וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסו פראיירים, תפסו שמינית

13.6.2002 / 11:14

שערים של חסן שאש, בולנט קורקמאז ואומיט דבאלה סידרו לטורקיה ניצחון 0:3 על סין ומקום בשמינית הגמר. סין סיימה מונדיאל היסטורי ללא שער

נבחרת טורקיה עשתה היסטוריה כשהעפילה בפעם הראשונה בתולדותיה לשלב השני במשחקי הגביע העולמי. טורקיה, שהיתה צריכה ניצחון מול סין והפסד של קוסטה ריקה מול ברזיל, תוך סגירה של פער 3שערים ביחס ההבקעות, עשתה את שלה, הביסה את סין 0:3 ויצאה לחגוג עם הגעת הבשורה על ה-2:5 של ברזיל על קוסטה ריקה.

טורקיה עשתה את המשחק קל כבר מהפתיחה, עם שני שערים בתשע הדקות הראשונות (חסן שאש ובולנט קורקמאז). אומיט דבאלה חתם את החגיגה בשער שלישי בדקה ה-85. מהצד השני, סין, שלא כבשה שער עד למשחק הנוכחי, לא הצליחה להבקיע גם הפעם וסיימה מונדיאל היסטורי ללא שערים וללא נקודות. גם המאמן בורה מילוטינוביץ' סיים מונדיאל ראשון בקריירה (מתוך שישה) ללא העפלה לשלב השני.

בשמינית הגמר תפגוש טורקיה את מנצחת בית ח', במשחקים שייערכו מחר. המועמדות - יפן, בלגיה ורוסיה.

מחצית ראשונה

בדקה השישית עולה טורקיה ליתרון. כדור ארוך נשלח לרחבת ה-16 של סין, טעות בהגנה וחסן שאש גונב את הכדור ובועט מ-13 מטר מצד ימין לרשת הגבוהה. 0:1 לטורקיה.

שלוש דקות חולפות וטורקיה מגדילה את היתרון ל-0:2. חסן שאש מגביה כדור מצד שמאל, בולנט קורקמאז עולה לכדור ביחד עם מגן סיני, פוגש את הכדור ושולח אותו בנגיחה קשתית פנימה. 0:2 לטורקיה.

דקה 15 וכמעט 0:3 לטורקיה. האקאן אונסאל נכנס מצד שמאל לרחבת סין, בועט חזק ברגל שמאל, אבל הכדור מחטיא במעט את השער.

דקה 20 - כרטיס צהוב ראשון במשחק. אמרה אסיק מתקל בחריפות את האו האידונג ומקבל כרטיס צהוב שני שלו בטורניר, דבר שישאיר אותו מחוץ לשמינית הגמר.

דקה 30 - אמרה בלוזוגלו מטורקיה סופג גם הוא כרטיס צהוב וגם הוא לא ישחק בשמינית.

דקה 35 - טורקיה מבצעת חילוף ראשון במשחק. השוער רושטו רצ'בר נפצע ונאלץ לנטוש את המשחק, במקומו נכנס עומר קטקיץ' השוער השני.

סיום המחצית הראשונה. סין התאוששה מהפתיחה הגרועה של המשחק לקראת סיום המחצית. טורקיה החזיקה 52 אחוז מהזמן בכדור ובעטה 5 פעמים לשער הסיני (פעמיים למסגרת). הסינים בעטו 5 פעמים ומצאו את המסגרת הטורקית 4 פעמים. מניין העבירות מורה על 24.

מחצית שניה

חילוף ראשון בנבחרת סין עם פתיחת המחצית השנייה. שאו ג'יאיי נכנס במקומו של וו צ'נגיינג, שמסיים את חלקו בטורניר גביע העולם.

דקה 54 - טורקיה כמעט מגדילה את התוצאה. אמרה אסיק בועט כדור מצויין, שלא מוצא את המסגרת ומשאיר את התוצאה ללא שינוי.

דקה 59 - סין נותרת בעשרה שחקנים. ג'יאיי, שנכנס לשחק בפתיחת המחצית השניה, מכשיל את אמרה ומקבל מיד את הכרטיס האדום מידי השופט הקולומביאני, אוסקר רואיז.

דקה 70 - חילוף בנבחרת טורקיה. אילהאן מאנסיז נכנס, יילדיריי בשטורק יוצא.

דקה 71 - עוד החמצה של טורקיה. האקאן שוקור מגיע לעמדה מצויינת מול השער הסיני, אבל הכדור נהדף לקרן. שוקור ממשיך לחפש את שערו הראשון בטורניר.

דקה 73 - שני חילופים נוספים בסין. בורה מילוטינוביץ' שולח את קו בו על חשבון האו האידונג, ואת גאו יאו במקום יאנג צ'ן.

דקה 82 - חסן שאש הטורקי סופג כרטיס צהוב ראשון בטורניר בעקבות פגיעה בשחקן סיני.

דקה 85 - טורקיה עולה ל-0:3. אומיט דבאלה כובש את השער השלישי לטורקים לאחר מסירה של שאש ומבטיח, כמעט סופית, את מקומם בשמינית הגמר.

סיום המשחק. הבשורות על הפסדה של קוסטה ריקה מגיעות וטורקיה חוגגת עליה לשמינית הגמר. סין מסיימת את גביע העולם הראשון בתולדותיה ללא נקודות, ללא שער זכות וללא נסים מצד המאמן בורה מילוטינוביץ'.

הרכבים

טורקיה: רושטו רצ'בר; בולנט קורקמז, אמרה אסיק, האקאן אונסאל, פתיח אקייל, טוגאי קרימוגלו, אמרה בלוזוגלו, אומיט דבאלה, יילדיריי בשטורק, חסן שאש, האקאן שוקור.

סין: ג'יאנג ג'ין; וו צ'נגיינג, יאנג פו, לי ווייפנג, דו וויי, שו יונלונג, לי טיי, לי שיאופנג, ג'ונז'ה ז'או, יאנג צ'ן, האו האידונג.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully