וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפקיד צרפת: ארגנטינה

12.6.2002 / 11:24

יום אחרי זיזו, הוכיחו גם באטיגול ושות' שכדורגל מנצחים רק במגרש. סוונסון טיווח יתרון שבדי והדרדל'ה המאוחרת של קרספו (ריבאונד מפנדל) הספיקה רק ל-1:1. בשמינית: שבדיה-סנגל

'בית המוות' הוכיח את עצמו, ונבחרת ארגנטינה, שנחשבה לאחת המועמדות המובילות לזכיה במונדיאל, לא עלתה לשמינית הגמר, ותחזור הביתה מוקדם מהצפוי. לארגנטינה היו דקות טובות, אבל משחק טקטי נכון של השבדים, ומתפרצות תכליתיות, העלו אותה לשלב הבא, בעוד שארגנטינה תיאלץ להמתין לטורניר הבא. בשמינית הגמר תשחק שבדיה, שסיימה את הבית במקום הראשון (כבשה יותר מאנגליה), מול סנגל, שסיימה שניה בבית א'.

המחצית הראשונה נפתחה עם בעיטה חופשית מ-20 מ' של שבדיה, אבל הנריק לארסון בעט לא טוב. ארגנטינה השתלטה על המשחק, והמצב המסוכן הראשון שלה הגיע בדקה ה-14. סורין קיבל כדור מסירה מצוינת מאורטגה לרחבה, אבל השוער השבדי הדף את הנגיחה של השחקן, וחילץ אותה מהמצב המסוכן. הנבחרת של ביאלסה המשיכה ללחוץ, אבל סורין ובאטיסטוטה לא הצליחו למצוא את השער של מגנוס הדמן.

קלאודיו לופז קיבל שתי הזדמנויות להעלות את נבחרתו ליתרון, כשבדקה ה-29 קיבל כדור מאגף ימין, ובבעיטת יעף משמאל בעט מעל לשער. דקה אחר כך, כדור רוחב של אורטגה מצא אותו ברחבה, אבל לופז, שהיה בזוית קשה, בעט לרשת החיצונית.

בדקה ה-46 קיבל קלאודיו קאינג'ה, שישב על הספסל ועדיין לא שיחק דקה במונדיאל, כרטיס אדום, אחרי שאמר מספר משפטים מיותרים לשופט עלי בוג'אסים.

מחצית שניה: שבדיה עולה ליתרון

עם פתיחת המחצית השניה נכנס בשבדיה אנדראס אנדרסון במקומו של תומאס אלבאק. הדקות הראשונות של המחצית היו של שבדיה, אבל ארגנטינה שוב השתלטה על המשחק. עם זאת, המצב הראשון המסוכן הגיע מצידה של הנבחרת הצפונית, כשבדקה ה-55 בעט סוונסון כדור חופש מ-30 מ', שחלפה סמוך לקורה של השוער.

בדקה ה-58 חילוף בארגנטינה. הרנן קרספו נכנס במקומו של באטיסטוטה. דקה אחרי החילוף נכבש השער הראשון במשחק. שבדיה זכתה בבעיטה חופשית מ-23 מ', ואנדרס סוונסון שמספר דקות קודם בעט סמוך לשער, לקח שוב את הבעיטה. אבל הפעם סוונסון בעט מדוייק לשער, והעלה את שבדיה ליתרון.

בדקה ה-63 ערך ביאלסה את שני החילופים האחרונים שלו. חואן ורון וקילי גונזלס נכנסו במקום אלמיידה וסורין. בדקה ה-74 שבדיה היתה קרובה לשער שני במשחק, אחרי שפוצ'טינו הארגנטיני כמעט וכבש שער עצמי לזכותה.

שער השוויון של ארגנטינה היה באויר. בדקה ה-87 נעשתה עבירה על אריאל אורטגה ברחבה, והשופט שרק לכדור עונשין מ-11 מ'. הדמן לקח את הכדור של אורטגה, אבל קרספו השתלט על הכדור החוזר, וקבע את השוויון.

בדקות האחרונות של המשחק ניסתה ארגנטינה לכבוש את שער היתרון, אבל כשלה, ושבדיה עלתה לשמינית הגמר. ארגנטינה מחוץ למונדיאל.

הרכבים פותחים:

שבדיה: מגנוס הדמן, אולוף מלברג, יוהאן מיאלבי, טוביאס לינדרוט, ניקאלס אלכסנדרסון, אנדראס אנדרסון, מרקוס אלבאק, הנריק לארסון, אנדראס יאקובסון, טדי לוצ'יץ', מגנוס סוונסון

ארגנטינה: פאבלו קבאז'רו, חואן פאבלו סורין, מאוריסיו פוטצ'ינו, מתיאס אלמיידה, וולטר סמואל, קלאודיו לופז, חאבייר זאנטי, גבריאל באטיסטוטה, אראיל אורטגה, פאבלו איימאר, חוזה צ'אמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully