וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק רשת

13.6.2002 / 11:23

במשחק נטול הגנות ורווי וירטואוזיות, הביסה ברזיל את קוסטה ריקה 2:5 ושלחה אותה הביתה. הברזילאים סיימו את הטיול בבית ג' עם מלוא תשע הנקודות

שלושה משחקים, 11 שערים, תשע נקודות ומקום ראשון בבית, זה המאזן של ברזיל בתום שלושת משחקיה בבית ג', לאחר שניצחה היום 2:5 את קוסטה ריקה. 'הטיקוס' הגיעו למשחק, כשכל מה שהם צריכים כדי להעפיל לשלב הבא זה נקודה, אבל הרעיון לשחק פתוח והתקפי מול ברזיל הוכיח את עצמו כלא מוצלח במיוחד, אלא אם כן אתה טורקי. בשמינית הגמר תפגוש ברזיל את השניה בבית ח', בו משחקות יפן, בלגיה, רוסיה וטוניס.

בדקה ה-10 נכבש השער הראשון במשחק. אדילסון שלח כדור רוחב מהאגף השמאלי, ורונאלדו בעט כדור שפגע בלואיס מרין, וקבע 0:1 לברזיל (השער בתחילה נזקף בטעות לזכותו של המגן).

כעבור שתי דקות עלתה ברזיל ליתרון כפול. ריבאלדו עם כדור מדויק מהקרן מצא את רונאלדו, שהשתחרר משני שחקנים ושלח כדור לפינה הנגדית. 0:2 לברזיל.

ברזיל המשיכה לשלוט במשחק, כשמנגד קוסטה ריקה זכתה במספר קרנות, והיתה קרובה לצמק מנגיחות מסוכנות של גומז.

השער השלישי של ברזיל, בדקה ה-38, היה גם היפה במשחק. אחרי התקפה מסודרת קיבל ג'וניור (מצויין) את הכדור באגף שמאל, הגביה למרכז, שם המתין לכדור הבלם אדמילסון שבחצי מספרת לאחור קבע 0:3.

עברו שתי דקות וקוסטה ריקה הצליחה לצמק. פאולו וונצ'ופה, שקיבל את הכדור לאחר דאבל פס ברחבה, שלח אותו לכוון השער. הכדור פגע בלוסיו, הכניע את מרקוס, ופתח את סיכויה של קוסטה ריקה להעפיל לשלב הבא.

ברזיל היתה קרובה לרביעי שלה, אבל שתי החמצות גדולות של ריבאלדו (44, 45) הורידו את ברזיל "רק" עם 1:3 להפסקה.

מחצית שניה: עוד שערים

המחצית השניה נפתחה במספר מצבים מצוינים לנבחרת הברזילאית, עם החמצות של רונאלדו ואנוכיות של ריבאלדו. מנגד, 'הטיקוס' היו קרובים לשער שני במשחק, כשבדקה ה-51 הגיע וונצ'ופה למצב בעיטה נוח מול השוער, אבל מרקוס הדף החוצה. דקה אחר כך מצב מסוכן נוסף מבוזבז, הפעם על ידי קסטרו. לבסוף, הלחץ של קוסטה ריקה השתלם, ובדקה ה-56 צימק רונאלד גומז ל-3:2, שנכון לאותו זמן העלה את קוסטה ריקה לשמינית הגמר.

סקולארי החליט לשמור על גייסותיו ושלח את קלברסון וריקרדיניו במקומם של אדילסון וז'וניניו. בדקה ה-62 הצטרף ריבאלדו לכובשים במשחק, כשלאחר מסירת רוחב מצוינת מג'וניור מצד שמאל, בעט שטוח ומדויק לרשתו של לוניס. דקה אחר כך ברזיל הגדילה את היתרון. ג'וניור, שבישל את הקודם, פרץ (שוב משמאל) ומול השוער, שלח כדור מסובב לפינה הקרובה, שחתם את הכיבושים הברזילאים למשחקי השלב הראשון.

קוסטה ריקה, שביצעה את שלושת החילופים שלה במהלך המחצית, המשיכה לנסות ולצמק את התוצאה, ומול הגנה לא מאורגנת היתה קרובה לשער השמיני במשחק, אך חסרה חדות מול השער. מנגד, ברזיל ערכה את החילוף האחרון שלה, ובדקה ה-72 יצא ריבאלדו וקאקה נכנס במקומו.

שתי הנבחרות זכו לעוד מספר הזדמנויות טובות, אבל רונאלדו וג'וניור בברזיל, ו-וונצ'ופה וקסטרו בקוסטה ריקה, לא דייקו והצופים נאלצו להסתפק במאזן ה'דל' של שבעה שערים.

הרכבים פותחים

ברזיל: מרקוס; ג'וניור, קאפו, אנדרסון פולגה, אדמילסון, לוסימר לוסיו, ז'וניניו פאוליסטה, ריבאלדו, ג'ילברטו סילבה, רונאלדו, אדילסון.

קוסטה ריקה: אריק לוניס; הארולד וואלאס, מאוריציו רייט, לואיס מרין, גילברטו מרטינז, קרלוס קסטרו, ווילמר לופז, מאוריציו סוליס, וולטר סנטנו, רונאלד גומז, פאולו וונצ'ופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully