וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מגיע בכדורגל

14.6.2002 / 16:25

שער של סונג העניק לדרום קוריאה ניצחון 0:1 על פורטוגל ומקום בשמינית הגמר, שם תפגוש את איטליה. פיגו והחברים, ששיחקו באפתיות מרגיזה, קיבלו את הבעיטה הראויה - הביתה

הסיוט של הנבחרות הגדולות במונדיאל 2002 נמשך. אחרי שארגנטינה וצרפת הלכו הביתה, הגיע היום תורה של פורטוגל להיפרד מהטורניר. שחקניו של אנטוניו אוליביירה, ששיחקו בעשרה ותשעה שחקנים בחלק המרכזי של המשחק, הפגינו משחק חלש, ורק בסיום המשחק הגיעה למספר מצבים טובים, בעיקר תודות למבצעים אישיים נהדרים של קונססאו. אבל שער הנצחון הקוריאני של פארק ג'י-סונג בדקה ה-70 קבע ניצחון 0:1, ודרום קוריאה מסיימת במקום הראשון של בית ד'. בשמינית הגמר תפגוש קוריאה את איטליה. ארה"ב, שהעפילה למרות ההפסד 3:1 לפולין, תפגוש את מכסיקו.

המשחק נפתח עם התלהבות של הנבחרת המארחת, ולי יונג-פיו ניסה לסכן את שערו של ויטור באייה כבר בדקה ה-4. הקוריאנים המשיכו לשלוט במשחק, למרות שלא הגיעו למצב ממשי מול השער. מנגד, הנבחרת הפורטוגלית הציגה משחק חלש, ובעשרים הדקות הראשונות לא הגיעה ולו למצב אחד.

בדקה ה-26 הרחיק השופט הארגנטיני את ז'ואאו פינטו מהמשחק, לאחר שהפורטוגלי נכנס בצורה ברוטאלית ברגלו של פארק ג'י-סונג. בדקה ה-30 הצליחו הקוריאנים להכניס את הכדור לשערו של באייה, אבל השופט פסל את השער, לאחר עבירה של קים טאה יונג על השוער.

המצב המסוכן הראשון של פורטוגל היה בדקה ה-35. לואיס פיגו שלח כדור נהדר לפאולטה, אבל החלוץ, שהבקיע שלושער מול פולין, בעט מעל למשקוף למרות שהגיע עם הפנים לשערו של לי וון-ג'ה.

בדקות האחרונות של המחצית הפגינה פורטוגל אנטי כדורגל, לאחר ששחקניה התמסרו ביניהם במרכז השדה, ללא ניסיון להניע את הכדור קדימה.

מחצית שניה: יתרון לקוריאה

המחצית השניה נפתחה בלחץ של הדרום קוריאנים, שהגיעו בחמש הדקות הראשונות לשני מצבים מסוכנים, לאחר מסירות רוחב מהאגף השמאלי. אחרי דקות עקרות ממצבים, הגיע בדקה ה-61 תורה של פורטוגל לסכן את שערו לי וון ג'ה. פיגו הגביה כדור קרן משמאל ופאולטה נגח כדור מסוכן, שהשוער הצליח בקושי להדוף.

בדקה ה-66 מורחק נוסף לפורטוגל. בטו עם כניסה מאוחרת קיבל צהוב שני והצטרף לפינטו בחדר ההלבשה. מיד אחרי האדום ערך המאמן הפורטוגלי חילוף והכניס את זורז'ה אנדרה במקומו של פאולטה.

השער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-70. פארק ג'י-סונג קיבל את הכדור ברחבה, ומול ויטור באייה לא התבלבל וקבע יתרון 0:1 לקבוצה המקומית.

אבל צ'אבייר החליף את רוי ז'ורז'ה בשורות פורטוגל בדקה ה-73. שתי דקות אחר כך, הזדמנות לפורטוגלים, כשבעיטה חופשית מסוכנת של פיגו חלפה סמוך לקורת שערו של וון ג'ה. בדקה ה-77 ערך אוליביירה את החילוף האחרון שלו, ושלח את החלוץ נונו גומש במקומו של ארמנדו פטיט. גומש יכול היה להשוות את התוצאה כשהגיע מול השוער הקוריאני, אבל וון ג'ה יצא אל הכדור וגומש החלוד לא הצליח לנצל את המצב. בדקה ה-89 קונססאו עם בעיטת חצי מספרת מסוכנת, אבל הכדור ששלח פגע בקורה.

בדקות האחרונות של המשחק היו שתי הקבוצות קרובות לשער, אבל הצלות טובות של השוערים השאירו את התוצאה על כנה ושלחו את פורטוגל בחזרה הביתה.

הרכבים פותחים

פורטוגל: ויטור באייה, ז'ורז'ה קוסטה, פרננדו קוטו, בטו, רוי ז'ורז'ה, פאולו בנטו, ארמנדו פטיט, ז'ואאו פינטו, פאולטה, לואיס פיגו, סרג'יו קונססאו

דרום קוריאה: לי וון-ג'ה, הונג מיונג-בו, קים טאה-יונג, צ'וי ג'ין-צ'יאול, קים נם-איל, לי יונג-פיו, פארק ג'י-סונג, יו סנג-צ'ול, אן ג'ונג-וואן, סונג צ'ונג-גוג, סאול קי-יון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully