה מול פורטוגל. בשמינית הגמר יפגשו האמריקאים את מכסיקו.

גם מבית ח' עולה המארחת מהמקום הראשון. יפן, שניצחה היום את טוניס 0:2, עשתה זאת בסטייל כשצברה 7 נקודות. ממשחק למשחק היפנים עשו היסטוריה: במשחק הראשון מול בלגיה צברו נקודת מונדיאל ראשונה אי פעם, מול רוסיה ניצחון ראשון והיום הבטיחו עלייה ראשונה לשמינית הגמר, שם ייפגשו בטורקיה. העולה הנוספת מהבית היא בלגיה, שניצחה היום את רוסיה במשחק מצויין 2:3 וצברה בסך הכל 5 נקודות. בשמינית הגמר מחכה לה ברזיל.

דרום קוריאה - פורטוגל 0:1

פורטוגל באמת רצתה לנצח את המשחק הזה, רצתה מאוד. אבל כשרוצים יותר מדי נלחצים ואז עושים עבירות. וכשמאבדים בכל מחצית שחקן בכרטיס אדום, אז קשה למדי לנצח, בטח מול הנבחרת המארחת שנתמכת בטירוף מהיציעים הגועשים. בדקה ה-27 הורחק ז'ואאו פינטו אחרי שנכנס ברגלו של פארק ג'י-סונג בצורה שאינה ממין הכדורגל.

הרחקה נוספת הגיעה בדקה ה-65, כשבטו ספג את הצהוב השני. מול 9 שחקנים הצליחו הקוריאנים לממש את יתרונם בשדה והבקיעו מרגלי ג'י-סונג בדקה ה-70. דרום קוריאה עולה, כאמור מהמקום הראשון בבית ד', פורטוגל הולכת הביתה. שלום, לואיס פיגו.

פולין - ארה"ב 1:3

עכשיו הם נזכרו, הפולנים? הנבחרת שנחשבה מועמדת לעלייה מהבית השיגה היום ניצחון ונקודות ראשונות, כשכוכבה, עימנואל אוליסאדבה, התחיל לשחק כמו שציפו ממנו והבקיע כבר בדקה ה-3. תוך שתי דקות הוכפלה התוצאה ל-0:2 מרגלי פאבל קרישאלוביץ'. ארה"ב, שהיתה צריכה נקודה אחת, לא הצליחה לשחזר את הרמה שהציגה במשחק הראשון (2:3 על פורטוגל) ונראתה חסרת אונים לפרקים.

מרצין זבליאקוב הוסיף את השלישי לפולנים בדקה ה-66, ארה"ב הצליחה רק לצמצם ל-3:1 שבע דקות לסיום בשער של לנדון דונובן, אבל עלתה לשמינית הגמר בחסדי הקוריאנים.

יפן - טוניס 0:2

יפן ידעה שתיקו מספיק לה לעלייה, אבל מול טוניס החלשה המארחים לא התכוונו להסתפק בפחות מניצחון ומקום ראשון בבית ח'. המחליף הירואקי מורישימה הבקיע את הראשון בדקה ה-48, הידטושי נקאטה הגדיל ל-0:2 בדקה ה-75 לשביעות רצון יושבי היציעים ורחובות טוקיו צוהלים ושמחים על עלייתה ההיסטורית של יפן לשמינית הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בלגיה - רוסיה 2:3

לרוסיה היה מספיק גם תיקו על מנת להעפיל לשמינית הגמר, בלגיה היתה חייבת ניצחון. שתי הקבוצות שיחקו היטב וסיפקו את אחד המשחקים הטובים שראינו בשלב המוקדם. יוהאן ואלם העלה את הבלגים ל-0:1 בדקה ה-7, ועד המחצית הרשתות לא רעדו שנית.

ולדימיר בסצ'אסטניך השווה 7 דקות מפתיחת המחצית השניה. ווסלי סונק (78) ומארק וילמוטס (82), שמקפיד עד כה לכבוש בכל משחק במונדיאל, העלו את בלגיה ל-1:3. הרוסים הצליחו רק לצמצם ל-3:2 שתי דקות לסיום, מרגלי דמיטרי סיצ'וב. בלגיה עולה בזכות לשמינית הגמר, רוסיה, מועמדת מוקדמת להעפלה, חוזרת הביתה, לקור הרוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully