וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפקיד גרמניה: אנגליה

12.6.2002 / 11:23

נקודה בקושי משבדיה, בונקר מול ארגנטינה ועכשיו תיקו 0:0 סתמי מול ניגריה, העלו את אנגליה למפגש בשמינית מול דנמרק. בית המוות הרג את ארגנטינה, גם את הכדורגל?

הסתיים בתיקו 0:0 המשחק בין ניגריה ואנגליה בבית ו'. בעקבות התיקו, עולה אנגליה לשמינית הגמר מהמקום השני בבית. בשלב הנוק אאוט הראשון תפגוש אנגליה את דנמרק, שעלתה מהמקום הראשון בבית א'.

המשחק מול ניגריה נפתח ברמה איכותית ובמגמה התקפית. שתי הקבוצות חיפשו את השער, למרות שאנגליה זקוקה רק לתיקו ושלניגרים דבר כבר לא ישנה. המגמה ההתקפית היתה דו צדדית, אבל הניגרים היו טובים יותר ברוב דקות המחצית הראשונה.

מהצד האנגלי, שיגרו אמיל הסקי ודייויד בקהאם כדורים שאיימו על המסגרת של ניגריה. ג'יי ג'יי אוקוצ'ה (הקפטן הניגרי, שיפרוש מהנבחרת אחרי המשחק) וג'וליוס אגאהובה השיבו מלחמה אצל הניגרים וניסו לטווח את שערו של דייויד סימן.

נסיונות התקיפה נמשכו. בדקה ה-35, פרץ מייקל אואן מצויין עבר שני מגינים, אבל הבעיטה שלו נבלמה. שתי דקות אחריו, בנדיקט אקווגבו הניגרי פרץ מהצד השני וסוחט עצירה טובה מסימן. בדקה ה-41 הדביק פול סקולס כדור לקורה הניגרית, במהלך הקרוב ביותר לשער במשחק. ברבע השעה האחרונה של המחצית הראשונה ניסו שתי הקבוצות ביחד 11 בעיטות לכיוון השער.

מחצית שניה

האנגלים פתחו את המחצית השניה במקום בו הפסיקו בראשונה, כלומר התקפה, אלא שהפעם כולל שליטה מסויימת במרכז השדה ולחץ על הניגרים. בקהאם ממשיך לבלוט ולהטריד את ההגנה הניגרית. גם לניגרים היתה הזדמנות טובה, כשעם פתיחת המחצית פרץ אגאהובה מצויין, פירפר את ריו פרדיננד ובעט, אבל הניסיון נבלם.

בדקה ה-69 החליף באנגליה טדי שרינגהאם את אמיל הסקי. אנגליה ערכה חילוף נוסף 8 דקות אחר כך, כשמייקל אואן פינה את מקומו לדריוס ואסל. דקה 85, וויין ברידג' נכנס באנגליה במקום אשלי קול.

לקראת סיום המשחק ההתקפות פחתו. נראה כי העובדה שלאנגלים הספיקה התוצאה ולניגרים זה כבר לא ממש שינה, הפחיתה מהאינטנסיביות של המשחק. עם שריקת הסיום, ידעו האנגלים כי הם מעפילים לשמינית הגמר מהמקום השני, בעקבות תוצאות התיקו בין שבדיה לארגנטינה.

המשחק נערך באיצטדיון נאגאי בעיר אוסאקה שביפן. השופט הוא בריאן הול מארצות הברית.

ההרכבים הפותחים

ניגריה: וינסנט אניימה, ג'וזף יובו, אייזק אוקורנקו, ג'יי ג'יי אוקוצ'ה, איפיני אודזה, ז'אסטיס כריסטופר, אפה סודייה, ג'וליוס אגאהובה, בנדיקט אקווגבו, ג'יימס אוביאורה, פמי אופאבונמי

אנגליה: דייויד סימן, דני מילס, אשלי קול, טרבור סינקלייר, ריו פרדיננד, סול קמפבל, דייויד בקהאם, פול סקולס, מייקל אואן, אמיל הסקי, ניקי באט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully