וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד, בקלאסה

12.6.2002 / 14:21

שברון לב לדרא"פ, שנזקקה לתיקו ונכנעה לעוד הופעה תכליתית וספורטיבית של ספרד המרשימה. צמד של ראול וכדור חופשי של מנדייטה שולחים את הבפאנה הביתה

משחק שרבים ציפו שיתנהל לצורך הפרוטוקול בלבד הפך לאחת ההצגות המהנות של המונדיאל, למפגן ספורטיביות גדול של ספרד, לדרמה אדירה בסיומו כשהתברר שדרום אפריקה, שנזקקה לתיקו בלבד ויכלה לעלות גם לאחר הפסד, מודחת בסופו של דבר על ידי פראגוואי, שגברה על סלובניה 1:3.

בדקה הרביעית העלה ראול את ספרד ליתרון 0:1 לאחר חטיפת כדור מידי השוער. בדקה ה-12 התקפה מצוינת של דרום אפריקה: הגבהה מצד ימין, שהיתה גבוהה מדי לבני מקארתי, אבל הוא השתלט עליה והשאיר לסיבאיה, ששיגר מ-25 מטר פצצה שקסיאס הדף בקושי רב.

שתי דקות לאחר מכן, מסירה כפולה בין מנדייטה לחואקין, ומנדייטה בועט כדור שמורחק מהקו. בדקה ה-22 התקפה מרהיבה של דרום אפריקה. חילופי מסירות בין זומה לפורצ'ן, וזומה בועט כדור שחולף סנטימטרים ספורים מהקורה.

בדקה ה-31, לאחר הגבהה וערבוביה ברחבה, הסתנן מקארתי ודחק את הכדור לפני ידיו המושטות של קסיאס. 1:1. בדקה ה-45 הוכשל גאיזקה מנדייטה במרחק 20 מטר מהשער, והוא עצמו סובב את כדור לפינה הרחוקה ומוריד את ספרד להפסקה ביתרון 1:2.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה בלחץ לשני הצדדים. בדקה ה-52 הגביה ראול כדור קשתי ועדין שמחמיץ את מוריינטס בסנטימטרים ספורים. בדקה ה-53 הוכנס כדור לרחבת ספרד. רומרו ניסה להרחיק ובמקום זאת הגביה לראושו של לוקאס ראדבה, שנגח פנימה. סרג'יו החליף את אלבלדה ועם או בלי קשר, לא עברו שלוש דקות ושוב ספרד מכה. פעולה נפלאה של חואקין, שאיבד את המגן שלו והגביה כדור עם כל הרגש שבעולם, ולראול לא נותר אלא לנגוח פנימה. 2:3.

בדקה ה-76 החליף לוקה את מוריינטס. בדקה ה-80 יצא ראדבה ונכנס תבאנג מולפה. דקותיים לאחר מכן קיבל ראול את המנוחה שלו, ולואיס אנריקה קיבל כעשר דקות משחק, ומיד החמיץ הזדמנות גדולה לבד מול השוער.

בדקה ה-85 הגיעה הידיעה על השער השלישי של פראגוואי, אבל למרבה התמיהה לקח לדרום אפריקאים זמן להתחיל ללחוץ. כשסופסוף עשו זאת, דקה לתוך תוספת הזמן, זה היה מאוחר מדי. הבפאנה-בפאנה הולכים הביתה עם לב שבור וטעם מר של החמצה. ספרד, עם ראש מורם והכדורגל הכי מרשים מבין הגדולות, תתכונן לאירלנד.

הרכבים פותחים

ספרד: איקר קסיאס, קורו טורס, מיגל נדאל, אנריקו רומרו, צ'אבי,
חואקין, איבאן הלגרה, דויד אלבלדה, גאיזקה מנדייטה, פרננדו מוריינטס, ראול

דרום אפריקה: אנדרה ארנדסה, בראדלי קארנל, ארון מוקואנה, סיריל נזאמה, לוקאס ראדבה, קווינטון פורצ'ן, תבוהו מוקואנה, מקבת סיבאיה, סיבוסיסו זומה, סיאבונגה נומבטה, בני מקארתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully