וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר משוקולד

14.6.2002 / 11:25

אמרו שהם משעממים, שהכדורגל שלהם הרבה מעבר לשיא, אבל נבחרת בלגיה הוכיחה היום אחרת, כשניצחה 2:3 את רוסיה ועלתה לשמינית הגמר מול ברזיל

חמישה שערים, מחצית שניה גדולה, ומשחק לחימה מצוין העלו היום את בלגיה לשמינית הגמר על חשבונה של רוסיה, אחרי שניצחה אותה 2:3. לנבחרת הרוסית תיקו היה מספיק לעלות, אבל דווקא החניכים של רוברט ואסג' היו טובים יותר, והשיגו ניצחון צודק. בשמינית הגמר תפגוש בלגיה את ברזיל.

המשחק נפתח בצורה שקולה, כששתי הקבוצות משחקות בעיקר במרכז המגרש. כעבור שבע דקות נכבש השער הראשון. בלגיה קיבלה כדור חופשי מ-20 מ', ויוהאן וואלם בעט כדור מסובב, שהיקנה לבלגיה יתרון ראשון במשחק.

כעבור שתי דקות בלגיה היתה קרובה לשער השני שלה. מבו מפנזה סיים התקפה מתפרצת של הבלגים בבעיטה, אבל השוער הרוסי רוסלן ניגמטולין היה במקום. הנבחרת הבלגית המשיכה לתקוף, ומול הגנה רוסית לא מסודרת היו קרובים ליתרון כפול.

מן העבר השני, חניכיו של רומנצ'ב הגיעו למצב הראשון שלהם עם בעיטה של סמרטין בדקה ה-19. הרוסים החלו קצת להתעורר ודקה אחר כך קיבלו מצב נוסף, לאחר כדרור מרשים של אלינצ'ב, שהסתיים במפח נפש.

בדקה ה-34 ביצעה רוסיה את החילוף הראשון במשחק, והחלוץ הצעיר דמיטרי סיצ'וב נכנס במקומו של אלכסיי סמרטין. כעבור שמונה דקות חילוף נוסף בנבחרת הרוסית. יורי ניקיפרוב נאלץ לעזוב את המגרש בשל פציעה, ודמיטרי סניקוב נכנס במקומו.

לקראת סיום המחצית עוד שני מצבים טובים לבלגיה, אבל ואנדרהגה וורהיין לא הצליחו להכפיל את התוצאה.

מחצית שניה: יש משחק

המחצית השניה נפתחה בצורה הרבה יותר טובה מבחינת הרוסים, ובדקה ה-52 היא הצליחה להשוות את התוצאה. ולדימיר בסצ'אסטניך קיבל את הכדור את מסיצ'וב ברחבה, ומול דה וליגר לא התבלבל, והחזיר את רוסיה זמנית לשמינית הגמר. שער השוויון נתן קצב למשחק, ושתי דקות אחריו היה זה תורו של וואלם להחמיץ מצב מצוין, כשמול ניגמטולין בעט לרשת החיצונית.

בדקה ה-64 בסצ'אסטניך היה קרוב לשערו השני במשחק, אבל נגח לא טוב, וחברו לנבחרת סיצ'וב יכול היה רק להסתכל על הכדור יוצא החוצה. בלגיה ערכה את החילוף הראשון שלה בדקה ה-70, ו-ווסלי סונק נכנס במקומו של מפנזה. בדקה ה-78 חילוף נוסף, וטימי סימונס נכנס במקומו של גרט ורהיין.

החילוף של סונק השתלם, כשבדקה ה-78 הוא קיבל כדור קרן מיוהאן וואלם, שמצא אותו לא מכוסה בהגנה, ומקרוב העלה את בלגיה ליתרון 1:2. ארבע דקות אחר כך הגדילו הבלגים את היתרון. הקפטן מארק וילמוטס בעט מרחוק, וכבש את שערו השלישי בטורניר.

אבל המשחק עדיין לא הסתיים, ובדקה ה-89 החזיר המחליף דמיטרי סיצ'וב את התקווה לרוסים, לאחר שכבש שער מצמק. השער של סיצ'וב היה מאוחר מדי, ורוסיה חוזרת הביתה. בלגיה שוב בשמינית הגמר.

הרכבים פותחים:

בלגיה פתחה עם דה וליגר, דה בוק, ואן קרקהובן, פיטרס, ואן בויטן, ואנדרהגה, וואלם, וילמוטס, חור, ורהיין ומפנזה.

רוסיה פתחה עם ניגמטולין, נקיפורוב, אונופקו, קובטון, אלינצ'ב, טיטוב, סולומאטין, חוחלוב, קרפין, סמרטין ובסצ'אסטניך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully