וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפסדים כאלה, מי צריך ניצחונות?

14.6.2002 / 16:10

ניצחונה של קוריאה על פורטוגל מעלה את ארה"ב לשמינית הגמר למרות הפסד 3:1 לפולין. המשחק נגמר כבר לאחר חמש דקות, עם שני שערי בזק של פולין, שכבר לא צריכה לשבת בחושך ולהתבייש

יותר מזל משכל, כך אפשר להגדיר את גורלה של ארצות הברית היום. ארה"ב נזקקה לתיקו בלבד כדי לעלות לשמינית הגמר ללא קשר לתוצאה במשחק המקביל. היריבה פולין לא הרשימה בלשון המעטה בשני משחקיה הראשונים ולחניכיו של ברוס ארינה לא נצפו קשיים רבים בדרך לשלב השני.

אבל ארה"ב כשלה במשימה, ספגה שני שערי בזק תוך חמש דקות, ובילתה את שאר המשחק במרדף שווא אחרי נבחרת פולנית משופרת שעמדה בכל גלי ההתקפה של קלינט מאתיס וחבריו.

בדקה השלישית קרן לפולין. לא הצליחה הגנת ארה"ב להרחיק ואוליסאדבה בעט את הכדור למשקוף ופנימה. דקה לאחר מכן הצליחה ארה"ב להשוות, אבל השער נפסל בטענת עבירה של לנדון דונובן.

בדקה החמישית דוחק פאבל קרישאלוביץ' מקרוב, מציל במשהו את כבודה של פולין וחופר בור עמוק לאמריקאים. לאחר השער הפולני הלחץ הוא בעיקר של ארה"ב, אבל הפולנים עומדים בפרץ והאמריקאים נראים מעט המומים.

המשחק במחצית הראשונה היה מהיר מאד, עם מצבים על יד שני השערים כמעט בכל דקה. השער הבא ריחף באוויר, ויכול היה ליפול בכל אחת מהרשתות באותה מידה.

בדקה ה-36 מחליף דמרקוס ביזלי את ג'ף אגוס, שנפגע בתיקול על קרישאלוביץ'. על סף המחצית מקבל השוער מיידן כרטיס צהוב על בזבוז זמן. בתוך תוספת הזמן בוחן קרישאלוביץ' את עירנותו של שוער ארה"ב בראד פרידל בטיל ממרחק, אבל שוערה של בלקבורן האנגלית במקום.

בסיום המחצית נותרת התוצאה בעינה. ארה"ב בפיגור משמעותי, אבל לא בלתי ניתן למחיקה.

מחצית שניה

המחצית השנייה נפתחת שוב בלחץ של ארה"ב, שצריכה להשיג שני שערים כדי לא להיות תלויה בנס של ניצחון קוריאני במשחק המקביל.

במחצית השניה מסתמן שינוי טקטי מצד ארה"ב - הגבהות לרחבה במקום הבעיטות מרחוק שאפיינו חלק גדול מהתקפותיהם במחצית הראשונה. בינתיים אין תוצאות.

בעוד ארה"ב ממשיכה להשליך את עצמה על החומה הפולנית, היא נחשפת למתפרצות מסוכנות. בדקה ה-56 נאלץ פרנקי היידוק להרחיק מרחבת החמש. בדקה ה-58 נכנס ג'ו מקס מור מאברטון האנגלית במקום בריאן מקברייד, כוכב קולומבוס קרו מהליגה האמריקאית.

בדקה ה-66, חצי דקה לאחר שנכנס, כובש מרצלין זבליאקוב שער שלישי לפולין וסוגר באופן מעשי את סיפור המשחק הזה. בדקה ה-77 הזדמנות לפולין להפוך את ההפסד של ארה"ב לתבוסה, לאחר שטוני סאנה מכשיל את קרישאלוביץ' ברחבה. זוראבסקי בועט לפינה הימנית הנמוכה, אבל פרידל מציל ושומר על משהו מכבודה של ארה"ב.

בדקה ה-83 שער מצמק לארה"ב. קלינט מאתיס הוריד בראש ללנדון דונובן, שבעט מהאוויר והקטין את ממדי התבוסה. בדקה ה-85 מקבל אוליסאדבה כרטיס צהוב ודקה לאחר מכן מוחלף על ידי סיביק, וקלוס הוחלף על ידי ואלדוך. זמן הפציעות התאפיין בסדרה של עבירות, ובינתיים מגיעה הידיעה מהמשחק השני וכל הצדדים מחכים רק לשריקת הסיום.

סך הכל, לא הצורה הכי מכובדת לעלות לשמינית הגמר, אבל את ברוס ארינה וחניכיו זה לא מעניין. הניצחון על פורטוגל במשחק הפתיחה התברר כקריטי ובזכותו ארה"ב עולה לשלב הבא.

הרכבים פותחים:

פולין: רדוסלאב מיידן, יאצק ז'לינסקי, תומאש קלוס, ארקדיוש גלובאצקי, מארק קוזמינסקי, מאצ'יי מורבסקי, יאצק קז'ינובק, מאצ'יי זורבסקי, צ'זארי קוצ'ארסקי, עמנואל אוליסאדבה, פאבל קרישאלוביץ'

ארה"ב: בראד פרידל, ג'ף אגוס, פרנקי היידוק, אדי פופ, טוני סאנה, לנדון דונובן, ג'ון אובריאן, קלאודיו ריינה, ארני סטיוארט, בריאן מקברייד, קלינט מאתיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully